SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Elf euro voor nederlandse ondertiteling betalen terwijl men dat niet waar maakt zou ik ook even bellen.quote:
Deel mijn account met 4 andere mensen en de regeling was altijd dat ze alleen de extra kosten van een dure abonnement moeten betalen (en dan 1x per jaar overmaken) maar als straks er nog meer kosten bijkomen gaat het bedrag mooi door 5 mensen en krijg ik het maandelijks en dat vind iedereen prima. Mensen als US hebben hier vast een mening over maar denk dat die mensen blij mogen zijn met Netflix voor 5 euro per maand.quote:
Ah, op die manier. Hopelijk gaan ze niet te moeilijk doen met controle op IP-adressen en zo.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:44 schreef Ama het volgende:
[..]
Deel mijn account met 4 andere mensen en de regeling was altijd dat ze alleen de extra kosten van een dure abonnement moeten betalen (en dan 1x per jaar overmaken) maar als straks er nog meer kosten bijkomen gaat het bedrag mooi door 5 mensen en krijg ik het maandelijks en dat vind iedereen prima. Mensen als US hebben hier vast een mening over maar denk dat die mensen blij mogen zijn met Netflix voor 5 euro per maand.
Hoezo als ik netjes betaal voor die mensen dan valt er niks te zeuren toch? Dat is toch de reden dat ik dan extra betaal?quote:Op maandag 16 mei 2022 12:47 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, op die manier. Hopelijk gaan ze niet te moeilijk doen met controle op IP-adressen en zo.
Ah, dan begreep ik het niet goed. Je betaalt dus aan Netflix voor het kijken met meer personen.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Hoezo als ik netjes betaal voor die mensen dan valt er niks te zeuren toch? Dat is toch de reden dat ik dan extra betaal?
Ja deed ik al (enige reden dat ik ooit duurste abonnement moest nemen) maar straks ook echt per persoon.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dan begreep ik het niet goed. Je betaalt dus aan Netflix voor het kijken met meer personen.
Ik mistte dat ook even. Lijkt me prima geregeld toch.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:50 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, dan begreep ik het niet goed. Je betaalt dus aan Netflix voor het kijken met meer personen.
Er zijn wat mensen die vinden dat je gierig bent als je mensen vraagt om geld als je je account deelt.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:52 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Ik mistte dat ook even. Lijkt me prima geregeld toch.
Maar je laat die mensen meer betalen dan dat je zelf betaald?quote:Op maandag 16 mei 2022 12:51 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja deed ik al (enige reden dat ik ooit duurste abonnement moest nemen) maar straks ook echt per persoon.
Nee hoor.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:54 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar je laat die mensen meer betalen dan dat je zelf betaald?
gelukkig heeft iedereen een inkomen waar ze met geld kunnen smijten alsof het niks isquote:Op maandag 16 mei 2022 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zijn wat mensen die vinden dat je gierig bent als je mensen vraagt om geld als je je account deelt.
Nopequote:Op maandag 16 mei 2022 12:55 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou dan is er toch niets aan de hand?
Ik vind van niet. Niets is gratis. Ik heb zelf geen Netflix, maar met totaal vier min of meer geregistreerde gebruikers vind ik het niet meer dan normaal om kosten te delen. Jij hebt het geregeld ook nog.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:53 schreef Ama het volgende:
[..]
Er zijn wat mensen die vinden dat je gierig bent als je mensen vraagt om geld als je je account deelt.
omdat ze nu geen geld van die mensen krijgt denk ikquote:Op maandag 16 mei 2022 12:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom je van 16 euro naar 5 euro gaat maar het zal wel.
Jawel. Maar ik houd er over op.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
omdat ze nu geen geld van die mensen krijgt denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |