Idem. Eigenlijk geen idee of ik er nog wel een heb.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Op de weegschaal sta ik bijna nooit..
ik moet em vaker gebruiken... gewoon om een beter oogje in het zeil te houdenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Op de weegschaal sta ik bijna nooit..
Kan toch zijn dat hij dagenlang als een oebiedoebie heeft lopen zoeken, zo zag hij er wel uit namelijk.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, "kon je het vinden?" vragen aan iemand die voor je neus staat, Dat komt snugger over![]()
Dat zijn er nogal wat, dan loop je ook wel veel op je werk..quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Vandaag 19.257 stappen gezet. Ik vind het mooi geweest.
Voetjes van de vloer en beentjes omhoog!
Heb er wel een, maar schrik dan van het getal..en dat is niet goed..quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:18 schreef Fogel het volgende:
[..]
Idem. Eigenlijk geen idee of ik er nog wel een heb.
Té vaak is ook niet goed, sowieso wel een vaste dag en tijd..quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:19 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet em vaker gebruiken... gewoon om een beter oogje in het zeil te houden
Ding op stone instellen, dan is het een lager getalquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb er wel een, maar schrik dan van het getal..en dat is niet goed..
Kan vast niet met mijn weegschaalquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:22 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ding op stone instellen, dan is het een lager getal
Stappentellers zijn contraproductief in werksituaties,als ze productief geweest zouden zijn, zou er in elke werkschoen GPS zitten.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat zijn er nogal wat, dan loop je ook wel veel op je werk..
Jammer dan...quote:
Elke dag zit ik ruim boven de 10K. Zelfs in het weekend.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Dat zijn er nogal wat, dan loop je ook wel veel op je werk..
Dan moet je wel elke keer dezelfde werkschoenen dragenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:22 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Stappentellers zijn contraproductief in werksituaties,als ze productief geweest zouden zijn, zou er in elke werkschoen GPS zitten.
Netjes hoor..quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Elke dag zit ik ruim boven de 10K. Zelfs in het weekend.
10140 tot nu toe vandaag. nog 200 voor mijn dageljks doel op mijn horloge.. Niet dat ik daar waarde aan hecht, maar het staat wel op mijn Garminquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:17 schreef Haags het volgende:
[..]
Vandaag 19.257 stappen gezet. Ik vind het mooi geweest.
Voetjes van de vloer en beentjes omhoog!
Met mosterd erbij?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:24 schreef Fogel het volgende:
Morgen ga ik bitterballen eten tot ik misselijk ben
Omdat het kan!
Mosterd en/of mayo, misschien zelfs curry. Dat zie ik morgen wel weer.quote:
Oh met curry nooit erbij gegeten.. meestal wel mosterd grove mosterd is nog lekkerderquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mosterd en/of mayo, misschien zelfs curry. Dat zie ik morgen wel weer.
Met biermosterd is nog lekkerderderder!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh met curry nooit erbij gegeten.. meestal wel mosterd grove mosterd is nog lekkerder
Ik kom ws niet eens tot de helft, maar de nieuwe heup en de fysio zullen het ook niet fijn vinden als ik over die helft heen ga.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:24 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
10140 tot nu toe vandaag. nog 200 voor mijn dageljks doel op mijn horloge.. Niet dat ik daar waarde aan hecht, maar het staat wel op mijn Garmin
Goed idee.. een leuke tripje om bitterballen te gaan etenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:27 schreef Fogel het volgende:
[..]
Met biermosterd is nog lekkerderderder!
Kom je mee bitterballen eten dan?
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan ook heel veel op een beetje
Uitsloverquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:23 schreef Haags het volgende:
[..]
Elke dag zit ik ruim boven de 10K. Zelfs in het weekend.
Dus je doet ook mee.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Begint hier steeds meer een rariteiten chat te worden
Zoals welke dingen dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Gohquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:31 schreef Lospedrosa het volgende:
Ja toch? Vond het wel weer een keer nodig.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:28 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goed idee.. een leuke tripje om bitterballen te gaan eten
Oh, past hier prima dus.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ken jou niet maar je lult al helemaal of je een continu delirium hebt.
Als je zes maanden thuis zit en de arbodienst het niet eens de moeite vind om contact met je op te nemen omdat heupoperatie, waarom niet delirium?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:33 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik ken jou niet maar je lult al helemaal of je een continu delirium hebt.
Vind die dingen alleen niet lekkerquote:
wordt wel een beetje een self fulfilling prophecy zo natuurlijkquote:
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind die dingen alleen niet lekker..
Gelukkig maar dat dat mag
Kinderkankerstick.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:46 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik krijg bij Kika altijd associaties met kinderk* ziekte...![]()
![]()
Echt niet, lust jij wel elke frituursnack dan?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Nee dat mag dan weer niet
![]()
Je MOET ze lekker vinden. Je mag ze wel kikastick noemen
Zijn er de laatste 20 jaar nog nieuwe bij gekomen eigenlijk?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Echt niet, lust jij wel elke frituursnack dan?
Bitterballen niet, dat vind hij een omhooggevallen snackquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Echt niet, lust jij wel elke frituursnack dan?
Al die Vega en vegan varianten iigquote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn er de laatste 20 jaar nog nieuwe bij gekomen eigenlijk?
Frikandel XXL en de viandel.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 18:48 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zijn er de laatste 20 jaar nog nieuwe bij gekomen eigenlijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |