2e HALVE FINALE EUROVISIE SONGFESTIVAL 2022
Vanavond is het weer zo ver. Om 20.30 uur is er een voorbeschouwing op NPO 1 en om 21.00 uur live de tweede halve finale van het Songfestival in Turijn. Dit keer zonder Nederland, maar wel met België, handjes uit Servië en een stier uit San Marino. Ook zult u The Rasmus nog wel kennen.
De startvolgorde is als volgt:
01. Finland: The Rasmus – Jezebel
02. Israël: Michael Ben David – I.M
03. Servië: Konstrakta – In corpore sano
04. Azerbeidzjan: Nadir Rüstəmli – Fade to Black
05. Georgië: Circus Mircus _ Lock Me In
06. Malta: Emma Muscat – I Am What I Am
07. San Marino: Achille Lauro – Stripper
08. Australië: Sheldon Riley – Not The Same
09. Cyprus: Andromache – Ela
10. Ierland: Brooke – That’s rich
11. Noord-Macedonië: Andrea – Circles
12. Estland: Stefan – Hope
13. Roemenië: WRS – Llamame
14. Polen: Ochman – River
15. Montenegro: Vladana – Breathe
16. België: Jérémie Makiese – Miss You
17. Zweden: Cornelia Jakobs – Hold Me Closer
18. Tsjechië: We Are Domi – Lights off
Tijdstabel:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat zeggen de bookies?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tweede halve finale is live te bekijken op NPO1 vanaf 21:00, om 20:30 is er al een voorbeschouwing te zien.
De show is ook live op Youtube. Het zou om 23:15 afgelopen moeten zijn, maar het blijven Italianen he.
![cornelia-jakobs-puff.jpg]()
De Zweedse Cornelia is favoriet om deze halve finale te winnen
Veel kijkplezier! Verzoekje zoals elk jaar: deze topics gaan vaak razendsnel, dus hou het voor iedereen een beetje leesbaar en gezellig.
Servië was leuk, maar viel toch een beetje tegen
Ik had een leuk gifje voor handen wassen maar ik heb hem helaas te laat gevonden nu is er een ander nummer bezig
quote:
Hopelijk nu een voldoende!
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
quote:
Dan moet San Marino nog komen.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
quote:
Op donderdag 12 mei 2022 21:22 schreef GGMM het volgende:Ik had een leuk gifje voor handen wassen maar ik heb hem helaas te laat gevonden nu is er een ander nummer bezig
corred
What can change the nature of a man?
JEZUS DIE STEM
Gaat niet goed hoor
Ik begrijp Kosovo wel dat ze zich wilden afscheiden van servie
Ohja: Israel 6/10
Servië 5/10
Azerbeidsjan 6/10
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Het niveau valt tot nu toe nog niet echt mee.