Alles beter dan thuisshirt met wit vlak en witte broek, wat op een gegeven moment bijna de standaard werd in de Europa Liek een paar jaar geleden.quote:
Groot wit vlak voor je.quote:Op donderdag 19 mei 2022 15:56 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Alles beter dan thuisshirt met wit vlak en witte broek, wat op een gegeven moment bijna de standaard werd in de Europa Liek een paar jaar geleden.
Al ben ik nog steeds geen fan van die grijze. Maar vanwege kleurenblindheid geneuzel heeft Feyenoord sowieso niks aan het groene shirt in Europa.
Ik vind het allebei wel prima eigenlijk. Niet echt mooi, maar ook niet lelijkquote:Op donderdag 19 mei 2022 16:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Oef, mag hopen dat er dan wel een gele broek onder zit. Met donkere broek is geen gezicht.
[ afbeelding ]
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/watermark:Pro+Shots/width:1200/height:900/plain/https://s3-newsifier.ams3(...)9b558.jpg]afbeelding[/url] ]
Vind het met zwarte broek echt wel te grauw. Had overigens verwacht dat er woensdag een nieuw uitshirt zou worden gedragen. Normaal gesproken is dat rond deze tijd allang bekend en wordt de laatste uitwedstrijd in de Eredivisie ook vaak in het nieuwe uitshirt gespeeld.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:13 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik vind het allebei wel prima eigenlijk. Niet echt mooi, maar ook niet lelijk
Dat shirt deed me altijd denken aan downie van Gerwen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat grijze shirt van Feyenoord is echt één van de lelijkste voetbalshirts ooit.
Van hetzelfde niveau als dat mensonterende neongele uitshirt van Ajax in 2015-16.
Is er geen switch naar Castore komend seizoen? Misschien dat ze daarom wachten. Of is dat pas na volgend seizoen?quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:16 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vind het met zwarte broek echt wel te grauw. Had overigens verwacht dat er woensdag een nieuw uitshirt zou worden gedragen. Normaal gesproken is dat rond deze tijd allang bekend en wordt de laatste uitwedstrijd in de Eredivisie ook vaak in het nieuwe uitshirt gespeeld.
Voorbeelden: Heerenveen-Feyenoord 2011-2012 en Fortuna-Feyenoord 2018-2019.
Zou vanaf 2023 zijn waren de berichten toen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is er geen switch naar Castore komend seizoen? Misschien dat ze daarom wachten. Of is dat pas na volgend seizoen?
Eigenlijk stom om zo vroeg een deal te sluiten, denk dat er nu zomaar een miljoen per jaar bij had gekundquote:Op donderdag 19 mei 2022 16:54 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou vanaf 2023 zijn waren de berichten toen.
Nee dat duurt nog een jaar. Bijzondere keuze dus wel. Aan de andere kant is er uitstekend gepresteerd in dit shirt dus dat moeten we dan maar vasthouden.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:53 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Is er geen switch naar Castore komend seizoen? Misschien dat ze daarom wachten. Of is dat pas na volgend seizoen?
Zo kan je het bekijken ja. Maar ja, wie had, op dombohetolifantje na, nou verwacht dat we zo ver konden komen.quote:Op donderdag 19 mei 2022 16:55 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Eigenlijk stom om zo vroeg een deal te sluiten, denk dat er nu zomaar een miljoen per jaar bij had gekund
Ik ben gewend dat een top-10 Europese goals van ons minstens 10 seizoenen aan materiaal nodig heeft om er enigszins goed uit te zien.quote:
Nou nee... Belgische clubteams zijn echt heel matig.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wat Feyenoord en Rangers kunnen. Kan een Belgische voetbalclub ook. Dus ik hoop stiekem eens op een finaleplaats voor een Belgische voetbalclub.
dat je er succes in boekt helpt ookquote:Op donderdag 19 mei 2022 10:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zou kunnen. Ik ben die grijze shirts ook wel gaan waarderen uiteindelijk, vond het eerst niets.
Ja.quote:Op donderdag 19 mei 2022 19:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Feyenoord wint. krijgen ze een rechtstreeks ticket voor de EL?
Dan spelen ze in de playoff round en ben je niet zeker van de groepsfase.quote:Op vrijdag 20 mei 2022 09:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
En als ze verliezen hoogstwaarschijnlijk ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |