SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ja zou kunnen, maar dan blijft er weinig van je vakantie over. Moet je het heel strak inrichten en je zit met tijdzones enzo. Maar het zou kunnen, er zijn er ook zat die dat doen. Maar als ik ergens ben, wil ik niet toch met werk bezig zijn in m'n kop.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jij zou in principe wel gewoon vanuit het buitenland kunnen werken als je wil, toch?
verschil is wel dat als je bv in thailand zou werken of ander derde wereld land voor je huidige tarieven je een veel comfortabeler leven hebt. Dat is ook een reden waarom veel mensen het doen. Dan zou je hier natuurlijk niet zoveel bezittingen moeten hebben.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja zou kunnen, maar dan blijft er weinig van je vakantie over. Moet je het heel strak inrichten en je zit met tijdzones enzo. Maar het zou kunnen, er zijn er ook zat die dat doen. Maar als ik ergens ben, wil ik niet toch met werk bezig zijn in m'n kop.
hmm, daar krijgen we een probleemquote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verschil is wel dat als je bv in thailand zou werken of ander derde wereld land voor je huidige tarieven je een veel comfortabeler leven hebt. Dat is ook een reden waarom veel mensen het doen. Dan zou je hier natuurlijk niet zoveel bezittingen moeten hebben.
In thailand kan je opzich prima leven voor nog geen 1000 euro per maand als je veel thais eten eet en bv geen grote alcohol drinker bent
kan je misschien compenseren met goedkoop etenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, daar krijgen we een probleem
Ik dan he, geen idee of CL veel drinkt.
Ja ik ken ook iemand die dat heel lang heeft gedaan, en ik ken iemand die vanuit Californië werkt, al liggen de prijzen daar natuurlijk hoger.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
verschil is wel dat als je bv in thailand zou werken of ander derde wereld land voor je huidige tarieven je een veel comfortabeler leven hebt. Dat is ook een reden waarom veel mensen het doen. Dan zou je hier natuurlijk niet zoveel bezittingen moeten hebben.
In thailand kan je opzich prima leven voor nog geen 1000 euro per maand als je veel thais eten eet en bv geen grote alcohol drinker bent
Ik drink niet. Ik eet chocola. Daar is het daar veel te warm voor.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hmm, daar krijgen we een probleem
Ik dan he, geen idee of CL veel drinkt.
Ja of je doet het tijdelijk voor aantal jaar. Probleem nu hier is wel omdan weer een woning te vinden bij terugkeerquote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik ken ook iemand die dat heel lang heeft gedaan, en ik ken iemand die vanuit Californië werkt, al liggen de prijzen daar natuurlijk hoger.
Maar dan woon je er echt
Het zou ook niet echt snel in mij opkomen on naar een warmer land te gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik drink niet. Ik eet chocola. Daar is het daar veel te warm voor.
is wel lastig om zo soep over mensen te gooien.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:11 schreef bitterbal het volgende:
Als ik remote had kunnen werken had ik het al gedaan denk ik.
Ja behoorlijkquote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is wel lastig om zo soep over mensen te gooien.
mevrouw dingdongquote:
Had je de accu er dan niet beter uit kunnen trekken?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:18 schreef bitterbal het volgende:
Straks kijken of mijn scooter nog start. Voorheen toen er nog een alarm in zat was de accu meestal dood als ik terug kwam van vakantie
ja maar kan ik ook niet zelf zo. MOet ik die scooter open maken en dan zo'n machine regelen . Accu zit redelijk verstopt en technisch ben ik niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Had je de accu er dan niet beter uit kunnen trekken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |