Dat laatste.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:27 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Je hebt een grote tuin? Of het was echt een enorme bende voor je begon?
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:31 schreef RockNijntje het volgende:
Toch maar weer eens inloggen vanwege het enorm trieste nieuws over Goldfinger (het is zo lang geleden dat hij (en ik) hier actief postte(n) dat ik z'n username niet eens meer zeker weet). Wat heftig joh...
Oh wat triest zeg, kende hem niet erg goed maar hij postte vroeger altijd trouw de postaantallen van deze scquote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:31 schreef RockNijntje het volgende:
Toch maar weer eens inloggen vanwege het enorm trieste nieuws over Goldfinger (het is zo lang geleden dat hij (en ik) hier actief postte(n) dat ik z'n username niet eens meer zeker weet). Wat heftig joh...
Neequote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:37 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hij is gisteren op 58-jarige leeftijd overleden.
Ja, hij was al een poosje weg. Had toen ook wel gezondheidsproblemen, geloof ik.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Oh wat triest zeg, kende hem niet erg goed maar hij postte vroeger altijd trouw de postaantallen van deze sc
RIP
Ja. die was ook op de bovengenoemde meet.....quote:
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:03 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb zin om iets in elkaar te trappen
Doe ik misschien ook wel..quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Neem een kopje koffie, Bossie.
Nee hoor. Moet een andere user zijn geweest, die je bedoelt..quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die was toch al een maand of 5 geleden gegaan?
Ik kwam hier ook even omdat ik het net op Facebook las...quote:Op zaterdag 14 mei 2022 20:31 schreef RockNijntje het volgende:
Straatverlichting.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:10 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Nee hoor. Moet een andere user zijn geweest, die je bedoelt..
Misschien Mo_Muffin...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |