abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8279536
mn vriendin en ik zien elkaar gemiddeld één keer doordeweeks en het hele weekend (de ene keer in haar huisje en de andere keer bij mij).

bevalt me eigenlijk prima. hoe zit het met jullie? vaker dan drie-vier avonden in de week? of minder vaak?

Immer nur Filme machen!
pi_8279545
Gemiddeld genomen alleen het weekend.

soms zien we elkaar nog wel is een dagje extra bijvoorbeeld vrijdags of maandags

A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  dinsdag 4 februari 2003 @ 20:42:54 #3
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_8279577
week1 : weekend

week2 : zondags/maandag

week3 : weekend

week4 : zondags/maandag

en zo elke maand door
en natuurlijk speciale dagen nog xtra

Dubbel zo Frissss
pi_8279608
We zien elkaar op vrijdag, zaterdag en zondag en dan zijn we het ene weekend bij hem en het andere weekend bij mij. Verder bij vakanties of feestdagen extra
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_8279626
maandag t/m vrijdag op school
zoizo zondag en woensdag avond bij haar thuis.
en dan het weekend waarin we elkaar vaak zien (samen met vrienden uitgaan etc.)

vrij vaak dus maar dat bevalt erg goed

eten!!!
  dinsdag 4 februari 2003 @ 20:45:53 #6
23328 NiMPhoenix
www.nimation.nl
pi_8279631
Ongeveer 3 keer per week wel...tis een kwartiertje fietsen...
En het bevalt me prima
Today we escape, we escape.......
pi_8279633
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 20:44 schreef Kuukske het volgende:
We zien elkaar op vrijdag, zaterdag en zondag en dan zijn we het ene weekend bij hem en het andere weekend bij mij. Verder bij vakanties of feestdagen extra
het voordeel van elkaar niet elke dag zien is, maar dat is mijn mening, dat er altijd ruimte is voor een spontane afspraak.

als je enorme zin in elkaar hebt: ff mailen en gelijk een afspraak prikken.

Immer nur Filme machen!
  dinsdag 4 februari 2003 @ 20:48:20 #8
16839 Sander_P
Turning Around
pi_8279672
minstens 5 keer per week, we zijn zeg maar best wel verslaafd aan elkaar, maar ach verliefdheid duurt niet eeuwig (nu al bijna 6 maanden ) dus dat zal vanzelf wel over gaan.
pi_8279767
Elke dag!

Ik word naast hem wakker en ik val naast hem in slaap

dinsdag 4 februari 2003 @ 20:53:23 #11
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_8279778
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 20:52 schreef Kyara het volgende:
Elke dag!

* knuffeldees jaloers is
Dubbel zo Frissss
pi_8279801
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 20:52 schreef Refragmental het volgende:
te weinig
Ik haak hier op in: VEEL te weinig
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_8279831
niet

ik heb geen vriendin .

Tsja
pi_8283218
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeelste weinig 1x per week hooguit.. ze woont ook een eindje weg. zo'n 2 uur reizen. met de trein nogwel, nou dan weet je het al!
pi_8283277
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 20:53 schreef knuffeldees het volgende:

[..]

* knuffeldees jaloers is

Nergens voor nodig.

Ik weet uit betrouwbare bron naast wie ze elke ochtend wakker wordt.

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_8283813
Meestal alleen in het weekend, maar soms zit er nog een single weekend tussen (net zoals deze week!)
pi_8283818
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 23:18 schreef SilenceOfSorrow het volgende:
veeeeeeeeeeeeeeeeeeeelste weinig 1x per week hooguit.. ze woont ook een eindje weg. zo'n 2 uur reizen. met de trein nogwel, nou dan weet je het al!
Verhuizen

Ik zou dat echt niet kunnen uithouden.
Heb Mandy voor het laatst Zondag gezien, maandagmiddag voelde ik me al kut omdat ik haar miste
Moet helemaal tot vrijdag wachten, dat red ik nooit
Nouja, Vrijdag, Zaterdag en Zondag zal ik van haar kunnen genieten Om dan waarschijnlijk weer een weekje te moeten wachten

pi_8283886
Alleen in het weekend en over een maandje ofzo heeeel erg vaak...
pi_8283900
Nu wat minder: vriendje zit in 't gips en is dus minder mobiel. Vind het ook wel rustig want heb nu veel tijd nodig om rustig eigen dingen te kunnen doen en daar kom ik nu lekker aan toe.
en haalt het maar net!
pi_8283915
0x
pi_8283958
Vier a vijf keer.
  woensdag 5 februari 2003 @ 00:08:00 #22
24778 Sokki
IK BEN NIET DRONKEN!!!!!!
pi_8284069
Hmm, ik baal al als ik d'r een dag niet zie.. En eigenlijk gebeurd dat niet echt. Vanochtend werd ik bijvoorbeeld naast haar wakker en morgenavond zie ik d'r weer.. Das dus eigenlijk iedere dag... Stink, alsnog te weinig

Ach ja, het is nog pril enzo..

You can only scratch the surface..
pi_8284408
één of twee nachtjes per twee weken
pi_8284444
Normaalgezien 1 dag per week, af en toe lukt dat eens niet... we proberen wel zo vaak mogelijk elkaar te zien. Als het goed is kunnen we binnenkort elkaar wel 2 daagjes gaan zien.
Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
  woensdag 5 februari 2003 @ 00:30:53 #25
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_8284465
Vroeger elke dag op school en in het weekend bij elkaar slapen, en daarna elk weekend en 1 keer door de weeks en binnenkort (morgen) weer elke dag ik verhuis namelijk 10 minuten van hem vandaan
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 5 februari 2003 @ 00:31:04 #26
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_8284468
Weekenden en als het even meezit ook 1 of 2 nachten per week.

Lang leve de LAT-relatie (die al aan zijn 5e jaargang bezig is)

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  woensdag 5 februari 2003 @ 00:38:32 #27
46322 Knaks
Praatjes vullen geen plaatjes
pi_8284609
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 00:31 schreef golfer het volgende:
Weekenden en als het even meezit ook 1 of 2 nachten per week.

Lang leve de LAT-relatie (die al aan zijn 5e jaargang bezig is)

Ben ook aan mijn 5e jaargang bezig, maar we zien elkaar soms echt te vaak, studeren alletwee en wonen vlak bijelkaar. Toevallig net weer ff afgesproken elkaar pas weer in het weekend te zien. ff ruimte voor je eigen dingen....Samenwonen en kan altijd nog, eerst nog ff een beetje space
Ik denk dat ik hier maar een tijdje blijf!
  woensdag 5 februari 2003 @ 00:41:38 #28
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_8284662
ik zie m'n vriend in ieder geval gedurende het gehele weekend (van vrijdagavond tot maandagochtend). Meestal ook nog wel op maandag en/of dinsdagavond en we gingen ook altijd bijna iedere woensdag naar de bioscoop (sneakpreview). Dat is nu helaas wat minder geworden. Dus tjsa, eigenlijk best wel vaak. Kan nou niet zeggen dat ik het TE vaak vind. Kan hem wat mij betreft niet vaakgenoeg zien !
pi_8285247
*snik* *snik*
Een week of 2 op 2 maanden

Een echte LAT-relatie dus...doet vaak pijn, maar ik zie haar graag...en dan bijt je die zure appel gewoon door (maar zo gauw ik van school af ben verhuis ik wel )

woensdag 5 februari 2003 @ 01:43:42 #30
31603 xyz
Speed Bird
pi_8285284
Soms een week lang en soms een week helemaal niet, maar meestal ongeveer drie dagen per week.
Takeoffs are optional. Landings are mandatory.
Mijn weblog
  woensdag 5 februari 2003 @ 06:06:22 #31
45267 Lord_Gannon
Het is weer feest :-)
pi_8285903
Ik heb een relatie gehad waarbij ik mijn toenmalige vriendin elke dag zag en waarbij we elke dag bij elkaar sliepen. Na die relatie heb ik toch wel gemerkt dat je echt heel erg aan zo'n situatie kan wennen. Ik heb er toch echt aan moeten wennen dat ik mijn huidige vriendin maar 2 a 3 keer per week zag. Ik zie haar nu trouwens 3 a 4 dagen per 2 maanden maar dat komt omdat ze in La France zit dus da's een beetje lastig opzoeken
there is no gain without sacrifice
pi_8285906
Wanneer het mij uitkomt
Neuj
pi_8285936
Ik zie mijn vriend elke dag...ik word naast hem wakker en val naast hem in slaap
In love with RoBBeR_W_M
pi_8285941
Elk weekend
  woensdag 5 februari 2003 @ 07:37:29 #35
22713 maple-leaf
Terug van weggeweest...
pi_8285984
alleen in het weekend

hij woont in Den Haag en ik in Tilburg, dus vandaar

*Leve het hierNUmaals....Loesje©*
*Leven is het meervoud van lef....Loesje©*
  woensdag 5 februari 2003 @ 07:39:37 #36
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_8285988
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 23:22 schreef Argento het volgende:

[..]

Nergens voor nodig.

Ik weet uit betrouwbare bron naast wie ze elke ochtend wakker wordt.

was ook niet jaloers op haar vriend
maar op het elke morgen wakker worden naast dr mannetje
Dubbel zo Frissss
  woensdag 5 februari 2003 @ 07:43:07 #37
34182 knuffeldees
Fris en Fruitig
pi_8285995
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 06:06 schreef Lord_Gannon het volgende:
Ik heb een relatie gehad waarbij ik mijn toenmalige vriendin elke dag zag en waarbij we elke dag bij elkaar sliepen. Na die relatie heb ik toch wel gemerkt dat je echt heel erg aan zo'n situatie kan wennen. Ik heb er toch echt aan moeten wennen dat ik mijn huidige vriendin maar 2 a 3 keer per week zag. Ik zie haar nu trouwens 3 a 4 dagen per 2 maanden maar dat komt omdat ze in La France zit dus da's een beetje lastig opzoeken
mjah klote en zeker als je eraan gewend was
mijn ex woonde nml maar 1 minuut van me vandaan,
maar mn huidige vriend woont 115km verderop
Dubbel zo Frissss
pi_8286191
Zo'n 2 a 3 keer per week... t Ligt een beetje aan de tijden waarop we vrij zijn, de afgelopen paar weken zagen we elkaar wel vaker denk ik.
Deze week moeten we voor t eerst wat langer zonder elkaar doen! Het is nog pril... Maar gelukkig ga ik vanmiddag nog eventjes langs!
pi_8286242
Wij zagen elkaar in het begin ook (bijna) elke dag en dat was geen succes. Ik was 15 en mijn school leed eronder dus toen werd het doordeweeks 1 dag en in het weekend bleef hij slapen.

Het werd eigenlijk steeds minder, tot de laatste paar weken dat we met tegenzin naast elkaar op de bank zaten (alleen zondags).

pi_8286295
Word tijd dak een girl krijg.
Lambo of Rekt
pi_8286476
Minimaal 1 avond in de week, en dan natuurlijk Vrijdag, Zaterdag en Zondag 's middags en 's avonds. Soms een keer extra, en zeker als er verjaardagen zijn of feestdagen. Is op zich genoeg, maar we zouden best wel wat meer samen willen doen in het weekend bijvoorbeeld, maar weten eigenlijk nooit wat te doen samen.

Ik vraag me wel eens af: wat doen al die stelletjes toch die elkaar vanaf Vrijdagavond tot Zondagavond/Maandagmorgen zien?!?!?!

disarm you with a smile....
pi_8286551
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 09:15 schreef perfxion het volgende:
Minimaal 1 avond in de week, en dan natuurlijk Vrijdag, Zaterdag en Zondag 's middags en 's avonds. Soms een keer extra, en zeker als er verjaardagen zijn of feestdagen. Is op zich genoeg, maar we zouden best wel wat meer samen willen doen in het weekend bijvoorbeeld, maar weten eigenlijk nooit wat te doen samen.

Ik vraag me wel eens af: wat doen al die stelletjes toch die elkaar vanaf Vrijdagavond tot Zondagavond/Maandagmorgen zien?!?!?!

boodschappen doen, samen koken, bier drinken, concertjes afkleppen, naar toneelvoorstellingen, naar de bios, lang in bed liggen en uitslapen, naar de kroeg, dronken worden, urenlang kletsen etc. etc. etc.

teveel om op te noemen.

Immer nur Filme machen!
pi_8286574
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 09:23 schreef RainerWernerF het volgende:

[..]

boodschappen doen, samen koken, bier drinken, concertjes afkleppen, naar toneelvoorstellingen, naar de bios, lang in bed liggen en uitslapen, naar de kroeg, dronken worden, urenlang kletsen etc. etc. etc.

teveel om op te noemen.

Meeste dingen doen wij ook wel, maar dat is vooral 's avonds laat/'s morgens. Wat doe je in vredesnaam de hele middag?!?! Alleen maar winkelen? Brrrrrrrrr
pi_8286586
Elke dag, want we wonen samen
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
pi_8286602
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 09:25 schreef perfxion het volgende:

[..]

Meeste dingen doen wij ook wel, maar dat is vooral 's avonds laat/'s morgens. Wat doe je in vredesnaam de hele middag?!?! Alleen maar winkelen? Brrrrrrrrr

bijvoorbeeld: dvdtjes kijken, sex, koken.

(winkelen hebben we allebei een hekel aan)

Immer nur Filme machen!
pi_8286623
elke morgen in bed en aan de ontbijttafel
elke avond
elke nacht
pi_8286633
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 09:28 schreef RainerWernerF het volgende:

[..]

bijvoorbeeld: dvdtjes kijken, sex, koken.

(winkelen hebben we allebei een hekel aan)

Hmm, klinkt nou niet echt als de perfecte invulling voor een Zaterdagmiddag. Klinkt zo doelloos. Als we allebei alleen zijn gaan ik vaak sporten, zij paardrijden dat soort dingen. En een goed moment om de nuttige dingen te doen die er door de week niet van komen. Maar om nou 's middags DVD's te gaan kijken, nah.... En omdat we toch 50km van elkaar wonen betekent dit dus dat we vrij snel besluiten om elkaar dan maar 's avonds te zien en niet de hele dag/hele weekend dus.

Toch misschien gewoon maar eens proberen binnenkort

pi_8286646
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 09:31 schreef perfxion het volgende:

[..]

Hmm, klinkt nou niet echt als de perfecte invulling voor een Zaterdagmiddag. Klinkt zo doelloos. Als we allebei alleen zijn gaan ik vaak sporten, zij paardrijden dat soort dingen. En een goed moment om de nuttige dingen te doen die er door de week niet van komen. Maar om nou 's middags DVD's te gaan kijken, nah.... En omdat we toch 50km van elkaar wonen betekent dit dus dat we vrij snel besluiten om elkaar dan maar 's avonds te zien en niet de hele dag/hele weekend dus.

Toch misschien gewoon maar eens proberen binnenkort

wat is er nou doelloos aan dvds kijken, neuken en koken? dat is allemaal volstrekt doelmatig en nuttig!!!

wat mij betreft perfecte activiteiten voor een zaterdagmiddag

Immer nur Filme machen!
  woensdag 5 februari 2003 @ 09:33:11 #49
25041 Doopy-X-
Diener der burgers
pi_8286648
woon samen dus ben de tel kwijt
pi_8286685
Zoveel mogelijk

Maare effe denke 4 x in de week of zo ze woont namelijk maar 300 meter van me vandaan dus tja dan is het geen probleem.

-
pi_8286700
niet
Wonen 1600km bij elkaar vandaan

Maar zien elkaar straks 3 weekjes!

pi_8286713
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 09:33 schreef RainerWernerF het volgende:
wat is er nou doelloos aan dvds kijken, neuken en koken? dat is allemaal volstrekt doelmatig en nuttig!!!
Denk dat wij twee iets te pragmatisch/nuchter zijn

Het weer moet een keer zo slecht zijn dat we verplicht het hele weekend samen moet doorbrengen, dan zullen we wel merken dat het prima gaat. Zo lang dat niet gebeurt hebben we allebei afzonderlijk teveel om een zaterdagmiddag 'op de bank' door te brengen

En toch twijfel ik er niet aan dat als we samen in 1 huisje zouden wonen dat we ons prima zouden vermaken het hele weekend

pi_8286770
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 09:40 schreef perfxion het volgende:

[..]

Denk dat wij twee iets te pragmatisch/nuchter zijn

Het weer moet een keer zo slecht zijn dat we verplicht het hele weekend samen moet doorbrengen, dan zullen we wel merken dat het prima gaat. Zo lang dat niet gebeurt hebben we allebei afzonderlijk teveel om een zaterdagmiddag 'op de bank' door te brengen

En toch twijfel ik er niet aan dat als we samen in 1 huisje zouden wonen dat we ons prima zouden vermaken het hele weekend

samenwonen lijkt me ook leuk, maar eerst nog ff een tijdje latten. elkaar elke dag zien is ook niet altijd goed voor een relatie (vind ik).
Immer nur Filme machen!
pi_8286888
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 09:45 schreef RainerWernerF het volgende:

[..]

samenwonen lijkt me ook leuk, maar eerst nog ff een tijdje latten. elkaar elke dag zien is ook niet altijd goed voor een relatie (vind ik).

200% mee eens. Ben stapelgek op haar maar voel nog niet de behoefte om haar iedere dag te zien. En zij mij ook niet Allebei lekker zelfstandig en nog een behoorlijk eigen leven, dus ook niet nodig nu. Alhoewel we elkaar wel 'nodig' hebben steeds! Wat is liefde toch iets raars eigenlijk
pi_8286947
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 09:55 schreef perfxion het volgende:

[..]

200% mee eens. Ben stapelgek op haar maar voel nog niet de behoefte om haar iedere dag te zien. En zij mij ook niet Allebei lekker zelfstandig en nog een behoorlijk eigen leven, dus ook niet nodig nu. Alhoewel we elkaar wel 'nodig' hebben steeds! Wat is liefde toch iets raars eigenlijk

tijd is relatief, liefde absoluut.

Immer nur Filme machen!
  woensdag 5 februari 2003 @ 10:12:22 #56
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_8287098
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 20:52 schreef Kyara het volgende:
Elke dag!

Same here!

(andere 'hem' weliswaar )

woensdag 5 februari 2003 @ 10:17:39 #57
35485 rique
with Canon, I can
pi_8287178
elke twee weken toch wel een middag+avond

wel erg weinig maar het kan niet anders ivm afstand en studie...

verslaafd aan de cirkelkwadratuur
pi_8287247
Over het algemeen zien we elkaar alleen in het weekend. En dan is het maar net hoe het uitkomt waar we zijn.

Maar soms zien we elkaar ook een avondje doordeweeks.
Zoals gisteren

pi_8287265
Er komen zelden dagen voor dat ik haar niet zie.
Vandaag hebben we 23 maandjes.
pi_8287276
Elke dag..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_8287286
elke dag, krijg je als je getrouwd bent
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_8288053
uhmm soms gaat ze mee zaterdag uit (of ik met haar) ennehh zondags zien we mekaar soms en woensdag avond meestal.. woont 100meter verderop maarja allebei stage en werk etc etc maar wel dik in nog steeds!
Hallowww
  woensdag 5 februari 2003 @ 11:40:45 #63
29670 Chub
terug van weggeweest :D
pi_8288263
Zoals iedereen helaas alleen de weekenden, feestdagen en een enkele uitzondering van doordeweeks

maar het huis is over 1 1/2 jaar klaar

Just Keep Smiling :)
  woensdag 5 februari 2003 @ 11:50:55 #64
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_8288467
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 09:38 schreef ToBe het volgende:
niet
Wonen 1600km bij elkaar vandaan

Maar zien elkaar straks 3 weekjes!

Vergeet mei & de zomervakantie niet!

[Is wel heel veel Natalie hoor!]

Ontopic:
Ook niet dus..
Maarre... telt elkaar zien via de cam ook

(Un)masking for the greater good.
pi_8289860
Ook hier: over het algemeen de weekenden, vakanties en feestdagen.. (tenzij ze met de marine lange tijd weg is om te varen)
pi_8295013
meestal op maandagavond, soms op woensdag of donderdagavond (dat wisselt af) en meestal op zaterdag, en het bevalt me prima.

Das relaxed vrijheid is blijheid.

Ik ben gelukkig met alles wat ik heb in me leven behalve die xbox die ik nog niet heb.
pi_8295295
We zien elkaar bijna elk weekend en af en toe door de week... Is eigenlijk wel genoeg voor ons allebei, we zijn beiden erg aan onze vrijheid gehecht...
Probeer niet subtiel te zijn, als je iets belangrijks wilt zeggen!
  woensdag 5 februari 2003 @ 17:50:37 #68
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_8295508
Door de weeks meestal 1x, en in t weekend van vrijdag t/m maandagochtend

Geluk is een richting, geen punt
pi_8295935
1 keer in de week een weekend van vrijdagavond tot zondagavond Soms zie ik hem zelfs maar 1 keer in de 2 weken een weekend.. Maar ja dat heb je als je ver van elkaar woont.
pi_8296107
persoonlijk denk ik dat het niet goed is als je elkaar elke dag ziet. mist je natuurlijk getrouwd bent!
maar anders vindt ik 2 of 3 dagen wel goed.
ik moet het weten want mn vriend heeft het uit gemaakt omdat we elkaar elke dag zagen en dat veelste verstikent werdt.
dus alsjeblieft mensen neem het van me aan zie elkaar niet te vaak want dat beinvloed je relatie op een gegeven moment heel erg!
pi_8296161
Zo'n 5-6 dagen per week (hele weekend op zaterdagmiddag na en doordeweeks de meeste avonden) En dat bevalt me prima!
  woensdag 5 februari 2003 @ 18:39:48 #72
20790 Yvonnetje
Mooi hè, alles.....
pi_8296248
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 18:31 schreef ochtend-prinsesje het volgende:
persoonlijk denk ik dat het niet goed is als je elkaar elke dag ziet. mist je natuurlijk getrouwd bent!

Ok, dan ben je getrouwd, merk je hoe het is om elkaar elke dag te zien, en moet er gelijk weer gescheiden worden

Geluk is een richting, geen punt
pi_8296321
1 keer in de 2 weken

zij woont in enschede en ik in zwolle, beide nog schoolgaand/werk etc etc maar het gaat nog best goed tussen ons.

Alleen vrees ik de dag dat we meerdere dagen (4+) bij elkaar moeten zijn....

Original Ratbiker
  woensdag 5 februari 2003 @ 18:46:53 #74
4086 4]-[ Highlander
Zie jij ook dubbel? :P
pi_8296396
Mijn vriendin heeft hier al gereageerd zie ik
pi_8296705
ik zie me vriendje alleen in het weekend! Dat is veels te weinig. Ik heb nou eenmaal behoorlijk veel aandacht nodig!

Michel!!! Kom godverdomme snel terug van vakantie... Ik mis je!

If you obey all the rules, you miss all the fun!
pi_8296915
quote:
Op dinsdag 4 februari 2003 20:54 schreef MissMSX het volgende:

[..]

Ik haak hier op in: VEEL te weinig

*ook voor rolfvp geld
[url]www.f-orum.tk[/url]
  donderdag 6 februari 2003 @ 08:22:31 #77
32106 FREAKY_ME
Bastard Operator From Hell
pi_8306546
dinsdag en woensdag en het hele weekend. soms wel een b-tje te kort
I hang up. This is a matter of life or death. Quick as I can I rip the computer power cable out of the UPS and plug the TV in. Damn! Wylie missed again!
  donderdag 6 februari 2003 @ 08:28:10 #78
43135 FokEend
MannetjesEEND... HUH?
pi_8306577
Al ruim twee jaar lang elke dag, m'n meissie en ik wonen samen
Iedereen heeft recht op mijn mening :P
pi_8306591
alleen in het weekend , hij woont in Haarlem en ik in Noordwijk.
  donderdag 6 februari 2003 @ 08:31:31 #80
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_8306603
Vrij regelmatig, ik woon samen
pi_8306627
Veel te weinig

Maar gelukkig is het bijna weekend en dan blijf ik weer bij hem slapen

Life Isn't Worth Living Until You Found Someone Worth Dying For
pi_8310547
zoiezo vrijdag avond, zaterdag ochtend en of avond en zondag (als ik nie hoef te werken de hele dag anders 's avonds) en als ik door de weeks nie veel naar school hoef en dus 's avonds in de buurt ben zie ik hem zo vaak mogelijk (2 of drie avonden)
En als ik het wel druk heb op school en dus nie thuis kom dan vaak niet door de weeks (of soms 1 keertje)
pi_8312631
vaak genoeg, een paar keer per week, meestal rond het weekend.
Biggest idol fan? That's me!
pi_8320436
Ongeveer elk weekend van vrijdagavond tot zondagavond... tenzij m'n vriend voor tentamens moet leren. Hij woont in Oss in ik in omgeving Hoogeveen... vandaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')