jij ookquote:
Dat was inderdaad best een stuk!quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:13 schreef Greys het volgende:
Ik wil graag dat de UK wint, Moldavië tweede wordt en de Franse zanger wil ik wel mee naar huis ook al is ie een jaar of 18 jonger. Kan dat of wil ik nou weer te veel?
Helemaal prima. Neem hem maar mee naar huis en hou hem daarquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:13 schreef Greys het volgende:
Ik wil graag dat de UK wint, Moldavië tweede wordt en de Franse zanger wil ik wel mee naar huis ook al is ie een jaar of 18 jonger. Kan dat of wil ik nou weer te veel?
Ben je inmiddels bijna klaar met 'opruimen'?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik
[..]
Ik neig inmiddels wel naar dronken zijn dus ik geniet.
Waar is het hij jou misgegaan.
Hoeveel?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:15 schreef Zipportal het volgende:
@:Coco mag namens FOK de punten uitdelen.![]()
![]()
![]()
Ik werk nu een zestienprocenter naar binnen dus dat is het probleem nietquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:14 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik
[..]
Ik neig inmiddels wel naar dronken zijn dus ik geniet.
Waar is het hij jou misgegaan.
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:15 schreef GGMM het volgende:
en Spanje tweede (die vind ik visueel erg sterk)
Ik ga daar moeite mee krijgen, werkritme genotquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:15 schreef yvonne het volgende:
Ik ben zooooo blij dat het hier pas 22 uur is, kan ik gewoon wakker blijven tot het eind
het is dat er om gevraagd word,quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moldavie veruit de beste. Straatlengte
Er is hier zoveel ruimte ineens dat ik overweeg een buikglijder te maken.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ben je inmiddels bijna klaar met 'opruimen'?
0909 0019quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:16 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
het is dat er om gevraagd word,
maar we doen hem gewoon lekker nog een keer
Duitslandquote:
Zit je in Londen?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:15 schreef yvonne het volgende:
Ik ben zooooo blij dat het hier pas 22 uur is, kan ik gewoon wakker blijven tot het eind
snoeperdquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:16 schreef Greys het volgende:
Mogen jullie Spanje, neem ik Frankrijk.
[ afbeelding ]
Goed zoquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:17 schreef GGMM het volgende:
Oh ja Portugal vind ik trouwens ook wel leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |