goed ideequote:Op zaterdag 14 mei 2022 12:43 schreef Rafeiro het volgende:
Hmmmm kan straks wel perenijsjes halen bedenk ik me nu.
Voor 200 euro kun je nog niet eens 2 keer tankenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zo heb ik in de maand mei al bijna 200 euro uitgegeven aan benzine en ov_
Hoordedat als een gecko je bijt deze niet meer loslaat.Moet je met gecko en al naar het ziekenhuis:Pquote:Op zaterdag 14 mei 2022 12:43 schreef Karzai het volgende:
[..]
De gecko in de kledingkast nog een laatste kusje, spin een aai over de bol en spareribs voor de hondjes bestellen
Wat geckquote:Op zaterdag 14 mei 2022 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoordedat als een gecko je bijt deze niet meer loslaat.Moet je met gecko en al naar het ziekenhuis:P
perenijsjesquote:Op zaterdag 14 mei 2022 12:52 schreef Karzai het volgende:
Ik heb cocktailijs, perenijs en calippos
[ afbeelding ]
Ik las eerst caviapisquote:
kan je ook ijs van makenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik las eerst caviapisKleine lettertjes ditdat
heleboel mensen hier in deze SC zullen het eens zijn met die opmerkingquote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:06 schreef Karzai het volgende:
En dan aan kleine kindertjes uitdelen op de speeltuin
'gele sneeuw'quote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:06 schreef Karzai het volgende:
En dan aan kleine kindertjes uitdelen op de speeltuin
Ja die grote zijn gevaarlijk. Die vallen soms ook aan maar die zie k nooit. Heb altijd die kleintjes in huisquote:
Allemaal een participation trophyquote:Op zaterdag 14 mei 2022 12:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Is hier een spelen voor kindjes met een achterstand. Op de borden “je bent goed zoals je bent”
Ja lekker motiverend om dan nog te winnen.
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die grote zijn gevaarlijk. Die vallen soms ook aan maar die zie k nooit. Heb altijd die kleintjes in huis
hij heeft een keertje gewerkt, nou nou.. phoe...quote:Op zaterdag 14 mei 2022 13:26 schreef UitStraling het volgende:
Huis gepoetst in mijn eentje gvd, tijd voor wat nieuwe poetsen, zweet me kapot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |