De meeste wel. Behalve patat natuurlijk maar dat telt ook helemaal nietquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Echt niet, lust jij wel elke frituursnack dan?
Volgensmij geen die ook nog gebleven zijn, alhoewel ik de ribster behoorlijk mis.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn er de laatste 20 jaar nog nieuwe bij gekomen eigenlijk?
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bitterballen niet, dat vind hij een omhooggevallen snack
Viandellen zijn sws 30 jaar oud...Denk wel 40quote:
Oh hahaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Viandellen zijn sws 30 jaar oud...Denk wel 40
Bocado heeft ook niet lang geduurd geloof ikquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgensmij geen die ook nog gebleven zijn, alhoewel ik de ribster behoorlijk mis.
Viandel, xxl frikandelquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn er de laatste 20 jaar nog nieuwe bij gekomen eigenlijk?
Viandel is dus niet nieuw schijnbaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Viandel, xxl frikandelVerder weet ik t zo niet 123
Lees het ja, lopen wij even achter de feiten aanquote:
ja die teriyaki bites en zo. Wat een kolderquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Mora heeft dan wel weer nieuwe snackjes
Mora sowieso beste snacks.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Mora heeft dan wel weer nieuwe snackjes
Ruim 30 jaar dus...quote:Mora gaat in 1987 de uitdaging aan. Het resultaat is de Viandel®, een snack van zacht, kruidig vlees in een extra knapperig jasje. Meteen na de introductie is de Viandel® een groot succes. Tegenwoordig is de Viandel® niet meer weg te denken, maar het is wel een snack die Mora heeft bedacht.
Mijn vriend had laatst die kaas ui ringen, ik had hoge verwachtingen maar was teleurgesteld.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die teriyaki bites en zo. Wat een kolder
JODEKOEKEN NEGERZOENEN KINDERKOPJES BORSTBOLLENquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ohja, en dat ze zigeunersaus nu zoete paprika saus noemen, terwijl het het zelfde recept is.
En dan open maken en er mayo in smerenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:52 schreef Ama het volgende:
Liever een kroket als ik moet kiezen tussen bitterballen of kroketten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |