wss zijn der al lijstjesquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:39 schreef Schakeltopia het volgende:
ik ben daar altijd een beetje te lui voor
eitjes schieten watquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:40 schreef Schakeltopia het volgende:
als borrelnootje nou is even langs kwam en ineens roept van zullen we eitjes schieten.
gewoon even half uurtje ofzo voor de leuk
oh zo'n spelletje in de browser. dan ben je eitje met een pistool en dan moet je elkaar tot scrambled eggs schietenquote:
online schietspel, trommelen we regelmatig mensjes van hier op om samen mee te spelenquote:
Ik sla ff over ha haquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
die man van mijn ui is zo'n man waar je de schoonheid van moet leren waarderen
oh dat, ja dat kreeg ik niet aan de praat de vorige keerquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
online schietspel, trommelen we regelmatig mensjes van hier op om samen mee te spelen
https://shellshock.io/
geinig spelletje
nice!quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:42 schreef FranticDJ het volgende:
Den Haku Records · Playlist · 111 songs · 222.1K likes
zoiets @:schakeltopia
hoe komt datquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh dat, ja dat kreeg ik niet aan de praat de vorige keer
kan aan de browser liggenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:42 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh dat, ja dat kreeg ik niet aan de praat de vorige keer
dan moet hij wel werkenquote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:44 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
dan moet hij wel werken
raar
kwam je er wel uit met dat inlogscherm?
shoppaholic in wordingquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:32 schreef hemarookworst het volgende:
ik woon tegenwoordig bij een groot buurtwinkelcentrum, dat is idd gevaarlijk voor m'n portemonnee
w a s d hequote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan ook lopen enzo, alleen mn POV niet bewegen
ja zeker weekend vibes is aanquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]![]()
hoe is het met borrel nootje ?
lekker weekendje?
shoppen voor nieuewe kleding vind ik dan weer verschrikkelijkquote:
misschien is het nu opgelostquote:Op zaterdag 14 mei 2022 23:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
kan ook lopen enzo, alleen mn POV niet bewegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |