Ik eet het altijd met een lepel en vork maar misschien is dat ook wel beetje gek.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:33 schreef liesje1979 het volgende:
Lol sprak een Albanees die in België woont, hij dacht dat ik wel Nederlands of Belgisch zou zijn omdat ik mijn spaghetti met mes en vork at 😀😀
ik ga straks pizza eten.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:03 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik eet het altijd met een lepel en vork maar misschien is dat ook wel beetje gek.
Jawel maar die vind ik net te koud, vooral omdat ik vanavond ook nog weer uit de trein moet.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:11 schreef Karzai het volgende:
hmm winterjas lijkt me overdreven, heb je geen zomerjas?
0hquote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:13 schreef Ama het volgende:
[..]
Jawel maar die vind ik net te koud, vooral omdat ik vanavond ook nog weer uit de trein moet.
wat is er mis dan met de ratjes?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:13 schreef Ama het volgende:
Morgen gaat er iemand kijken bij de ratjes, dat scheelt ook weer.
Oh niks maar eerste keer dat ik hele weekend weg ga dus wil even zeker zijn dat morgen alles ook nog goed gaat. Zoja dan kan ik ze in vervolg wel met een gerust hart alleen laten.quote:
ah snap ik, maar die redden zich wel twee daagjes met een bakje voer en water denk ikquote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:15 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh niks maar eerste keer dat ik hele weekend weg ga dus wil even zeker zijn dat morgen alles ook nog goed gaat. Zoja dan kan ik ze in vervolg wel met een gerust hart alleen laten.
Vast wel maar ze woont boven me dus kleine moeite.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:17 schreef Karzai het volgende:
[..]
ah snap ik, maar die redden zich wel twee daagjes met een bakje voer en water denk ik
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:17 schreef Ama het volgende:
[..]
Vast wel maar ze woont boven me dus kleine moeite.En ze heeft zelf ook ratten.
Dat gaat me weer wat te ver. Geef haar sowieso mijn sleutel, mocht er keer wat zijn met de trein ofzo en ik ben langer weg van huis dan de bedoeling is dan kan zij ze even eten geven en een aai enz.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 16:17 schreef Karzai het volgende:
Anders een webcam opg+hangen zodat je ze in de gaten kan houden
quote:
zoals al jarenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 15:42 schreef LTVDK het volgende:
Mail van Zoggi een maandje geleden:
[..]
Mail van vandaag
[..]
Ziggo![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |