Truste flesquote:
quote:En wie brult er hier als een stier?
goochem goochem het gordeldier
En met wie hebben jullie veel plezier?
goochem goochem het gordeldier
Trouwens vinden jullie mij een lekker dier?
ja goochem het gordeldier
Hey wat kwam daar uit jouw billen
ik voelde heel de auto trillen
Andi geeft wijn dus ik vroeg Samir. Die verwees me door naar Andi. Andi was het er niet helemaal mee eens maar ik heb betaald en ben in mijn hotel.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je deze keer wel wat je vraagt dan.
Fijne vakantie! Waar zit je in Albanië?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Andi geeft wijn dus ik vroeg Samir. Die verwees me door naar Andi. Andi was het er niet helemaal mee eens maar ik heb betaald en ben in mijn hotel.
Ja maar de wedstrijd is woensdag dus vliegen ze denk ik dinsdag en dan donderdag weer terug. Er zijn geen dagelijkse vluchten. En alleen vanaf Eindhoven.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
is toch pas over twee weken, maar die gaan alleen naar de wedstrijd en gaan meteen weer terug
Zondag weer terug.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
was ook een zware trip met al die vertragingen, hoelang blijf je?
Tirana, is maar een weekendje helaas. Wel mijn lievelingskamer in mijn lievelingshotel en net gegeten bij mijn lievelingsrestaurantje.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Fijne vakantie! Waar zit je in Albanië?
Haha, je bent ontsnapt!quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Andi geeft wijn dus ik vroeg Samir. Die verwees me door naar Andi. Andi was het er niet helemaal mee eens maar ik heb betaald en ben in mijn hotel.
Die komt op de een of andere manier om de zoveel tijd random in mijn hoofdquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:16 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Deze kan ik me niet herinneren. Wat slecht!
Leuk als je dan niets anders kan bedenken. Goochem het Gordeldier op repeat.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die komt op de een of andere manier om de zoveel tijd random in mijn hoofd
'He kijk wie hebben we hier, Goochem, Goochem het Gordeldier'quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Leuk als je dan niets anders kan bedenken. Goochem het Gordeldier op repeat.
Je zal maar met een lange wandeling bezig zijn en dat in je hoofd krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'He kijk wie hebben we hier, Goochem, Goochem het Gordeldier'
Had ik dus van de week, daarom dat ik het nu gelijk weer in mijn kop kreeg bij het woord 'autogordel'quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Je zal maar met een lange wandeling bezig zijn en dat in je hoofd krijgen.
Snap je nu waarom mensen soms gaten in hun hoofd boren?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik dus van de week, daarom dat ik het nu gelijk weer in mijn kop kreeg bij het woord 'autogordel'
Zou daar toch best wel een snaaks kijkje willen nemen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:25 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Ze gunnen de Melkweg niet eens een beetje privacy!
Dan moet je je eclipsbrilletje niet vergeten.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou daar toch best wel een snaaks kijkje willen nemen.
En mezelf van tevoren insmeren met tomatensausquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet je je eclipsbrilletje niet vergeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |