Spelersvrouwen zijn over het algemeen gevaarlijk dom op sociale media. Beste voorbeelden de vrouwen van Curry en Westbrick met rigged en je mag mijn man niet zo noemen wat het raakt ons allemaal heel erg.quote:Op maandag 6 juni 2022 12:27 schreef Hathor het volgende:
LOL De zus van Al Horford heeft op twitter Draymond Green beschuldigd van dirty play.
quote:Sometimes when Thompson is in a shooting rut, he reminds himself of much better times, perhaps in hopes of rediscovering his shooting touch. Thompson said that he goes to YouTube and watches some of his greatest hits from time to time -- in particular, "Game 6 Klay." "I probably did it yesterday, actually," he said on Tuesday before Warriors practice.
quote:Op woensdag 8 juni 2022 18:42 schreef PowerLoungen het volgende:
Dus de Suns hebben een COVID uitbraak verzwegen tijdens de Plee offs .
Paul gun je sowieso al niks maar nu mag die hele club van mij alle ellende genieten incl die Monty act
Ja maar dat houden ze onder de petquote:Op woensdag 8 juni 2022 19:14 schreef 3rr0r het volgende:
[..]Wie is verantwoordelijk voor testen, de clubarts?
De Draymond special is weer van stal gehaald zie ik.quote:Op donderdag 9 juni 2022 05:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig maar 1 dag ertussen dus helaas geen podcast, maar misschien wel een schuimende tweet. Erg mooi
Hij doet de dingen die je niet terug ziet in de statsquote:Op donderdag 9 juni 2022 05:56 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Gelukkig maar 1 dag ertussen dus helaas geen podcast, maar misschien wel een schuimende tweet. Erg mooi
Niet uitboxen bijvoorbeeld zodat Boston een stuk of 20 meer rebounds heeft.quote:Op donderdag 9 juni 2022 10:32 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij doet de dingen die je niet terug ziet in de stats
Oh, ja Looney kan het niet allemaal alleen.quote:Op donderdag 9 juni 2022 14:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet uitboxen bijvoorbeeld zodat Boston een stuk of 20 meer rebounds heeft.
Ook weer een pod een half uur na de game lol . Compleet niet serieus die clownquote:Op donderdag 9 juni 2022 10:11 schreef GotenSSJ het volgende:
Zie net dat hij 15 punten totaal in 3 games heeft, 26% raak schiet, en dat hij 0-7 van 3 is.
Toppertje, die good old Dray.
Curry dacht van wel maar toen ging Horford op zijn enkel zittenquote:Op donderdag 9 juni 2022 14:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Oh, ja Looney kan het niet allemaal alleen.
Zag op Reddit dat mensen hem ‘Raymond Felton with a Podcast’ noemenquote:Op donderdag 9 juni 2022 15:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ook weer een pod een half uur na de game lol . Compleet niet serieus die clown
Ik denk dat hij een beetje aast op zoiets als wat Kenny Smith, Charles Barkley en Shaq nu doen, gewoon full time analist en elke dag met je snuffert op tv.quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zag op Reddit dat mensen hem ‘Raymond Felton with a Podcast’ noemenDie vond ik wel geestig.
Hij is ook erg druk bezig om een media persoon te worden voor na z’n carriere heb ik het idee. Emergency Podje hier, Inside the NBA cameo daar etc etc. Zou ik als teammaat ook niet echt leuk vinden.
Zou Felton ook zo'n vrouw hebben ?quote:Op donderdag 9 juni 2022 15:50 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zag op Reddit dat mensen hem ‘Raymond Felton with a Podcast’ noemenDie vond ik wel geestig.
Hij is ook erg druk bezig om een media persoon te worden voor na z’n carriere heb ik het idee. Emergency Podje hier, Inside the NBA cameo daar etc etc. Zou ik als teammaat ook niet echt leuk vinden.
WaRrIoR fAnS WoUld NeVeR!quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:25 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Zou Felton ook zo'n vrouw hebben ?
[ afbeelding ]
Denk eerder dat die van Felton er nog even een hamburger inwerkt of een kipbucketgenot
Wat ik al eerder zei : Spelersvrouwen zijn af en toe gevaarlijk dom . En supersoft/hypocriet.quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
WaRrIoR fAnS WoUld NeVeR!
Ze bedoelde diezelfde Warrior fans die 1,5 week geleden oid flessen water en weet ik het wat naar Charles Barkley gooide op live TV? Omdat die San Francisco geen leuke stad vindt? Omdat die de Warriors niet support? Die fans ja? Die zouden inderdaad nooit ‘Fuck’ durven roepen naar een speler.
Hou op zeg, ga lekker wat anders doen
Edit: https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Of deze nette Warriors fan die Lebron een Pussy Ass Bitch noemt. Nee nee, dat doen we in de Bay Area niet!
Ach, als die Amerikanen ooit in een Europees voetbalstadion komen gaat er een hele nieuwe wereld voor ze open.quote:Op donderdag 9 juni 2022 16:39 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
WaRrIoR fAnS WoUld NeVeR!
Ze bedoelde diezelfde Warrior fans die 1,5 week geleden oid flessen water en weet ik het wat naar Charles Barkley gooide op live TV? Omdat die San Francisco geen leuke stad vindt? Omdat die de Warriors niet support? Die fans ja? Die zouden inderdaad nooit ‘Fuck’ durven roepen naar een speler.
Hou op zeg, ga lekker wat anders doen
Edit: https://www.reddit.com/r/(...)_app&utm_name=iossmf
Of deze nette Warriors fan die Lebron een Pussy Ass Bitch noemt. Nee nee, dat doen we in de Bay Area niet!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |