Ja… Je lost een probleem niet op door het zelf te creëren.quote:
Nee wellicht breng je degenen die het doen wel op ideeën ook nogquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:09 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja… Je lost een probleem niet op door het zelf te creëren.
Mogguh. Wat is er?quote:
quote:
Dat jaquote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het weekend doet je rikketik weer tiktiktik,...
Wordt je nog wel lekker high van de pijnstillers?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Meer pijnstillers nodig. Laatste draden van hartbewaking af. Krijg zo te horen of ik morgen terug naar het Jeroen Bosch kan of mag.
Herman.
Hou je taai Tong .. Beterschap..quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:18 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen. Meer pijnstillers nodig. Laatste draden van hartbewaking af. Krijg zo te horen of ik morgen terug naar het Jeroen Bosch kan of mag.
Herman.
Heel veel sterkte Tong!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:18 schreef tong80 het volgende:
Herman.
I das minder, hopelijk helpt het welquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:18 schreef tong80 het volgende:
Herman.
Goed nieuws.. Enig idee hoelang je daar nog moet blijven?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:32 schreef tong80 het volgende:
Chirurg meldt net dat ik morgenochtend per ambulance terug naar den Bosch ga.
Beterschap Tong.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 13:32 schreef tong80 het volgende:
Chirurg meldt net dat ik morgenochtend per ambulance terug naar den Bosch ga.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |