Ja Sam staat echt lekker. Chanel eerder op een plekje waar ze misschien toch geen 1e uit kan worden?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:25 schreef NailQueen het volgende:
Sam tussen Australie en Polen zou er nog tussenuit kunnen springen.
Sam springt er qua charisma in elk geval wel uit.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:25 schreef NailQueen het volgende:
Sam tussen Australie en Polen zou er nog tussenuit kunnen springen.
Ik vind de Spanje-NL overgang wel nu al om van te smullen. Maar ik ben echt bang dat mensen al te veel met Oekraine bezig zijn daarna idd.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:27 schreef NailQueen het volgende:
S10 tussen de knallers van Spanje en Oekraine. Twan, wat doe je?
Ja inderdaad. Het zou eventueel kunnen, dat de presentatoren Oekraïne dan ook aan kunnen kondigen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:25 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn heeft ze een prima plek
De enige andere favoriet met een goede loting is Italiequote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:27 schreef Em31 het volgende:
Eigenlijk hebben alle favorieten behalve Oekraïne een matige loting
Zijn totaal verschillende nummers imo, plus dat ik gewoon een grafhekel heb aan het nummer van Moldavië.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:26 schreef Moira het volgende:
[..]
Echt? Zelfs als je superfan bent van allerlei soorten ballads of whatever is het toch gewoon niet leuk om de halve avond naar hetzelfde te kijken? Beetje variatie?
Die kwartfinales waren in november, Bulgarije was 5 december (sinterklaascadeautjequote:
HEY HO, LET'S GO.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zijn totaal verschillende nummers imo, plus dat ik gewoon een grafhekel heb aan het nummer van Moldavië.
Denk dat een andere positie ze niet per se meer zou helpen tbh, denk dat ze sowieso een beetje weg zouden vallen in the end.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:29 schreef Cyan9 het volgende:
Ik heb het idee dat Italië hier wel eens het kortste strootje kan hebben getrokken. Dat valt echt een beetje weg zo.
Twan had Nederland vorig jaar ook al gelijk voor Maneskin gezet. Je kan niet zeggen dat ie bevooroordeeld is voor Nederlandquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:27 schreef NailQueen het volgende:
Mh, de knallers per helft komen toch tegen het einde, dus als Nederland daar niet tussen wil zitten zou ze ergens in het begin moeten, wat een stuk slechter voor haar zou zijn.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:27 schreef NailQueen het volgende:
Nederland had al wel een vaste plek geloot net als Italie dit jaarquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:30 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Twan had Nederland vorig jaar ook al gelijk voor Maneskin gezet. Je kan niet zeggen dat ie bevooroordeeld is voor Nederland
Fake news, dat was in 2021 niet zoquote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:30 schreef NailQueen het volgende:
Net als in 2016 en 2021 zijn nu ook de afsluiters van de semi final de opener van de finale.
Nou ja, Italië hun positie lag al vast. Maar Armenië en Spanje hebben beide een sterke act, dat trekt de aandacht wel.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:30 schreef Moira het volgende:
[..]
Denk dat een andere positie ze niet per se meer zou helpen tbh, denk dat ze sowieso een beetje weg zouden vallen in the end.
Oh ik dacht even dat El Diablo ook een afslutier was. Het is al laat he?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Fake news, dat was in 2021 niet zo
Wel in 2016, 2017, 2018.
Ja klopt, maar dan nog had Twan ook kunnen kiezen voor iets als Nederland, Zweden en dán pas Italië ipv. andersom.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 02:31 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Nederland had al wel een vaste plek geloot net als Italie dit jaar
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |