SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Ah, in Noord-Brabant dus.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je tussen de stugge autistische kutboeren gaat wonen niet
quote:
mwah, niet geheel mee eens.. lijkt vooral in bepaalde marktsegmenten te zijn..quote:Op maandag 16 mei 2022 22:00 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor een groot deel van mensen![]()
De rest betaalt 30% teveel
Niks mis meequote:Op maandag 16 mei 2022 22:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je tussen de stugge autistische kutboeren gaat wonen niet
Nee de gehele huizenmarkt is oververhit. Starterswoningen het meest maar ook vrijstaande villa's worden bijna standaard boven de vraagprijs verkocht.quote:Op maandag 16 mei 2022 22:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mwah, niet geheel mee eens.. lijkt vooral in bepaalde marktsegmenten te zijn..
maar in de bovencategorie is het echt niet zo extreem als bij de starterswoningenquote:Op maandag 16 mei 2022 22:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee de gehele huizenmarkt is oververhit. Starterswoningen het meest maar ook vrijstaande villa's worden bijna standaard boven de vraagprijs verkocht.
Ik ken iemand die daar gaat wonen, maar ik vond het echt depressieve ellende.quote:
eensquote:Op maandag 16 mei 2022 22:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken iemand die daar gaat wonen, maar ik vond het echt depressieve ellende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |