quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
quote:Op zondag 15 mei 2022 18:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
@:FerrousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:
@:FerrousSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Open anders een apart topic voor jullie liefdesperikelenquote:
Jij ook !quote:
*strooit blommetjesquote:
Jajaquote:
Jij bent echt duizend jaar oudquote:
Was een complimentquote:
Weet ik tochquote:Op maandag 16 mei 2022 00:23 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Was een complimentIk hou ervan, blibliotheek aan muziek
Neuken? Of moeten we duizend hartjes uitwisselen?quote:
Neuken altijd goedquote:Op maandag 16 mei 2022 00:25 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Neuken? Of moeten we duizend hartjes uitwisselen?
Grapje, niet allemaal boos worden
Werd op de begrafenis van mijn moeder gespeeldquote:
Mooiquote:Op maandag 16 mei 2022 00:35 schreef PLY het volgende:
[..]
Werd op de begrafenis van mijn moeder gespeeld
Ik snap je volkomen, heb ik ook met bepaalde nummers. Deze is ook mooi hoorquote:Op maandag 16 mei 2022 00:42 schreef Pokkehandtas het volgende:
Muziek heeft altijd een bepaalde lading, voor mij wel iigDit nummer geeft mij steun als ik aan bepaalde mensen denk.
![]()
*boksquote:Op maandag 16 mei 2022 00:48 schreef PLY het volgende:
deze heeft voor mij emotionele waarde. En nee, is geen eo muziek
quote:Op maandag 16 mei 2022 00:50 schreef Pokkehandtas het volgende:
Deze doet me denken aan mijn overleden zus, terwijl iedereen denkt dat het met sex ofzo te maken heeft.Eh, nee
![]()
Dank je, maar dat is echt al heel lang terugquote:Op maandag 16 mei 2022 00:54 schreef PLY het volgende:
[..]![]()
wat iedereen denkt moet iedereen maar weten. Sterkte
Ik weet het ook nog goed, eerste verliefdheid. Wat kan je dan raar doenquote:Op maandag 16 mei 2022 00:58 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dank je, maar dat is echt al heel lang terugWas maar een voorbeeld.
Als klein handtasje in een bus, school reisje en smoor verliefdIk weet het nog zo goed, totaal onbeikbaar, maar dat was mijn eerste verliefdheid.
![]()
Mooie dromen, laterquote:Op maandag 16 mei 2022 01:08 schreef PLY het volgende:
slapen, was ff leuk pokkehandtassee you later
![]()
![]()
![]()
![]()
Waarom zou ik? Tis muziek met een woordje, wat is daar mis mee?quote:Op zondag 15 mei 2022 22:55 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Open anders een apart topic voor jullie liefdesperikelen
Een woordje? Dit is wat luister je nu. Post gewoon muziekquote:Op maandag 16 mei 2022 18:18 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Tis muziek met een woordje, wat is daar mis mee?
Wist niet dat jij aandelen had in Fok? Ik doe wat ik wil en laat mij niet de les lezen door jou. Zet je maar een TR zure.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:30 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Een woordje? Dit is wat luister je nu. Post gewoon muziek
Okay kleuter.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:36 schreef Ferrous het volgende:
[..]
Wist niet dat jij aandelen had in Fok? Ik doe wat ik wil en laat mij niet de les lezen door jou. Zet je maar een TR zure.
Yep, omdat ik niet snap waar je je druk om maaktquote:Op maandag 16 mei 2022 18:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Okay kleuter.
Gelukkig heb je de steun van je chickie
Mooi man.quote:Op maandag 16 mei 2022 18:41 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Yep, omdat ik niet snap waar je je druk om maakthet zijn maar wat liedjes over en weer tussen mij en Fer, lekker fucking belangrijk verder
maar goed, hoop dat we je niet al teveel stress en irritaties hebben bezorgd
![]()
Platonische liefde heet dat, je weet toch wel wat dat is? Liefde? Pr avond nogquote:Op maandag 16 mei 2022 18:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Okay kleuter.
Gelukkig heb je de steun van je chickie
quote:
quote:
😉quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
Gezellige jongens datquote:
Smdquote:
Ff mn vergrootglas erbij pakkenquote:
Oefquote:
quote:
Lekker hoorquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |