Wasabi.quote:
Nee :p naar Doha. Daar dacht ik ook 3 uur overstapquote:Op zondag 15 mei 2022 18:35 schreef mangalie het volgende:
[..]
Maar dan wel rechtstreeks naar Schiphol?
OMG,je hebt er wel wat voor over zeg.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee :p naar Doha. Daar dacht ik ook 3 uur overstap
Kun je je daar ook weer 3 uur lang volvretenquote:Op zondag 15 mei 2022 18:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee :p naar Doha. Daar dacht ik ook 3 uur overstap
Ja het kost je wat moeite om er te komen. Ben nu met de ferry inclusief 24 uur bezig om thuis te komen :pquote:Op zondag 15 mei 2022 18:40 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
OMG,je hebt er wel wat voor over zeg.
Goede reis alvast..!quote:Op zondag 15 mei 2022 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het kost je wat moeite om er te komen. Ben nu met de ferry inclusief 24 uur bezig om thuis te komen :p
Wie is Ferry? Dacht dat je alleen reist.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja het kost je wat moeite om er te komen. Ben nu met de ferry inclusief 24 uur bezig om thuis te komen :p
Doedens.quote:Op zondag 15 mei 2022 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie is Ferry? Dacht dat je alleen reist.
hoeveel tenen heb je gezien?quote:Op zondag 15 mei 2022 18:50 schreef Haags het volgende:
Ik ben KOEKOEK gaar na een hele dag op het strand.
Zit je dan de hele dag in de zon?quote:Op zondag 15 mei 2022 18:50 schreef Haags het volgende:
Koekoek was je sws alquote:Op zondag 15 mei 2022 18:50 schreef Haags het volgende:
God wat schattig. Ik had onlangs muizen in huis. Wilde. Ik wil dat dus niet hebben hier. Humaan vangsysteem opgezet en buiten op flinke afstand uitgezet. Ik hou van dieren, liever wat groter zoals honten of kadden. Die zijn gedomesticeerd en gewend aan mensen. Kleine diertgens heel schattig, maar heb ik weinig sociaals mee afgezien dat ik ze niet verzuip. Ik vang ze en laat ze vrij.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is dat zo?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 15 mei 2022 18:47 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wie is Ferry? Dacht dat je alleen reist.
Kakkerlakrace in een staalprofiel aan dek. Wil jij de goene, de blauwe of de rode spuitbus? Ik ga geen nummers op de rug plakken. Het is in kleur spuiten.quote:Op zondag 15 mei 2022 19:03 schreef FranticDJ het volgende:
Burp. Nog even een 'koelkast-leeg-maak'-saus gemaakt bij de torto's.. 400 gram spinazie, kilo paddenstoelen en nog wat smaakmakers.
Hier kan 4 man 3 dagen van eten nu
bij mij geen kakkerlakken aan dekquote:Op zondag 15 mei 2022 19:05 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Kakkerlakrace in een staalprofiel aan dek. Wil jij de goene, de blauwe of de rode spuitbus? Ik ga geen nummers op de rug plakken. Het is in kleur spuiten.
quote:Op zondag 15 mei 2022 15:24 schreef CherryLips het volgende:
Moest even iets bij iemand in de bus gooien. Nog geen km verderop. Zweet. Overal. Rode kop.
Haat.
Gewoon verhuizen naar een landgoed zonder directe burenquote:Op zondag 15 mei 2022 19:59 schreef mschol het volgende:
of keiharde muziek of iemand die in de avond gaat boren
dat nodigt wel uit om ook gewoon alle regels gewoon aan mn laars te lappen
sponsor jij het bedrag? dan graagquote:Op zondag 15 mei 2022 20:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon verhuizen naar een landgoed zonder directe buren
Nee want kan het zelf ook niet betalen helaasquote:
quote:Op zondag 15 mei 2022 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee want kan het zelf ook niet betalen helaas
quote:Op zondag 15 mei 2022 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
zullen we dan @:bitterbal beroven en dr huizen laten verkopen? die heeft dan geld zat
Zal ook niet genoeg zijn denk ik, je hebt wel een miljoentje of iets nodig voor een beetje stuk grondquote:Op zondag 15 mei 2022 20:06 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
zullen we dan @:bitterbal beroven en dr huizen laten verkopen? die heeft dan geld zat
Als wij nou gewoon allebei onze huizen verkopen en ons eigen eilandje kopenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |