De meeste wel. Behalve patat natuurlijk maar dat telt ook helemaal nietquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Echt niet, lust jij wel elke frituursnack dan?
Volgensmij geen die ook nog gebleven zijn, alhoewel ik de ribster behoorlijk mis.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn er de laatste 20 jaar nog nieuwe bij gekomen eigenlijk?
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Bitterballen niet, dat vind hij een omhooggevallen snack
Viandellen zijn sws 30 jaar oud...Denk wel 40quote:
Oh hahaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Viandellen zijn sws 30 jaar oud...Denk wel 40
Bocado heeft ook niet lang geduurd geloof ikquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Volgensmij geen die ook nog gebleven zijn, alhoewel ik de ribster behoorlijk mis.
Viandel, xxl frikandelquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn er de laatste 20 jaar nog nieuwe bij gekomen eigenlijk?
Viandel is dus niet nieuw schijnbaar.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Viandel, xxl frikandelVerder weet ik t zo niet 123
Lees het ja, lopen wij even achter de feiten aanquote:
ja die teriyaki bites en zo. Wat een kolderquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Mora heeft dan wel weer nieuwe snackjes
Mora sowieso beste snacks.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Mora heeft dan wel weer nieuwe snackjes
Ruim 30 jaar dus...quote:Mora gaat in 1987 de uitdaging aan. Het resultaat is de ViandelŽ, een snack van zacht, kruidig vlees in een extra knapperig jasje. Meteen na de introductie is de ViandelŽ een groot succes. Tegenwoordig is de ViandelŽ niet meer weg te denken, maar het is wel een snack die Mora heeft bedacht.
Mijn vriend had laatst die kaas ui ringen, ik had hoge verwachtingen maar was teleurgesteld.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die teriyaki bites en zo. Wat een kolder
JODEKOEKEN NEGERZOENEN KINDERKOPJES BORSTBOLLENquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:53 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
ohja, en dat ze zigeunersaus nu zoete paprika saus noemen, terwijl het het zelfde recept is.
En dan open maken en er mayo in smerenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:52 schreef Ama het volgende:
Liever een kroket als ik moet kiezen tussen bitterballen of kroketten.
kampbewoners kun je toch altijd kleineren?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JODEKOEKEN NEGERZOENEN KINDERKOPJES BORSTBOLLEN
Ik ben net zo oud als de viandel.quote:
Och, vegans mogen ook snacks.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:53 schreef Fogel het volgende:
Vegan dingen mogen ze houden, je bent niet voor gezond eten bij een snackbar
Viandel bestaat al langer dan 20 jaar
Frikandel XXL is gewoon een extra grote frikandel of smaakt ie ook anders?
Kan ookquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:55 schreef Ama het volgende:
[..]
Of gewoon dippen in een viesdikke klodder mayo.
Wat je vroeger in posts deed, doe je nu in stappen?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Vandaag 19.257 stappen gezet. Ik vind het mooi geweest.
Voetjes van de vloer en beentjes omhoog!
Italian style Risotto bites & Vegetarische Kipfingers, Cheese Onion bitesquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja die teriyaki bites en zo. Wat een kolder
Tuurlijk, maar in plantaardig vet/olie gebakken worden is al meer dan vegan genoeg voor mijn snacksquote:
Ik had er Duitse mayo bij. Gaf het toch een exotisch tintje.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:57 schreef dud0r het volgende:
Ik had vanavond mayo en ketchup bij m'n patatjes.
die risotto bites zijn helemaal jammer.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:57 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Italian style Risotto bites & Vegetarische Kipfingers, Cheese Onion bites
Wil ik nog wel proberen
Waar zijn de uitjes dan.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:57 schreef dud0r het volgende:
Ik had vanavond mayo en ketchup bij m'n patatjes.
Duitse mayo ❤️quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had er Duitse mayo bij. Gaf het toch een exotisch tintje.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had er Duitse mayo bij. Gaf het toch een exotisch tintje.
Hejje geen last vanquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
True, maar die kunnen ze toch ook in eigen olie frituren?
Zelfs toen ik die posts deed was ik al zo actief met stappen zetten.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat je vroeger in posts deed, doe je nu in stappen?
Picsquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zo sta ik nu in mijn huiskamer te dansen
Video!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |