Lenaquote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:01 schreef engine het volgende:
Ik luister dit nummer en denk ineens dat S10 best kans heeft om te winnen![]()
Vond het toen heel leuk maar is eigenlijk best slecht
(ja dit won toen)
Je weet dat dat tegenwoordig 'in the cloud' kan?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:01 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik print heel de chat uit hier al tien jaar heel me schuur ligt vol met dozen zogenaamd archief
Lena was leuk, bij Estien heb ik dat gevoel nietquote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lena![]()
Niet de meest geweldige winnaar ooit, maar dat optreden was wel schattig
Je bent de enige niet.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:04 schreef D. het volgende:
[..]
Lena was leuk, bij Estien heb ik dat gevoel niet
Gaat niet winnen nee, maar ik gok wel heel hoog eindigen. Ik denk sowieso wel top (S)10quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ja Lenaquote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lena![]()
Niet de meest geweldige winnaar ooit, maar dat optreden was wel schattig
Oh ik wel. Leuke meid en maakt ook wel mooie muziek. Ook buiten het songfestival.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:04 schreef D. het volgende:
[..]
Ik neem het zo van je aanquote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gaat niet winnen nee, maar ik gok wel heel hoog eindigen. Ik denk sowieso wel top (S)10
quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:07 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ik wel. Leuke meid en maakt ook wel mooie muziek. Ook buiten het songfestival.
quote:
Dat slechte Engels heeft dan wel weer iets schattigsquote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ja Lena![]()
Maar haar Engels was echt niet best![]()
Na Arcadewel mijn favoriete songfestival liedje.
Als ik een ...ft.....ft....ft.... zie dan ben ik er eigenlijk al klaar mee voor ik geklikt hebquote:
in tegenstelling tot een gewone andijvij steuik?quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat mens ziet ruit als een depresieve andijvij steuik
Ik roep ook zomaar watquote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:12 schreef D. het volgende:
[..]
in tegenstelling tot een gewone andijvij steuik?
Ze is toch ook niet helemaal goed ofzo, problemen.quote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:10 schreef BoonDockSaint het volgende:
Dat mens ziet ruit als een depresieve andijvij steuik
*noteertquote:Op zaterdag 14 mei 2022 00:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gaat niet winnen nee, maar ik gok wel heel hoog eindigen. Ik denk sowieso wel top (S)10
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |