is voor donderdag voorspeldquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heet man, zal het niet lang duren voor er onweer en regen komt
quote:
Zo gaat dat altijdquote:
O kan dat bij de HA?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Om acht uur naar de huisarts om bloed te laten prikken.
Ja, het is zo’n medisch centrum waar ze dat ook doen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O kan dat bij de HA?
Hier niet alleen voor suiker en zo
Wat is er?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Om acht uur naar de huisarts om bloed te laten prikken.
Mijn ferritinegehalte is te laag volgens Sanquin. Dat is je ijzerreserve in onder je beenmerg.quote:
ohh en hebben ze ook gezegd hoe dat kan?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ferritinegehalte is te laag volgens Sanquin. Dat is je ijzerreserve in onder je beenmerg.
Lekker handig, deden ze dat hier maarquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het is zo’n medisch centrum waar ze dat ook doen.
O, nog nooit van gehoord, wat voor klachten heb je dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mijn ferritinegehalte is te laag volgens Sanquin. Dat is je ijzerreserve in onder je beenmerg.
Kan door het bloed doneren komen. Ik mag nu een jaar niet doneren.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ohh en hebben ze ook gezegd hoe dat kan?
Ah dus misschien herstelt het zich vanzelf?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kan door het bloed doneren komen. Ik mag nu een jaar niet doneren.
Jeetje, dat is belachelijk, zo lang moeten wachtenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker handig, deden ze dat hier maar
Ik moet in aug de jaarlijkse controle doen.
WIlde vanmorgen een afspraak maken bij de dichts bijzijnde prikpost zaten ze al helemaal vol op twee vrijdagen in augustus na, maar dan ook pas in de middag. Wat niet zo fijn is als je nuchter moet zijn
Moe, licht in mijn hoofd, rusteloze benen.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, nog nooit van gehoord, wat voor klachten heb je dan?
Ik moet pas in augustus he, wilde alvast de afspraak makenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jeetje, dat is belachelijk, zo lang moeten wachtenKun je niet naar een andere post?
misschien meer rood vlees eten en spinazie bvquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moe, licht in mijn hoofd, rusteloze benen.
Dat kanquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah dus misschien herstelt het zich vanzelf?
in theorie kan dat gewoon.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:40 schreef bitterbal het volgende:
Wel een gemist dat je hier niet even op je scootertje stapt om ergens goedkoop ontbijt te kopen
Je kan even een croissantje halen bij appiequote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:40 schreef bitterbal het volgende:
Wel een gemist dat je hier niet even op je scootertje stapt om ergens goedkoop ontbijt te kopen
ja het kan maar wordt onbetaalbaar als je dat hier ook zo zou doen :pquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in theorie kan dat gewoon.
Misschien alleen wat minder goedkoop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |