nou ja lange reis gehad tochquote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:33 schreef CherryLips het volgende:
De hypochonder in mij had zitten huilen.
Vette trombose zo.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja lange reis gehad toch
Denk je dat het dodelijk is ger?
Als ik dat had gehad, had ik na een panische speurtocht op het internet geconcludeerd dat ik zwanger moest zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:33 schreef CherryLips het volgende:
De hypochonder in mij had zitten huilen.
ja trombose in 2 benen/voeten tegelijk?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vette trombose zo.
Maar ik had het ook na een lange vlucht, daarom droeg ik die sokken, maar dan was het niet zo erg dat de hele vorm weg was en het was na een nachtje slapen thuis weer weg, in een koelere omgeving.
Nee meestal heb je gewoon kanker.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ik dat had gehad, had ik na een panische speurtocht op het internet geconcludeerd dat ik zwanger moest zijn.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Als ik dat had gehad, had ik na een panische speurtocht op het internet geconcludeerd dat ik zwanger moest zijn.
Die vrouw die in oktober vorige jaar in overleden in thailand aan kanker ging naar de dokter met pijn in haar knie... Verder geen klachten. alleen pijnlijke knie. Denk je ook niet met dat nieuws terug te komenquote:
Zegquote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die vrouw die in oktober vorige jaar in overleden in thailand aan kanker ging naar de dokter met pijn in haar knie... Verder geen klachten. alleen pijnlijke knie. Denk je ook niet met dat nieuws terug te komen
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Die vrouw die in oktober vorige jaar in overleden in thailand aan kanker ging naar de dokter met pijn in haar knie... Verder geen klachten. alleen pijnlijke knie. Denk je ook niet met dat nieuws terug te komen
Zwangerschap is ook een gezwelquote:
Of je gaat even een stuk wandelen vandaag. Ik denk dat dat ook wel helpt.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:38 schreef bitterbal het volgende:
Ik haal mijn voeten er wel voor de zekerheid af
Of juist met de pootjes omhoog zitten.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Of je gaat even een stuk wandelen vandaag. Ik denk dat dat ook wel helpt.
Ja straks even naar de supermarkt denk ik. al heb ik energie van een natte krantquote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:38 schreef Recce het volgende:
[..]
Of je gaat even een stuk wandelen vandaag. Ik denk dat dat ook wel helpt.
Ze gaan na 9 maanden normaal vanzelf weg, maar de ellende wordt daarna vaak nog groterquote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar als je die woekercellen weghaalt is het weer van 'moordenaar'.
Hoe kom je er ook bij. Waarom denkt iemand dat dat een goed idee is?quote:Hij is bij ons afgestaan omdat de baasjes combinatie van een pup en jong kind niet optimaal konden begeleiden. Hierdoor kreeg Frookie veel te weinig rust en is besloten via ons een nieuw thuis voor hem te zoeken
hmmm pasta salade. zelf gemaakt?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:42 schreef Karzai het volgende:
Geen gesjouw met antiek vandaag, mag spulletjes prijzen.
Maar eens iets eten want dat had ik nog niet gedaan
[ afbeelding ]
Wat is dit voor verantwoord gedoe?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:42 schreef Karzai het volgende:
Geen gesjouw met antiek vandaag, mag spulletjes prijzen.
Maar eens iets eten want dat had ik nog niet gedaan
[ afbeelding ]
Het is ook niet echt weer om energiek van te worden, vind ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja straks even naar de supermarkt denk ik. al heb ik energie van een natte krant
"Ik maak nu extra veel, dan kan ik er twee keer mee doen, oeps... opgegeten."quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik maak weleens een pastasalade 's avonds en dan wil ik wat opzijzetten voor de lunch de volgende dag, maar dan vreet ik het alsnog gewoon allemaal op.
dan maak je gewoon te weinig..quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:44 schreef CherryLips het volgende:
Ik maak weleens een pastasalade 's avonds en dan wil ik wat opzijzetten voor de lunch de volgende dag, maar dan vreet ik het alsnog gewoon allemaal op.
quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
"Ik maak nu extra veel, dan kan ik er twee keer mee doen, oeps... opgegeten."
Te warm?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:44 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is ook niet echt weer om energiek van te worden, vind ik.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja en een beetje broeierig.Jij hebt een trui aan, vermoed ik.
In Nederland eigenlijk nietquote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lekker hoor. OlijfjesEet je ook welles zwarte?
Elektrisch dekentje erbij?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
nee nog in badjasmaar wel shirt en lange broek ook ja
Erdogan ligt nog dwars, dus kan misschien nog wel even durenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe snel zal die toetreding gaan als het doorgaat?
Dat is me niet helemaal duidelijk. Ik las een paar maanden, maar ook 18 maanden. In de tussentijd is het een beetje een spannende situatie natuurlijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe snel zal die toetreding gaan als het doorgaat?
Heb de oorlog niet zo gevolgd in thailand. Nog steeds geen einde in zicht zeker?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is me niet helemaal duidelijk. Ik las een paar maanden, maar ook 18 maanden. In de tussentijd is het een beetje een spannende situatie natuurlijk.
Oekraïne heeft het gebied rond de stad Charkiv bevrijdt, maar de Russen maken wel langzaam vorderingen in de Donbas. Het is een beetje 50/50 of de Russen nog verder komen of dat het momentum om gaat slaan. Als Rusland echt terrein gaat verliezen, wordt het heel eng, denk ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb de oorlog niet zo gevolgd in thailand. Nog steeds geen einde in zicht zeker?
had die nou laatst ook een nare aanval gedaan omdat oekraine songfestival had gevonden of was dat bullshit?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:00 schreef Recce het volgende:
[..]
Oekraïne heeft het gebied rond de stad Charkiv bevrijdt, maar de Russen maken wel langzaam vorderingen in de Donbas. Het is een beetje 50/50 of de Russen nog verder komen of dat het momentum om gaat slaan. Als Rusland echt terrein gaat verliezen, wordt het heel eng, denk ik.
Ik denk dat dat een beetje bullshit was eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had die nou laatst ook een nare aanval gedaan omdat oekraine songfestival had gevonden of was dat bullshit?
das best veel. Voor Putin ook alleen maar kanonnen voerquote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:05 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Oekraïne is de rivier ten oosten van Charkiv overgestoken.Als ze daar verder kunnen oprukken, kunnen ze de toevoer naar het zuiden voor de Russen afknijpen. De Russen hebben een paar dagen geleden nog bijna 500 man verloren toen ze die rivier in tegenovergestelde richting probeerden over te steken verder naar het zuiden.
Hadden ze maar harder moeten werken, zou US zeggen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:05 schreef bitterbal het volgende:
Sri Lanka is volgens premier Ranil Wickremesinghe, die donderdag aantrad, op weg naar zijn ergste economische crisis in zeventig jaar. De benzine is woensdag op en de centrale bank zal geld moeten bijdrukken om de ambtenaren te kunnen blijven betalen.
https://www.nu.nl/economi(...)SlKaLqP9QFVVPcaDDKA4
Drama ook voor die mensen daar
had ergens gelezen dat ze in deze situatie zijn gekomen door slechte leningen van buitenlandse landen en de grootschalige corruptie.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Hadden ze maar harder moeten werken, zou US zeggen.
Ik swipe me lam en het is nooit raakquote:Op dinsdag 17 mei 2022 10:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar eentje geswiped en het was raakMaar goed weet niet of hij ook wat terug gaat zeggen natuurlijk
Treurig. Hopelijk kunnen ze wat aan die corruptie doen, maar meestal wordt het alleen maar erger in zo'n crisis.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
had ergens gelezen dat ze in deze situatie zijn gekomen door slechte leningen van buitenlandse landen en de grootschalige corruptie.
is je profiel wel interessant genoeg? pakkende foto's enzo?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik swipe me lam en het is nooit raak
In vijf minuten was het klaar. Mij is het gelukt.quote:Update → De set is weer uitverkocht. LEGO lijkt helaas nogal moeite te hebben om van zijn fouten te leren, want naar verluidt waren er slechts 2200 exemplaren wereldwijd beschikbaar.
Je hebt vast bedrijfjes die je kunnen helpen een mooi profiel te maken.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
is je profiel wel interessant genoeg? pakkende foto's enzo?
er zijn hele studies gedaan over wat voor soort foto's de beste hit rates hebben.
Aubergine lasagnequote:
wordt het dan niet min of meer Moussaka?quote:
Jezus.quote:Denis (3) prikt zich aan drugsnaald in park en slikt nu zware medicijnen
Een driejarig jongetje is door een rondzwervende drugsnaald in een Rijswijks park geprikt. Hij slikt nu een zware cocktail HIV-remmers.
M'n moeder werkte in een apotheek en heeft zich ook twee keer geprikt aan een ingeleverde naald, want waarom zou je een gratis naaldencontainer gebruikenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Jezus.![]()
Daar moet je als hypochonder ook helemaal niet aan denken.
Soort vanquote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wordt het dan niet min of meer Moussaka?
Huuuuhhh. De horror. Ik zou dan minstens denken dat ik met ebola besmet zou zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n moeder werkte in een apotheek en heeft zich ook twee keer geprikt aan een ingeleverde naald, want waarom zou je een gratis naaldencontainer gebruiken
Wat nou weer..quote:
Teringquote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Jezus.![]()
Wat doet zo'n driejarige alleen in een park?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Jezus.![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat doet zo'n driejarige alleen in een park?
https://www.tubantia.nl/b(...)medicijnen~ae81638d/quote:Bijna elke dag is de driejarige Denis met zijn moeder wel in het Westhofpark, op de grens van Den Haag en Rijswijk, te vinden. Ze laten de hond uit en hij vindt het heerlijk om takjes te zoeken, te kijken naar beestjes die in de grond wroeten, of hij zoekt naar mooie stenen. Dat is op 21 april niet anders. Maar dan ineens ziet zijn moeder Lilla Zsipnai (32) dat hij zijn hand terugtrekt en wegloopt. ,,Ik vraag aan hem wat er is en hij zegt ‘au, het prikt’.” De jongen laat zijn handpalm zien en Lilla ontdekt dat hij ergens door geprikt moet zijn, en vraagt hem waar dat is gebeurd.
Kan ook heel goed gebeuren waar je bij staatquote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat doet zo'n driejarige alleen in een park?
trek uit!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:46 schreef bitterbal het volgende:
zo gedoucht.
heb weer een spijkerbroek aan
Alsof 1994 belde met dit nummer.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:52 schreef Karzai het volgende:
Its getting hot in here, so take off all your clothes!, leuk al die zomerhits weer op de radio
Ja, is ook zo, maar er was laatst een klein kindje doodgetrapt door een paard in een weiland.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kan ook heel goed gebeuren waar je bij staat
Ergste crisis ooit.quote:London (CNN Business) - The United Kingdom's fish-and-chip shops are under severe strain as the prices of key ingredients — including cod and cooking oil — soar as a result of the Russian assault on Ukraine.
As many as a third of the country's roughly 10,000 fish-and-chip restaurants could close in the next nine months, said Andrew Crook, president of the National Federation of Fish Friers. The crisis is the worst he's seen, he told CNN Business.
Had dat paard last van zijn hoefjes?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, is ook zo, maar er was laatst een klein kindje doodgetrapt door een paard in een weiland.
De ouders waren nog aan het werk in de manege.
Om 22.00 uur in de avond.
Ik weet het niet..
Reden genoeg om Moskou te bombarderen.quote:
Nou ja best vreemd gedrag voor een ukkie, stenen opgraven.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:03 schreef Recce het volgende:
[..]
Stop de persen! Er blijken mensen met een niet-Nederlandse achternaam in Den Haag te wonen!
Sommige slapen gewoon niet he.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, is ook zo, maar er was laatst een klein kindje doodgetrapt door een paard in een weiland.
De ouders waren nog aan het werk in de manege.
Om 22.00 uur in de avond.
Ik weet het niet..
Nelly was eerde begin 2000’s hoorquote:
Met z'n pleister.quote:
Mijn profiel is razend interessant. De foto’s…mjaquote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
is je profiel wel interessant genoeg? pakkende foto's enzo?
er zijn hele studies gedaan over wat voor soort foto's de beste hit rates hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |