M'n Orbi heeft er echt geen zin in, die was toch te klein denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2022 09:30 schreef FranticDJ het volgende:
Mijn Thea doet het nog altijd goed.
Eist wel 2x per week water, want anders gaat ze gelijk liggen
ik heb een waarvan de balderen rood zijn aan de onderkantquote:Op maandag 16 mei 2022 09:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
M'n Orbi heeft er echt geen zin in, die was toch te klein denk ik.De Rufibarba en de Fusion White gaan wel lekker.
Dat zijn er wel meer.quote:Op maandag 16 mei 2022 09:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb een waarvan de balderen rood zijn aan de onderkant
warm laten draaien is voor een motorblok wel beterquote:Op maandag 16 mei 2022 09:48 schreef Nattekat het volgende:
Er woont hier iemand met een enorm luide motor die ie iedere dag tot soms 5 minuten stationair laat lopen op de parkeerplaats. Ik volg niet helemaal wat daar nou het nut van is, behalve mij uit mijn werk halen
Werkt dat niet veel beter als je gewoon op een rustig tempo de wijk uit rijdt?quote:Op maandag 16 mei 2022 09:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
warm laten draaien is voor een motorblok wel beter
quote:Op maandag 16 mei 2022 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zijn er wel meer.Medallion?
En weinig zonlicht is voor 'theas wel weer ideaal, maar ja, niet iedereen is zo'n idioot die ze gaat hoarden.
Dat werkt alleen voor grote blokken met veel staal zoals een Werkspoor waar stationair geen hitte in te krijgen is.quote:Op maandag 16 mei 2022 09:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Werkt dat niet veel beter als je gewoon op een rustig tempo de wijk uit rijdt?
Ik alleen meeuwenquote:
Ik heb een naam hoog te houdenquote:
beenwarmer dan maarquote:Op maandag 16 mei 2022 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Hmhm, ik was morgen eigenlijk een jurk van plan, maar er komt een klant wat zwaars ophalen, dus waarschijnlijk is een broek handiger.
Plus dat ik plakplaatje liever niet aan klanten laat zien. Struggles.
Dat past niet bij m'n vibe.quote:
dit gebruik ik in het dagelijks mensen leven ook nog steedsquote:Op maandag 16 mei 2022 10:51 schreef Nattekat het volgende:
Soscastoa gebruikt.
Middelbare school wiskunde
Ik ben nu met pure lineaire algebra bezig, dus verder wel genotquote:Op maandag 16 mei 2022 10:51 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dit gebruik ik in het dagelijks mensen leven ook nog steedsen dan dingen zo snel mogelijk versimpelen dat je het met delen door 60 kan doen
voor werk of opleiding?quote:Op maandag 16 mei 2022 10:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik ben nu met pure lineaire algebra bezig, dus verder wel genot
Ik zie deze ezelsbrug voor het eerst geloof ik.quote:Op maandag 16 mei 2022 10:51 schreef Nattekat het volgende:
Soscastoa gebruikt.
Middelbare school wiskunde
quote:Op maandag 16 mei 2022 10:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie deze ezelsbrug voor het eerst geloof ik.
De berekeningen ken ik wel hoor, alleen de ezelsbrug dus niet.quote:
sinus overstaand gedeeld door schuinquote:Op maandag 16 mei 2022 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De berekeningen ken ik wel hoor, alleen de ezelsbrug dus niet.
Ik had 'm gevonden.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
sinus overstaand gedeeld door schuin
cosinus aanliggend gedeeld door schuin
tangens overstaand gedeeld door aanliggend
ik ook..quote:Op maandag 16 mei 2022 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had 'm gevonden.M'n eerste ingeving (dat het met sin/cos/tan te maken had) klopte ook.
Amper wiskunde gehad yooo.
Ja, voor mij was m'n "ik doe niets en ik haal alles alsnog" dus niet van toepassing op wis- en natuurkunde, dus dat heb ik ingeruild voor geschiedenis en aardrijkskunde.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik ook..
toen IT gaan studeren nooit wiskunde erbij hoeven doen.
Zeevaartschool kreeg ik ineens wiskunde (en snapte ik het ineens ook), ook wel mooi dat ik de enige was die matrix rekenen snapte en slimmer deed dan ons daar aangeleerd werd (is immers ook gewoon database verbeteren)
Zo heb ik dus mn middelbare school VWO gehaald. Op de zeevaartschool moest ik ineens moeite gaan steken in studeren 😂 Maar zo snapte ik wiskunde, mechanica en (thermo)dynamica ineens wel. een soort van.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, voor mij was m'n "ik doe niets en ik haal alles alsnog" dus niet van toepassing op wis- en natuurkunde, dus dat heb ik ingeruild voor geschiedenis en aardrijkskunde.
En nu dus dagelijks natuurkunde "nodig".
Ja, same, maar dan dus een pakket met eigenlijk alleen statistiek.quote:Op maandag 16 mei 2022 11:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo heb ik dus mn middelbare school VWO gehaald. Op de zeevaartschool moest ik ineens moeite gaan steken in studeren 😂 Maar zo snapte ik wiskunde, mechanica en (thermo)dynamica ineens wel. een soort van.
Gebruik het ook allemaal dagelijks.
Lekker eerste klas aclimatiserenquote:
zou ook godverdomme eens tijd worden, je bent al 12 jaar aan het studeren manquote:Op maandag 16 mei 2022 11:58 schreef Nattekat het volgende:
Ik lig precies op koers om het grootste deel van mijn scriptie voor mijn vakantie af te hebben
Wel net even iets te precies, dus hoera
greysiepoepiewoepieschatjepatatjekroketjesletjequote:
Even kijken... volgens mijn statistieken:quote:Op maandag 16 mei 2022 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
zou ook godverdomme eens tijd worden, je bent al 12 jaar aan het studeren man
Dudiebabequote:Op maandag 16 mei 2022 12:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
greysiepoepiewoepieschatjepatatjekroketjesletje
nou vooruit dan maarquote:Op maandag 16 mei 2022 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even kijken... volgens mijn statistieken:
- Haalde ik mijn vwo diploma in juni 2014
- Haalde ik mijn bachelor in januari 2018
- Ga ik mijn master halen in augustus 2022
Dat is 8 jaar vriend
VWO 2006quote:Op maandag 16 mei 2022 12:06 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even kijken... volgens mijn statistieken:
- Haalde ik mijn vwo diploma in juni 2014
- Haalde ik mijn bachelor in januari 2018
- Ga ik mijn master halen in augustus 2022
Dat is 8 jaar vriend
@dud0r dat is 12 jaarquote:Op maandag 16 mei 2022 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
VWO 2006
Bachelor 1, 2010
Bachelor 2, 2014
MSc in de works
Dat maakt voor de goudvis niets uit.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik zit al sinds 2012 in het fulltime werkende leven hoor, schoonheid
quote:Op maandag 16 mei 2022 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Het wordt op eens heel donker buiten, mijn wens voor minder zon heeft geholpen
dan duurt het nog wel even tot het hier isquote:Op maandag 16 mei 2022 12:21 schreef Nattekat het volgende:
Godverdomme wat ben ik blij dat ik 2 minuten geleden bedacht dat mijn parasol naar binnen moest. Begint op eens te gieten
Goed voor de natuur. En het hitte-eiland waar ik woon.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan duurt het nog wel even tot het hier is
en hoop ik dat de wolkjes bij jou leeglopen
ja in de stad heb je dat al snelquote:Op maandag 16 mei 2022 12:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Goed voor de natuur. En het hitte-eiland waar ik woon.
Zodra ik hier de straat uit loop voelt het meteen 2 graden kouderquote:Op maandag 16 mei 2022 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja in de stad heb je dat al snel
met al dat beton en asfalt
woon buitenafquote:Op maandag 16 mei 2022 12:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zodra ik hier de straat uit loop voelt het meteen 2 graden kouder
Eerst moet ik twee loterijen winnen zodat ik een huis kan betalen.quote:Op maandag 16 mei 2022 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
woon buitenaf
hier is het altijd iets koeler
helaas heb ik die ook niet gewonnenquote:Op maandag 16 mei 2022 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst moet ik twee loterijen winnen zodat ik een huis kan betalen.
fixedquote:Op maandag 16 mei 2022 12:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Eerst moet ik twee loterijen winnen zodat ik een huis iglo kan betalen.
hier ook. koelt het wel wat af in ieder geval. het is 24 graden in de woonkamerquote:Op maandag 16 mei 2022 12:20 schreef Nattekat het volgende:
Het wordt op eens heel donker buiten, mijn wens voor minder zon heeft geholpen
komt dat niet gewoon omdat mensen op het platteland een koud hart hebbenquote:Op maandag 16 mei 2022 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
woon buitenaf
hier is het altijd iets koeler
ik ga je nu even negerenquote:Op maandag 16 mei 2022 12:35 schreef dud0r het volgende:
[..]
komt dat niet gewoon omdat mensen op het platteland een koud hart hebben
de rodequote:Op maandag 16 mei 2022 13:37 schreef FranticDJ het volgende:
Van:
[ afbeelding ]
naar:
[ afbeelding ]
Niet slecht voor een discontinued vloerkleed van 20e
Nu nog ff besluiten welke kussenhoezen ik er op ga leggen.
[ afbeelding ]
heb. 4 kussens en 2 hoezen van elk.. die denim zijn te donker. dus die gaan ergens anders naar toequote:Op maandag 16 mei 2022 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
de rode
past het beste bij je kleed
jemig ToTquote:Op maandag 16 mei 2022 13:38 schreef ToT het volgende:
Even een dienstmededeling: ik hou helaas op met foto's van Mini-ToT te posten.
Een creepy buurman probeert me er keihard van te overtuigen dat wij incapabel zijn om voor hem te zorgen en stuurde me zojuist ineens een berichtje dat hij een cursus portretfotografie aan het volgen is en wil graag een foto van Mini-ToT maken.
Sorry hoor, afgelopen vrijdag waren we nog incapabele ouders die de opvoeding van Mini-ToT uit handen moesten geven (omdat Mini-ToT in zijn ogen verstandelijk gehandicapt zou zijn en wij met goede begeleiding toch willen proberen hem zo veel mogelijk te laten ontplooien), en met dat in het achterhoofd krijgen we nu ineens de vraag of hij een foto van Mini-ToT mag maken.
Wat is hij allemaal van plan met die foto? Hij rijdt nu ook continu op en neer van huis en weer weg. Probeert hij instanties in te schakelen tegen ons of zo?????
Nou ja, gelukkig hebben we vele tientallen mensen die juist zeggen dat we ongelooflijk goed bezig zijn met hem, en die buurman heeft sowieso heel veel issues in zijn hoofd en op sociaal gebied. Hij zat zijn eigen ellende op Mini-ToT te projecteren.
Hoe dan ook; ik wil niet dat hij een foto van hem te pakken krijgt; wie weet wat hij er mee gaat doen?
Zieke mensen .....quote:Op maandag 16 mei 2022 13:38 schreef ToT het volgende:
Even een dienstmededeling: ik hou helaas op met foto's van Mini-ToT te posten.
Een creepy buurman probeert me er keihard van te overtuigen dat wij incapabel zijn om voor hem te zorgen en stuurde me zojuist ineens een berichtje dat hij een cursus portretfotografie aan het volgen is en wil graag een foto van Mini-ToT maken.
Sorry hoor, afgelopen vrijdag waren we nog incapabele ouders die de opvoeding van Mini-ToT uit handen moesten geven (omdat Mini-ToT in zijn ogen verstandelijk gehandicapt zou zijn en wij met goede begeleiding toch willen proberen hem zo veel mogelijk te laten ontplooien), en met dat in het achterhoofd krijgen we nu ineens de vraag of hij een foto van Mini-ToT mag maken.
Wat is hij allemaal van plan met die foto? Hij rijdt nu ook continu op en neer van huis en weer weg. Probeert hij instanties in te schakelen tegen ons of zo?????
Nou ja, gelukkig hebben we vele tientallen mensen die juist zeggen dat we ongelooflijk goed bezig zijn met hem, en die buurman heeft sowieso heel veel issues in zijn hoofd en op sociaal gebied. Hij zat zijn eigen ellende op Mini-ToT te projecteren.
Hoe dan ook; ik wil niet dat hij een foto van hem te pakken krijgt; wie weet wat hij er mee gaat doen?
dan de geruite erbijquote:Op maandag 16 mei 2022 13:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb. 4 kussens en 2 hoezen van elk.. die denim zijn te donker. dus die gaan ergens anders naar toe
Ik vind het nog NÉT niet genoeg om er voor naar de politie te gaan, maar ik heb ineens wel een heel onveilig gevoel er bij.quote:Op maandag 16 mei 2022 13:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
jemig ToT
klinkt overdreven maar zou dit echt wel melden bij de politie
Als jij het idee hebt dat hij jullie erg in de gaten houdt
en probeert om alsnog foto's te maken zou ik dit zeker melden
Z'n foto's staan wel op Smoelenboek, maar daar laat ik maar een heel beperkt aantal mensen op, en die buurman heeft geen Facebook, want spionage enzo. (Vent is HEEL paranoīde.)quote:Op maandag 16 mei 2022 13:40 schreef maily het volgende:
[..]
Zieke mensen .....
En jammer voor ons maar beter zo
toch even wijkagentje contacten.. die zijn voor dit soort dingen.quote:Op maandag 16 mei 2022 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het nog NÉT niet genoeg om er voor naar de politie te gaan, maar ik heb ineens wel een heel onveilig gevoel er bij.
Ik heb alles op maximaal staan!quote:Op maandag 16 mei 2022 13:41 schreef greysbones het volgende:
oh en @:ToT
kijk of je FB goed is afgeschermd
zodat hij niet via een vriend alsnog je pagina kan bekijken
je kunt er een melding van makenquote:Op maandag 16 mei 2022 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik vind het nog NÉT niet genoeg om er voor naar de politie te gaan, maar ik heb ineens wel een heel onveilig gevoel er bij.
Nog even niet, maar dat is wel de eerstvolgende stap die ik ga ondernemen.quote:Op maandag 16 mei 2022 13:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
toch even wijkagentje contacten.. die zijn voor dit soort dingen.
Henkquote:
ik zou 't toch doen.. allicht is het maar om even je hart te luchten, en melding gemaakt te hebben. Dossieropbouw voor eventuele toekomstige dingen waarvan ik van harte hoop dat die niet ten uitvoer komen.quote:Op maandag 16 mei 2022 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog even niet, maar dat is wel de eerstvolgende stap die ik ga ondernemen.
Ik heb wel de begeleiding van Mini-ToT ingeseind en hen gevraagd wat met deze situatie te doen. Misschien dat zij even met hem kunnen babbelen of zo; die dame komt toch elke 2 weken een keer hier op bezoek.
We hebben hier in de straat verschrikkelijke Tokkies gehad die ruzie met iedereen maakten. Toen ze ook ruzie met ons kwamen zoeken heb ik daar ook melding van gemaakt, maar die wijkagent reageerde heel geīrriteerd en vroeg wat ik nou van hem verwachtte.quote:Op maandag 16 mei 2022 13:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
je kunt er een melding van maken
dan staat het in ieder geval op papier
en kunnen ze eventueel als er wat gebeurt op verder breien
het is inderdaad niet erg genoeg
maar als er meer gekke dingen gebeuren kunnen ze er wel een dossier van maken
Toch zou ik het even melden bij wijkagent, dat is juist een van de dingen waar ze voor zijn.quote:Op maandag 16 mei 2022 13:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Nog even niet, maar dat is wel de eerstvolgende stap die ik ga ondernemen.
Ik heb wel de begeleiding van Mini-ToT ingeseind en hen gevraagd wat met deze situatie te doen. Misschien dat zij even met hem kunnen babbelen of zo; die dame komt toch elke 2 weken een keer hier op bezoek.
Nee, likes geven is VERBOTEN!quote:Op maandag 16 mei 2022 13:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Henk![]()
![]()
![]()
mag je alweer![]()
![]()
of zijn ze nog steeds van de pot gerukt?
toch is het geel 'dichterbij' qua kleur.. komt op de foto wss niet zo overquote:Op maandag 16 mei 2022 13:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
de rode
past het beste bij je kleed
DItquote:Op maandag 16 mei 2022 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch zou ik het even melden bij wijkagent, dat is juist een van de dingen waar ze voor zijn.
je kunt online melding doen als ik het goed hebquote:Op maandag 16 mei 2022 13:44 schreef ToT het volgende:
[..]
We hebben hier in de straat verschrikkelijke Tokkies gehad die ruzie met iedereen maakten. Toen ze ook ruzie met ons kwamen zoeken heb ik daar ook melding van gemaakt, maar die wijkagent reageerde heel geīrriteerd en vroeg wat ik nou van hem verwachtte.
Die Tokkies zijn overigens inmiddels allang weer verhuisd.
Ik bespreek het hier even.quote:Op maandag 16 mei 2022 13:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik zou 't toch doen.. allicht is het maar om even je hart te luchten, en melding gemaakt te hebben. Dossieropbouw voor eventuele toekomstige dingen waarvan ik van harte hoop dat die niet ten uitvoer komen.
nee inderdaadquote:Op maandag 16 mei 2022 13:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
toch is het geel 'dichterbij' qua kleur.. komt op de foto wss niet zo over
Kan misschien idd wel goed zijn; die vent staat sowieso al bekend bij de wijkagent vanwege het wegtreiteren van een andere buurman.quote:Op maandag 16 mei 2022 13:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Toch zou ik het even melden bij wijkagent, dat is juist een van de dingen waar ze voor zijn.
quote:Op maandag 16 mei 2022 13:45 schreef 2xHenk het volgende:
Ik twijfel geen seconde aan de opvoedkundige kwaliteit van ToTKlusGod, ik denk dat 99% van de kinderen in Nederland het slechter getroffen hebben
Meer aanleiding heb je niet nodigquote:Op maandag 16 mei 2022 13:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Kan misschien idd wel goed zijn; die vent staat sowieso al bekend bij de wijkagent vanwege het wegtreiteren van een andere buurman.
quote:Op maandag 16 mei 2022 14:03 schreef ToT het volgende:
Ben nu bezig een mailtje te typen naar buurtbemiddeling.
Hard schreeuwen zonder de rest te lezen.quote:
quote:“If there’s an alternative that appears to be equally effective in preventing severe outcomes from COVID-19, we’d rather see people opting for that,” Marks said. “But we’ve been careful to say that-- compared to no vaccine-- this is still a better option.”
Had je nog getuigen? @bbq-feestjequote:Op maandag 16 mei 2022 14:03 schreef ToT het volgende:
Bedoel je @ToT ?quote:Op maandag 16 mei 2022 15:22 schreef FranticDJ het volgende:
Wat kan ik me toch vermaken om hoe kut het leven van sommige fokkers toch moet zijn
Ej FranticDJquote:Op maandag 16 mei 2022 15:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
henlo
heb je nog scheetjes gelaten in koffiemelk?
ben benieuwdquote:Op maandag 16 mei 2022 15:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien vanavond of een andere figuurtje
Kunnen we hem niet gewoon omleggen?quote:Op maandag 16 mei 2022 14:03 schreef ToT het volgende:
Ze zeggen dat dat niet binnen hun bevoegdheden ligt.quote:Op maandag 16 mei 2022 16:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kunnen we hem niet gewoon omleggen?
Ik zei ook we.quote:Op maandag 16 mei 2022 17:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze zeggen dat dat niet binnen hun bevoegdheden ligt.
Doe dat maar niet..quote:Op maandag 16 mei 2022 16:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kunnen we hem niet gewoon omleggen?
Met wie heb je nou weer ruzie gemaaktquote:Op maandag 16 mei 2022 14:03 schreef ToT het volgende:
In de winter warm aan de voetjes, ik wil nog een in de slaapkamerquote:Op maandag 16 mei 2022 17:33 schreef FranticDJ het volgende:
Wel tevreden met dat vloerkleed eigenlijk
Heb nog een kleine ronde lekker zachte in de aanbieding. Zitten alleen twee vlekken inquote:Op maandag 16 mei 2022 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
In de winter warm aan de voetjes, ik wil nog een in de slaapkamer
Je moet ook wel opruimen nadat je op het kleed gaat krikkenquote:Op maandag 16 mei 2022 17:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb nog een kleine ronde lekker zachte in de aanbieding. Zitten alleen twee vlekken indie er op zich wel goed uit te halen moeten zijn.. ff dokteren hoe.
Ik wil liever een rechthoekige vloerkleedquote:Op maandag 16 mei 2022 17:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb nog een kleine ronde lekker zachte in de aanbieding. Zitten alleen twee vlekken indie er op zich wel goed uit te halen moeten zijn.. ff dokteren hoe.
Heb ik nu ookquote:Op maandag 16 mei 2022 17:40 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik wil liever een rechthoekige vloerkleed
Dat is niet echt handig, maar hij heeft er nog wel een tijdje op de grond gelegen?quote:Op maandag 16 mei 2022 17:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb ik nu ookdie ronde had ik een eh.. meetfoutje gemaakt
de straal invullen bij diameter dit dat
quote:Op maandag 16 mei 2022 17:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
3 jaar ofzoquote:Op maandag 16 mei 2022 17:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat is niet echt handig, maar hij heeft er nog wel een tijdje op de grond gelegen?
29e bij Ikeaquote:Op maandag 16 mei 2022 17:45 schreef Mrsloveable het volgende:
Sommige kleden zijn ook wel prijzig.. en als je formaat mooi vind zit er weer een lelijke print op
Wel mooier met die nieuwe kleed..quote:Op maandag 16 mei 2022 17:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
29e bij Ikea
want discontinued
FranticDJ in GC / [VIV #311] Groene vingers
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 mei 2022 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Ah ja duidelijk dan hčSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 16 mei 2022 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]Wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje
FreshFruit, haal hem eruit.quote:
En toen besefte je dat je honderden foto's van je zoon op internet heb gegooid. Er is maanden geleden al gezegd dat het niet handig was of evt. in een spoiler. Maar ok.quote:Op maandag 16 mei 2022 13:41 schreef ToT het volgende:
[..]
invriezen??quote:Op maandag 16 mei 2022 18:59 schreef FranticDJ het volgende:
Burp
3 borden pasta weg.. En die pan is nog steeds niet voor een kwart leeg
Dat is wel zonde iddquote:Op maandag 16 mei 2022 19:11 schreef FranticDJ het volgende:
mja
[..]
moest die groente anders toch wegmikken omdat het na vandaag niks meer was.
Oh doe ik hier wekelijks, blijft prima smaken hoor.....maar waarom heb je dan zoveel gemaakt?quote:Op maandag 16 mei 2022 19:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
pasta invriezen is niet zo'n succes... pasta saus wel.. maarja te laat
quote:Op maandag 16 mei 2022 19:14 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh doe ik hier wekelijks, blijft prima smaken hoor.....maar waarom heb je dan zoveel gemaakt?
quote:Op maandag 16 mei 2022 19:11 schreef FranticDJ het volgende:
mja
[..]
moest die groente anders toch wegmikken omdat het na vandaag niks meer was.
Hey you're backquote:Op maandag 16 mei 2022 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
En toen besefte je dat je honderden foto's van je zoon op internet heb gegooid. Er is maanden geleden al gezegd dat het niet handig was of evt. in een spoiler. Maar ok.
Maanlampje.quote:
Lekkaaahhhhhhhhhquote:Op maandag 16 mei 2022 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
@:engine
@:schakeltopia
je ziet steve gewoon van.. o fuck zijn we al live haha
Die mag wel op mijn tuinfeestje komen draaienquote:
en ik nietquote:Op maandag 16 mei 2022 22:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die mag wel op mijn tuinfeestje komen draaien![]()
![]()
Tuurlijkquote:
geen probleemquote:Op maandag 16 mei 2022 22:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tuurlijk
Als je maar outsiders draait
En da Tweekaz Enz enz
Die moet ik nog een keer luisterenquote:Op maandag 16 mei 2022 22:01 schreef FranticDJ het volgende:
@:schakeltopia
je ziet steve gewoon van.. o fuck zijn we al live haha
Ja zou ik leuk vinden!quote:Op maandag 16 mei 2022 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
@:haags
@:kwiwi
@:ijsdraakje
@:liesje1979
@:puala
en @ weet ik veel wie ik nog meer tagde
gaan we binnenkort nog eens karten?
Surequote:Op maandag 16 mei 2022 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
ja boksquote:Op dinsdag 17 mei 2022 07:09 schreef Puala het volgende:
[..]
Suremoet ik alleen kijken of mn switch t nog doet. Lang niet gebruikt 😅
Hello DJquote:
Ooooh, ja!quote:Op maandag 16 mei 2022 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
VOCHTIG POESJEquote:
Hey Nattequote:
het is nou eenmaal pas een feestje als de blauwtjes er zijn.quote:
bepaalde acts mogen achterwege blijvenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
het is nou eenmaal pas een feestje als de blauwtjes er zijn.
whoop whoop
alle blauwe zijn immer PUUR en geen actsquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
bepaalde acts mogen achterwege blijven
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:55 schreef dud0r het volgende:
[..]
alle blauwe zijn immer PUUR en geen acts
okquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:56 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ach ja , laat ik mijn negativiteit niet hier neer plempen![]()
mag gewoon hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2022 08:56 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ach ja , laat ik mijn negativiteit niet hier neer plempen![]()
true.quote:
Aah dat is altijd fijn, weinig verplichtingen!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
wakker en aanwezig
weinig verplichtingen vandaag
MOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNquote:Op dinsdag 17 mei 2022 09:03 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Aah dat is altijd fijn, weinig verplichtingen!
hallo mevrouwtje de milfquote:
Druk baasjequote:
aaah jij bent al om?quote:
daar staat m'n muziek te hard voorquote:
Lekker de halve wijk mee laten genieten, dan ben je pas een goede buurquote:
Spongebobquote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:49 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Voor deze ook nog ene lijstje fixen
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:49 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
ja heb net een lijst ontvangen voor:quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:09 schreef IJsdraakje het volgende:
Doet me er wel aan denken dat ik nog het een en ander moet inlijsten.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 11:49 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben nog op zoek naar een goed formaat, en anders laat ik 'm ergens inlijsten.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja heb net een lijst ontvangen voor:
[ afbeelding ]
Zelfde soort lijst besteld
Deze vind ik mooier dan de spongebobquote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja heb net een lijst ontvangen voor:
[ afbeelding ]
Zelfde soort lijst besteld
https://www.yourdecoration.nl vind ik wel betaalbaarquote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een goed formaat, en anders laat ik 'm ergens inlijsten.
dat kanquote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Deze vind ik mooier dan de spongebob
Briljant wel!quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:18 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dat kan
Die Spongebob is van dave pollot, die zoekt schilderijen op vlooienmarkten/grof vuil enzo.. En voegt daar dingen aan toe
Die koala is van Dulk www.dulk.es dit is een print, alle opbrengsten daarvan zijn naar koalas in Australië gegaan ten tijde van de bosbranden daar.
Ah, top, die sla ik even op.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 12:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.yourdecoration.nl vind ik wel betaalbaar
Hier krijg ik een heel rare MI vanquote:
Kan toch best, gewoon zakjes uitdelen via je keukenraam en laten afrekenen met een tikkiequote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:43 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Uhhhhh hoe zie je dat voor je, maanlicht's afhaal service?
Ik zal vast een hele stomme vraag stellen nu, maar waar precies kijk ik naar?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 13:29 schreef FranticDJ het volgende:
[ afbeelding ]
Gebroederlijk naast elkaar, het machinepark is voorlopig compleet.
3D printers volgens mij.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik zal vast een hele stomme vraag stellen nu, maar waar precies kijk ik naar?
van links naar rechts;quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:52 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik zal vast een hele stomme vraag stellen nu, maar waar precies kijk ik naar?
Ik had deze vraag beter niet kunnen stellenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
van links naar rechts;
- FDM 3d printer (die gebruikt filament, dus een spoel plastic)
- SLA 3d printer (die gebruikt vloeibare hars)
- Een reinig en uitharding toestel voor de prints komende van de SLA printer
roept nog meer vragen opquote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:55 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik had deze vraag beter niet kunnen stellen![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:56 schreef FranticDJ het volgende:
Of wil je nu een afdruk van de symmetrische penis?
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:56 schreef FranticDJ het volgende:
Je mist iemandquote:Op maandag 16 mei 2022 22:30 schreef FranticDJ het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja wie?
heb jij een switch? met Mario kart?
Ik heb zacht rubber filament die huidsvriendelijk is.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 14:56 schreef FranticDJ het volgende:
hoeveel fleshducks heb je al gemaakt?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 16:16 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb zacht rubber filament die huidsvriendelijk is.
Gaan die zo vaak kapot dan bij je?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:55 schreef Superbadeendje het volgende:
Geen, ik heb het gekocht om beschermhoesjes te kunnen printen.
maar dat was de vraag nietquote:Op dinsdag 17 mei 2022 17:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik had een nokia, daar kon je met een tank overheen rijden en dan deed die het nog.
Ik heb ze zelden kapot gekregen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |