Zwaarder wil totaal niet lukken (lichter wordt het ook niet gelukkig). Ik heb maximaal 58 gewogen. Nou ja, dan niet, ik maak er geen probleem meer van. Het zit in de genen.
-edit- ow ik ben 31
[Dit bericht is gewijzigd door Cora op 05-02-2003 03:26]
quote:Oe! Dat is wel erg mager he?
Op woensdag 5 februari 2003 03:15 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
1.90m, 52 kilo, 31 jaar.Zwaarder wil totaal niet lukken (lichter wordt het ook niet gelukkig). Ik heb maximaal 58 gewogen. Nou ja, dan niet, ik maak er geen probleem meer van. Het zit in de genen.
quote:Ja, gelukkig is het niet eens zo heel erg zichtbaar, ik heb waarschijnlijk lichte botten. Op school was dat niet echt leuk, maar nu ik getrouwd ben en mijn vrouw er geen problemen mee heeft boeit het mij ook niet echt meer.
Op woensdag 5 februari 2003 03:25 schreef Cora het volgende:[..]
Oe! Dat is wel erg mager he?
quote:Nee hoeft ook geen probleem te zijn.
Op woensdag 5 februari 2003 03:31 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
Ja, gelukkig is het niet eens zo heel erg zichtbaar, ik heb waarschijnlijk lichte botten. Op school was dat niet echt leuk, maar nu ik getrouwd ben en mijn vrouw er geen problemen mee heeft boeit het mij ook niet echt meer.
quote:Nou, ik ben niet ongezond ofzo, ik ben altijd al zo mager geweest. Misschien wat sneller gestressed als de gemiddelde persoon.
Op woensdag 5 februari 2003 03:38 schreef Cora het volgende:[..]
Nee hoeft ook geen probleem te zijn.
Sowieso niet als je er zelf geen probleem mee hebt.
Maar misschien toch maar wat proberen aan te komen voor de gezondheid of zo?
Nu had mijn moeder een oom die als lunch een heel bruin en een heel wit brood at en als avondeten drie overvolle borden met eten en die was ook zo mager als maar wat (die werkte overigens heel hard en was daardoor ook enorm sterk). Dus ik denk dat ik wat van die genen te pakken heb
quote:Nou, eet dan maar gewoon normaal hoor.
Op woensdag 5 februari 2003 03:44 schreef Lamer_Deluxe het volgende:
-kmip-
Nu had mijn moeder een oom die als lunch een heel bruin en een heel wit brood at en als avondeten drie overvolle borden met eten en die was ook zo mager als maar wat (die werkte overigens heel hard en was daardoor ook enorm sterk). Dus ik denk dat ik wat van die genen te pakken heb
Owja, ik ga slapen! ![]()
Ach het verschilt ook wel van persoon tot persoon.
quote:Ja, ik kan ook begrijpen waarom mensen met overgewicht zo moeilijk kunnen afvallen. Ik zou een hele slagroomtaart op kunnen eten zonder enig effect
Op woensdag 5 februari 2003 03:47 schreef Cora het volgende:[..]
Nou, eet dan maar gewoon normaal hoor.
Lijkt me beter!Owja, ik ga slapen!
Ach het verschilt ook wel van persoon tot persoon.
Truste! Ik ga zo ook eens pitten
quote:als jij het eerlijk durft te zeggen dan ik ook maar
Op woensdag 5 februari 2003 08:52 schreef glossy het volgende:
1.68 lang en 99 kilo sinds maandag
1.72 lang en 89 kilo
quote:sinds dat ik zo veel ben afgevallen durf ik het wel te zeggen,voor dat ik begon met lijnen had ik dat echt niet ,woog toen 115 kg (in juni 2002)
Op woensdag 5 februari 2003 09:02 schreef Riann het volgende:[..]
als jij het eerlijk durft te zeggen dan ik ook maar
1.72 lang en 89 kilo
quote:ik heb ook ooit 92 gewogen
Op woensdag 5 februari 2003 09:06 schreef glossy het volgende:[..]
sinds dat ik zo veel ben afgevallen durf ik het wel te zeggen,voor dat ik begon met lijnen had ik dat echt niet ,woog toen 115 kg (in juni 2002)
al jaren, heb op alle manier geprobeerd dikker te worden maar heb de hoop nu opgegegeven..noem mezelf nu gestroomlijnd ![]()
vreet me de hele dag het schompes (sta bekend als het prullebakje) ![]()
Bijnaam: de blanke somaliër
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |