quote:Op zondag 15 mei 2022 00:25 schreef hemarookworst het volgende:
speciaal voor @:borrelnootje00 drinkt wel heel makkelijk weg die cider, had wel een wat stevigere appelsmaak verwacht. Misschien nog eens proberen als ik wat minder heb gedronken
quote:Op zondag 15 mei 2022 00:29 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
5 star review dankjewel
water drinkenquote:Op zondag 15 mei 2022 00:33 schreef hemarookworst het volgende:
waarschijnlijk ben ik morgen echt heel kapot
heb je insomniaquote:Op zondag 15 mei 2022 00:33 schreef FranticDJ het volgende:
vrees dat ik morgen weer bij zonsopgang wakker ben
Lekker slipe.quote:
gelukkig is het zondag morgen en het geluid van de kerk word ik tegenwoordig maar half wakker vanquote:Op zondag 15 mei 2022 00:34 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
water drinken
goed slapen maakt een hoop goed, misschien ook wat eten nog
voordat je gaat slapen
je went eraan, uiteindelijk is prominent minder aanwezig en hoor je het bijna niet meer minder bewustquote:Op zondag 15 mei 2022 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
gelukkig is het zondag morgen en het geluid van de kerk word ik tegenwoordig maar half wakker van
lekker hoorquote:Op zondag 15 mei 2022 00:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh ja hoor.. nog 4 weken om bij te komen
bijna vergeten te vragen; ben je ook lekker aan het borrelen/acclimatiseren?quote:Op zondag 15 mei 2022 00:37 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
je went eraan, uiteindelijk is prominent minder aanwezig en hoor je het bijna niet meer minder bewust
sterktequote:Op zondag 15 mei 2022 00:38 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja soort van, nog hoop shit te regelen
wel gedaan maar niet veel 2 biertjesquote:Op zondag 15 mei 2022 00:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
bijna vergeten te vragen; ben je ook lekker aan het borrelen/acclimatiseren?
En nu al lekker weer.quote:
Morguh GGquote:
Net lekker buiten een bakkie gedaan, de vogeltje zingen om het hardstquote:
Goedemorgen,hier ook het raam ver open.quote:Op zondag 15 mei 2022 07:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguh GG
[..]
Net lekker buiten een bakkie gedaan, de vogeltje zingen om het hardst
Morguh FF
Ze komen hier ook niet binnenquote:Op zondag 15 mei 2022 07:30 schreef FreshFruit het volgende:
Alleen de vogeltjes blijven hier wel weg.
Hier wel binnen hoor,een stuk of 4.quote:
O eigen vogels bedoel je?quote:Op zondag 15 mei 2022 07:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier wel binnen hoor,een stuk of 4.![]()
Maar de buitenvogels wat ik eerst had zijn nu weg.
Nee hoor,quote:Op zondag 15 mei 2022 07:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Hebben jullie iets tegen vogeltjes? [ afbeelding ]
Goedemorgen.Ik heb wel iets tegen gillende vogels.quote:Op zondag 15 mei 2022 07:43 schreef Superbadeendje het volgende:
Hebben jullie iets tegen vogeltjes? [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |