Dazzler is er meestal wel op dinsdag maar nu nog niet online. Misschien komt dat zo nogquote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:01 schreef suzi1 het volgende:
ik wilde eigenlijk naar dazzler. of slaat hij dinsdag nu over?
en mn geluid is hier niet om aan te horen. zo even verhuizen denk
Ja daar ging ik voor kijken en zag toen potatoquote:
Hey worstquote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:11 schreef hemarookworst het volgende:
hallo allemaal,
heb weer een tocht gedaan langs de vegaburger schap
Lekker manquote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:12 schreef Schakeltopia het volgende:
oh ik had lekker spinazie gegeten
[ afbeelding ]
de spinazieburger moet ik nog proberenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:12 schreef Schakeltopia het volgende:
oh ik had lekker spinazie gegeten
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:14 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
de spinazieburger moet ik nog proberen
als je goed werpt kan je de domino's raken of de mensen die op de tram zitten te wachtenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:17 schreef Schakeltopia het volgende:
binnenkort bij hema een wedstrijdje bami werpen van z'n balkon
gister ook al ene voor ukriene, ik zeg veel succes maar dat ga ik niet via jou doen ajuuuquote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:33 schreef suzi1 het volgende:
o als je niks meer wil geven moet je zeggen dat je alleen aan de dieren geeft
of dat je ieder jaar 1 goed doel steunt en dat zij het nu niet zijn
mijn buren hebben die ook, werkt wel. ze skippen die altijdquote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:35 schreef suzi1 het volgende:
er bestaan van die stickers, van geen collabrateurs. of hoe ze ook heten
Dat zijn degene die samenwerkten met de nazi'squote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:35 schreef suzi1 het volgende:
er bestaan van die stickers, van geen collabrateurs. of hoe ze ook heten
moet je nog btw over betalen?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
over post gesproken. m'n bestelling uit sjina ligt nog steeds in polen
Heb je weinig aan dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
ik heb er weer 2 gemaild dat ik de refund wil. want het is nu 3,5 maand verderquote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:37 schreef Schakeltopia het volgende:
ik mag over 50 dagen een refund aanvragenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:39 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik heb er weer 2 gemaild dat ik de refund wil. want het is nu 3,5 maand verder
JAAAAA 2 euro whoop whoopquote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:41 schreef suzi1 het volgende:
o zie nu reactie op me refundvraag, okay dear
<3
Laatste keer dat ik daar was, waren ze al 1,30quote:
ook helemaal met je volledige naam of alleen adres?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:45 schreef Schakeltopia het volgende:
een of andere tyfus lijers heeft mij aangemeld bij ziggo.
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:49 schreef Schakeltopia het volgende:
nee ik moet even precies kijken wat er nou staat. het is volgens mij een hele smerige marketing truuk
bij welke provider?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:55 schreef Schakeltopia het volgende:
ik betaal nu 25e per maand voor gigabit glas
ik zit tmobile, en val nog in de oude combinatie deal, dat is snelste internet op je thuis adres icm unlimited mobiel abo. beide 25e per stuk. samen 50e per maand. echt absurde deal wel.quote:
mooie deal idd.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 19:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ik zit tmobile, en val nog in de oude combinatie deal, dat is snelste internet op je thuis adres icm unlimited mobiel abo. beide 25e per stuk. samen 50e per maand. echt absurde deal wel.
denk het wel, geen idee waar hij precies bij hoort, maar hij ziet er wel goed uit verderquote:
ja dat dacht ik misschien ook. maar hij doet het al wel een maand ofzo, hoelang duurt dat dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:33 schreef suzi1 het volgende:
hmmm ik denk dattie stiekem op buurkatje wil. is wel de tijd volgens mij
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 20:42 schreef suzi1 het volgende:
even aan dazzler ze wf vragen of ze hem naar zolder kan sturen
ja echt ik snap jou volkomenquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:06 schreef engine het volgende:
Als dat bij mij in de tuin was had ik boomhut tegenover gebouwd en hele avond staren.
En aaien als ze nog klein zijn. Heel veel aaien. Misschien beter dat ze niet in mijn tuin zitten
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
die gast met m'n uilen op't balkon ook niet![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:06 schreef engine het volgende:
Als dat bij mij in de tuin was had ik boomhut tegenover gebouwd en hele avond staren.
En aaien als ze nog klein zijn. Heel veel aaien. Misschien beter dat ze niet in mijn tuin zitten
Beetje vroeg welquote:
Alvast een takje aan het zoeken om vanaf te pleuren binnenkortquote:
quote:
Past nietquote:
Ja tof om te volgen. Maar nog te licht om daadwerkelijk te vertrekken.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:25 schreef Schakeltopia het volgende:
het is wel machtig hoor die cam van buiten![]()
Als het mijn broertje was geweest...quote:
Ze lijken er wel klaar voorquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:27 schreef Schakeltopia het volgende:
ben benieuwd of hij op dat latje gaat zitten straks, die aan het hok zit zegmaar
Jaaa even terug turenquote:
Zou kunnen. Die beukt ze gewoon terug de kast in als ze naar binnen wilquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:33 schreef Schakeltopia het volgende:
hij is zo aant piepen zou moeders in de lucht hangen ofzo
waiting for itquote:Op dinsdag 17 mei 2022 21:35 schreef engine het volgende:
[..]
Zou kunnen. Die beukt ze gewoon terug de kast in als ze naar binnen wil
Nicequote:
Doeg suziquote:Op dinsdag 17 mei 2022 22:51 schreef suzi1 het volgende:
lekker zo tussendoor door de uren heen
wie weet tot morgen. voor nu flim![]()
![]()
Ja die houdt wel van een stevig deuntjequote:
Dat komt vast zo weerquote:Op woensdag 18 mei 2022 19:56 schreef Schakeltopia het volgende:
ze moeten weer even in het gat gaan zitten![]()
Schakeltopia is streaming for 2 viewersquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:02 schreef Schakeltopia het volgende:
meen je niet joh. we moeten zelf maar is zo'n dj set aangaan schaffen
quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:03 schreef engine het volgende:
[..]
Schakeltopia is streaming for 2 viewers
Zo doen die twitchers dat ook. Helft kan er ook maar weinig van.quote:
Suzi en ik kijken toch welquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:06 schreef Schakeltopia het volgende:
maar ik kan er helemaal geen reet van
dus zou 2 viewers al heel wat vinden
Jaaquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja gewoon hele avond verzoekjes draaien
Helemaal losquote:
quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:24 schreef Schakeltopia het volgende:
het is best te doen inderdaad. al zit ik nog wel steeds dazzler te refreshen voor het geval dat
Jep... Weekje nog. Volgende week woensdag naar huisquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:35 schreef Schakeltopia het volgende:
zit jij nou eigenlijk nog steeds in schotland?
poah lange zit man!quote:Op woensdag 18 mei 2022 20:39 schreef engine het volgende:
[..]
Jep... Weekje nog. Volgende week woensdag naar huis
hahaha lekker saufenquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:39 schreef engine het volgende:
Vanavond speelt Glasgow rangers de eufa Cup finale... Morgen heeft de helft van m'n collega's vrij
Ja dan is het ook wel weer lekker om naar huis te gaanquote:
Nog even getwijfeld om mee de stad in te gaan maar ik ben morgen dus niet vrijquote:
dan beter maar even rustig aan doen inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:44 schreef engine het volgende:
[..]
Nog even getwijfeld om mee de stad in te gaan maar ik ben morgen dus niet vrij
kan mij voorstellen lekker om dan weer thuis te zijn. eigen bedje enzoquote:Op woensdag 18 mei 2022 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dan is het ook wel weer lekker om naar huis te gaan
Maar vind het ook niet vervelend. Hoop eigenlijk dat ze mij vaker hierheen sturen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |