Je laat de stofzuiger pijpen?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:53 schreef Azula2.0 het volgende:
Mannen die helpen in het huishouden hebben vaker seks.
Buiten de deur en om hun geweten af te kopen 'helpen' ze?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:53 schreef Azula2.0 het volgende:
Vraag maar aan mijn buurvrouwquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:53 schreef Azula2.0 het volgende:
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit is geil.
@:coco @:zipportal @:wereldgozer @:neef_wuppie
Dit is niet zozeer een klacht, maar een kwestie van een te korte kettingquote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:12 schreef corehype het volgende:
Klacht: Vrouwen die het niet te nauw nemen met het huishouden en random lui gedrag vertonen.
Dat is de garp juistquote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:14 schreef herverwijderd het volgende:
Valt me nu pas op dat die gozer die GAY roept een roze shirt aanheeft.
Wie hou je voor de gek. Als een man als een vrouw gaat gedragen dan ga je daar kurkdroog van worden. Meer kans dat je bj krijgt als ik je rond commandeer.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:53 schreef Azula2.0 het volgende:
Ja leuk maar als wij om half acht al het huis schoon hebben na het eten en alles dan is het van acht tot na middernacht gewoon pompen. Als ik tot tien uur sta schoon te maken (omdat ik overdag werk) dan kun je het dus vergeten. 🖕🏼quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:53 schreef Benzyl het volgende:
[..]
Wie hou je voor de gek. Als een man als een vrouw gaat gedragen dan ga je daar kurkdroog van worden. Meer kans dat je bj krijgt als ik je rond commandeer.
Dan geef ik je toch doggy tijdens het schoonmakenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 09:05 schreef Azula2.0 het volgende:
[..]
Ja leuk maar als wij om half acht al het huis schoon hebben na het eten en alles dan is het van acht tot na middernacht gewoon pompen. Als ik tot tien uur sta schoon te maken (omdat ik overdag werk) dan kun je het dus vergeten. 🖕🏼
Zorgen voor iemand die niet met je trouwtquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |