SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Portugal heeft een mooi liedje.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:36 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ben voor Spanje[ afbeelding ]
Denk wel top tien.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:37 schreef Rafeiro het volgende:
Stien is lelijk en kan niet zingen, dus geen kans.
Joehoe ik doe mee aan een wedstrijd en word #10.quote:
Net als vreemdgaan, meedoen is belangrijker dan winnenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Joehoe ik doe mee aan een wedstrijd en word #10.
Boeiendquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:39 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Joehoe ik doe mee aan een wedstrijd en word #10.
ze gaat vast als een F-zesstienquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:37 schreef Rafeiro het volgende:
Stien is lelijk en kan niet zingen, dus geen kans.
F6S10 danquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:40 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
ze gaat vast als een F-zesstien
Een wedstrijd ga je in om te winnen. Zij niet.quote:
Nee man,quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een wedstrijd ga je in om te winnen. Zij niet.
Er is altijd vooraf wel een favoriet die bijna altijd wel wint. Dan kan net zo goed niemand heen gaan.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een wedstrijd ga je in om te winnen. Zij niet.
Gewoon afschaffen die poppenkast.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Er is altijd vooraf wel een favoriet die bijna altijd wel wint. Dan kan net zo goed niemand heen gaan.
Inb4 ook prima.
Fantasy/SciFi/Thrillers/Geschiedenisromans/(heb de bio van Putin gelezen/ben nu de Welwillenden aan het lezen)/sta open voor alles behalve Bouquet achtige boekjesquote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor boeken lees je, welk genre? Engels, Nederlands?
Ik vond laatst Noem geen namen heel mooi en ook De overlevenden van Alex Schulman, en The Radium Girls van Kate Moore vond ik bizar.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 19:59 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Fantasy/SciFi/Thrillers/Geschiedenisromans/(heb de bio van Putin gelezen/ben nu de Welwillenden aan het lezen)/sta open voor alles behalve Bouquet achtige boekjes
en om 16;53 was ik in het stadshart.. Komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 14 mei 2022 16:53 schreef mschol het volgende:
[..]
ik was toen in stadshart, opweg naar c&a..
wil best geloven dat telefoon hard kan, maar zo hard lijkt mij onwaarschijnlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |