bevalt me eigenlijk prima. hoe zit het met jullie? vaker dan drie-vier avonden in de week? of minder vaak?
soms zien we elkaar nog wel is een dagje extra bijvoorbeeld vrijdags of maandags
week2 : zondags/maandag
week3 : weekend
week4 : zondags/maandag
en zo elke maand door
en natuurlijk speciale dagen nog xtra
vrij vaak dus maar dat bevalt erg goed
quote:het voordeel van elkaar niet elke dag zien is, maar dat is mijn mening, dat er altijd ruimte is voor een spontane afspraak.
Op dinsdag 4 februari 2003 20:44 schreef Kuukske het volgende:
We zien elkaar op vrijdag, zaterdag en zondag en dan zijn we het ene weekend bij hem en het andere weekend bij mij. Verder bij vakanties of feestdagen extra
als je enorme zin in elkaar hebt: ff mailen en gelijk een afspraak prikken.
quote:* knuffeldees jaloers is
Op dinsdag 4 februari 2003 20:52 schreef Kyara het volgende:
Elke dag!Ik word naast hem wakker en ik val naast hem in slaap
![]()
![]()
quote:Ik haak hier op in: VEEL te weinig
Op dinsdag 4 februari 2003 20:52 schreef Refragmental het volgende:
te weinig
quote:Nergens voor nodig.
Op dinsdag 4 februari 2003 20:53 schreef knuffeldees het volgende:[..]
* knuffeldees jaloers is
Ik weet uit betrouwbare bron naast wie ze elke ochtend wakker wordt.
quote:Verhuizen
Op dinsdag 4 februari 2003 23:18 schreef SilenceOfSorrow het volgende:
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeelste weinig1x per week hooguit.. ze woont ook een eindje weg. zo'n 2 uur reizen. met de trein nogwel, nou dan weet je het al!
Ik zou dat echt niet kunnen uithouden.
Heb Mandy voor het laatst Zondag gezien, maandagmiddag voelde ik me al kut omdat ik haar miste
Moet helemaal tot vrijdag wachten, dat red ik nooit
Nouja, Vrijdag, Zaterdag en Zondag zal ik van haar kunnen genieten Om dan waarschijnlijk weer een weekje te moeten wachten
Ach ja, het is nog pril enzo..
Lang leve de LAT-relatie (die al aan zijn 5e jaargang bezig is)
quote:Ben ook aan mijn 5e jaargang bezig, maar we zien elkaar soms echt te vaak, studeren alletwee en wonen vlak bijelkaar. Toevallig net weer ff afgesproken elkaar pas weer in het weekend te zien. ff ruimte voor je eigen dingen....Samenwonen en
Op woensdag 5 februari 2003 00:31 schreef golfer het volgende:
Weekenden en als het even meezit ook 1 of 2 nachten per week.Lang leve de LAT-relatie (die al aan zijn 5e jaargang bezig is)
Een echte LAT-relatie dus...doet vaak pijn, maar ik zie haar graag...en dan bijt je die zure appel gewoon door (maar zo gauw ik van school af ben verhuis ik wel )
hij woont in Den Haag en ik in Tilburg, dus vandaar
quote:was ook niet jaloers op haar vriend
Op dinsdag 4 februari 2003 23:22 schreef Argento het volgende:[..]
Nergens voor nodig.
Ik weet uit betrouwbare bron naast wie ze elke ochtend wakker wordt.
quote:mjah klote en zeker als je eraan gewend was
Op woensdag 5 februari 2003 06:06 schreef Lord_Gannon het volgende:
Ik heb een relatie gehad waarbij ik mijn toenmalige vriendin elke dag zag en waarbij we elke dag bij elkaar sliepen. Na die relatie heb ik toch wel gemerkt dat je echt heel erg aan zo'n situatie kan wennen. Ik heb er toch echt aan moeten wennen dat ik mijn huidige vriendin maar 2 a 3 keer per week zag. Ik zie haar nu trouwens 3 a 4 dagen per 2 maanden maar dat komt omdat ze in La France zit dus da's een beetje lastig opzoeken
Het werd eigenlijk steeds minder, tot de laatste paar weken dat we met tegenzin naast elkaar op de bank zaten (alleen zondags).
Ik vraag me wel eens af: wat doen al die stelletjes toch die elkaar vanaf Vrijdagavond tot Zondagavond/Maandagmorgen zien?!?!?!
quote:boodschappen doen, samen koken, bier drinken, concertjes afkleppen, naar toneelvoorstellingen, naar de bios, lang in bed liggen en uitslapen, naar de kroeg, dronken worden, urenlang kletsen etc. etc. etc.
Op woensdag 5 februari 2003 09:15 schreef perfxion het volgende:
Minimaal 1 avond in de week, en dan natuurlijk Vrijdag, Zaterdag en Zondag 's middags en 's avonds. Soms een keer extra, en zeker als er verjaardagen zijn of feestdagen. Is op zich genoeg, maar we zouden best wel wat meer samen willen doen in het weekend bijvoorbeeld, maar weten eigenlijk nooit wat te doen samen.Ik vraag me wel eens af: wat doen al die stelletjes toch die elkaar vanaf Vrijdagavond tot Zondagavond/Maandagmorgen zien?!?!?!
teveel om op te noemen.
quote:Meeste dingen doen wij ook wel, maar dat is vooral 's avonds laat/'s morgens. Wat doe je in vredesnaam de hele middag?!?! Alleen maar winkelen? Brrrrrrrrr
Op woensdag 5 februari 2003 09:23 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
boodschappen doen, samen koken, bier drinken, concertjes afkleppen, naar toneelvoorstellingen, naar de bios, lang in bed liggen en uitslapen, naar de kroeg, dronken worden, urenlang kletsen etc. etc. etc.
teveel om op te noemen.
quote:bijvoorbeeld: dvdtjes kijken, sex, koken.
Op woensdag 5 februari 2003 09:25 schreef perfxion het volgende:[..]
Meeste dingen doen wij ook wel, maar dat is vooral 's avonds laat/'s morgens. Wat doe je in vredesnaam de hele middag?!?! Alleen maar winkelen? Brrrrrrrrr
(winkelen hebben we allebei een hekel aan)
quote:Hmm, klinkt nou niet echt als de perfecte invulling voor een Zaterdagmiddag. Klinkt zo doelloos. Als we allebei alleen zijn gaan ik vaak sporten, zij paardrijden dat soort dingen. En een goed moment om de nuttige dingen te doen die er door de week niet van komen. Maar om nou 's middags DVD's te gaan kijken, nah.... En omdat we toch 50km van elkaar wonen betekent dit dus dat we vrij snel besluiten om elkaar dan maar 's avonds te zien en niet de hele dag/hele weekend dus.
Op woensdag 5 februari 2003 09:28 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
bijvoorbeeld: dvdtjes kijken, sex, koken.
(winkelen hebben we allebei een hekel aan)
Toch misschien gewoon maar eens proberen binnenkort
quote:wat is er nou doelloos aan dvds kijken, neuken en koken? dat is allemaal volstrekt doelmatig en nuttig!!!
Op woensdag 5 februari 2003 09:31 schreef perfxion het volgende:[..]
Hmm, klinkt nou niet echt als de perfecte invulling voor een Zaterdagmiddag. Klinkt zo doelloos. Als we allebei alleen zijn gaan ik vaak sporten, zij paardrijden dat soort dingen. En een goed moment om de nuttige dingen te doen die er door de week niet van komen. Maar om nou 's middags DVD's te gaan kijken, nah.... En omdat we toch 50km van elkaar wonen betekent dit dus dat we vrij snel besluiten om elkaar dan maar 's avonds te zien en niet de hele dag/hele weekend dus.
Toch misschien gewoon maar eens proberen binnenkort
wat mij betreft perfecte activiteiten voor een zaterdagmiddag
Maare effe denke 4 x in de week of zo ze woont namelijk maar 300 meter van me vandaan dus tja dan is het geen probleem.
quote:Denk dat wij twee iets te pragmatisch/nuchter zijn
Op woensdag 5 februari 2003 09:33 schreef RainerWernerF het volgende:
wat is er nou doelloos aan dvds kijken, neuken en koken? dat is allemaal volstrekt doelmatig en nuttig!!!
Het weer moet een keer zo slecht zijn dat we verplicht het hele weekend samen moet doorbrengen, dan zullen we wel merken dat het prima gaat. Zo lang dat niet gebeurt hebben we allebei afzonderlijk teveel om een zaterdagmiddag 'op de bank' door te brengen
En toch twijfel ik er niet aan dat als we samen in 1 huisje zouden wonen dat we ons prima zouden vermaken het hele weekend
quote:samenwonen lijkt me ook leuk, maar eerst nog ff een tijdje latten. elkaar elke dag zien is ook niet altijd goed voor een relatie (vind ik).
Op woensdag 5 februari 2003 09:40 schreef perfxion het volgende:[..]
Denk dat wij twee iets te pragmatisch/nuchter zijn
Het weer moet een keer zo slecht zijn dat we verplicht het hele weekend samen moet doorbrengen, dan zullen we wel merken dat het prima gaat. Zo lang dat niet gebeurt hebben we allebei afzonderlijk teveel om een zaterdagmiddag 'op de bank' door te brengen
En toch twijfel ik er niet aan dat als we samen in 1 huisje zouden wonen dat we ons prima zouden vermaken het hele weekend
quote:200% mee eens. Ben stapelgek op haar maar voel nog niet de behoefte om haar iedere dag te zien. En zij mij ook niet
Op woensdag 5 februari 2003 09:45 schreef RainerWernerF het volgende:[..]
samenwonen lijkt me ook leuk, maar eerst nog ff een tijdje latten. elkaar elke dag zien is ook niet altijd goed voor een relatie (vind ik).
quote:tijd is relatief, liefde absoluut.
Op woensdag 5 februari 2003 09:55 schreef perfxion het volgende:[..]
200% mee eens. Ben stapelgek op haar maar voel nog niet de behoefte om haar iedere dag te zien. En zij mij ook niet
Allebei lekker zelfstandig en nog een behoorlijk eigen leven, dus ook niet nodig nu. Alhoewel we elkaar wel 'nodig' hebben steeds! Wat is liefde toch iets raars eigenlijk
quote:Same here!
Op dinsdag 4 februari 2003 20:52 schreef Kyara het volgende:
Elke dag!Ik word naast hem wakker en ik val naast hem in slaap
![]()
![]()
(andere 'hem' weliswaar )
wel erg weinig maar het kan niet anders ivm afstand en studie...
Maar soms zien we elkaar ook een avondje doordeweeks.
Zoals gisteren
maar het huis is over 1 1/2 jaar klaar
quote:Vergeet mei & de zomervakantie niet!
Op woensdag 5 februari 2003 09:38 schreef ToBe het volgende:
niet
Wonen 1600km bij elkaar vandaanMaar zien elkaar straks 3 weekjes!
[Is wel heel veel Natalie hoor!]
Ontopic:
Ook niet dus..
Maarre... telt elkaar zien via de cam ook
Das relaxed vrijheid is blijheid.
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 18:31 schreef ochtend-prinsesje het volgende:
persoonlijk denk ik dat het niet goed is als je elkaar elke dag ziet. mist je natuurlijk getrouwd bent!
Ok, dan ben je getrouwd, merk je hoe het is om elkaar elke dag te zien, en moet er gelijk weer gescheiden worden
zij woont in enschede en ik in zwolle, beide nog schoolgaand/werk etc etc maar het gaat nog best goed tussen ons.
Alleen vrees ik de dag dat we meerdere dagen (4+) bij elkaar moeten zijn....
Michel!!! Kom godverdomme snel terug van vakantie... Ik mis je!
quote:*ook voor rolfvp geld
Op dinsdag 4 februari 2003 20:54 schreef MissMSX het volgende:[..]
Ik haak hier op in: VEEL te weinig
Maar gelukkig is het bijna weekend en dan blijf ik weer bij hem slapen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |