Truste flesquote:
quote:En wie brult er hier als een stier?
goochem goochem het gordeldier
En met wie hebben jullie veel plezier?
goochem goochem het gordeldier
Trouwens vinden jullie mij een lekker dier?
ja goochem het gordeldier
Hey wat kwam daar uit jouw billen
ik voelde heel de auto trillen
Andi geeft wijn dus ik vroeg Samir. Die verwees me door naar Andi. Andi was het er niet helemaal mee eens maar ik heb betaald en ben in mijn hotel.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk krijg je deze keer wel wat je vraagt dan.
Fijne vakantie! Waar zit je in Albanië?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Andi geeft wijn dus ik vroeg Samir. Die verwees me door naar Andi. Andi was het er niet helemaal mee eens maar ik heb betaald en ben in mijn hotel.
Ja maar de wedstrijd is woensdag dus vliegen ze denk ik dinsdag en dan donderdag weer terug. Er zijn geen dagelijkse vluchten. En alleen vanaf Eindhoven.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:22 schreef Karzai het volgende:
[..]
is toch pas over twee weken, maar die gaan alleen naar de wedstrijd en gaan meteen weer terug
Zondag weer terug.quote:Op donderdag 12 mei 2022 22:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
was ook een zware trip met al die vertragingen, hoelang blijf je?
Tirana, is maar een weekendje helaas. Wel mijn lievelingskamer in mijn lievelingshotel en net gegeten bij mijn lievelingsrestaurantje.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:05 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Fijne vakantie! Waar zit je in Albanië?
Haha, je bent ontsnapt!quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Andi geeft wijn dus ik vroeg Samir. Die verwees me door naar Andi. Andi was het er niet helemaal mee eens maar ik heb betaald en ben in mijn hotel.
Die komt op de een of andere manier om de zoveel tijd random in mijn hoofdquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:16 schreef Recce het volgende:
[..]![]()
Deze kan ik me niet herinneren. Wat slecht!
Leuk als je dan niets anders kan bedenken. Goochem het Gordeldier op repeat.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die komt op de een of andere manier om de zoveel tijd random in mijn hoofd
'He kijk wie hebben we hier, Goochem, Goochem het Gordeldier'quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Leuk als je dan niets anders kan bedenken. Goochem het Gordeldier op repeat.
Je zal maar met een lange wandeling bezig zijn en dat in je hoofd krijgen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
'He kijk wie hebben we hier, Goochem, Goochem het Gordeldier'
Had ik dus van de week, daarom dat ik het nu gelijk weer in mijn kop kreeg bij het woord 'autogordel'quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:20 schreef Recce het volgende:
[..]
Je zal maar met een lange wandeling bezig zijn en dat in je hoofd krijgen.
Snap je nu waarom mensen soms gaten in hun hoofd boren?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had ik dus van de week, daarom dat ik het nu gelijk weer in mijn kop kreeg bij het woord 'autogordel'
Zou daar toch best wel een snaaks kijkje willen nemen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:25 schreef Recce het volgende:
[ twitter ]
Ze gunnen de Melkweg niet eens een beetje privacy!
Dan moet je je eclipsbrilletje niet vergeten.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou daar toch best wel een snaaks kijkje willen nemen.
En mezelf van tevoren insmeren met tomatensausquote:Op donderdag 12 mei 2022 23:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Dan moet je je eclipsbrilletje niet vergeten.
Mijn moeder klaagde ook al. Nu moet je steeds die zakjes niet vergeten mee te nemen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:43 schreef CherryLips het volgende:
Even algemene klaag. Ze hebben de plastic zakjes bij de Ah weer weggehaald. Bedankt voor de waarschuwing.
Het is daar net zo beschaafd als in donker Congo of niet?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kreeg de tv niet aan de praat maar de receptionist wel. Ondertussen belde mijn ex nog maar lekker genegeerd.Die is inmiddels getrouwd, prima ik heb het al lang geleden uitgemaakt, maar die is altijd jaloers ofzo en bang dat ik van alles doe met andere Albanese mannen.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:43 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kreeg de tv niet aan de praat maar de receptionist wel. Ondertussen belde mijn ex nog maar lekker genegeerd.Die is inmiddels getrouwd, prima ik heb het al lang geleden uitgemaakt, maar die is altijd jaloers ofzo en bang dat ik van alles doe met andere Albanese mannen.
Gebruiken de wappies dat nu als alternatief voor zonnebrandcrème?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En mezelf van tevoren insmeren met tomatensaus
Ik weet niet hoe beschaafd het in Congo is.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is daar net zo beschaafd als in donker Congo of niet?
Soort Gambia waar getrouwde viriele jongemannen wat grijpcentjes verdienen aan witte toeristes van middelbare leeftijd.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe beschaafd het in Congo is.Maar mannen hechten niet zo heel veel waarde aan hun relaties. Of dat misschien wel maar ze hebben niet zoveel moeite met een scheven schaats ofzo. Ik wel.
Ze weet wel van mijn bestaan geloof ik. Hij was uiteraard ook niet getrouwd toen wij een relatie hadden. Maar hij was erg conservatief en een relatie met een westerse vrouw kon niet ofzo. Dus was altijd stiekem gedoe en daar had ik geen zin in dus uitgemaakt. Wel contact gehouden en nu wordt hij altijd soort van nerveus als ik hier ben.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:46 schreef Recce het volgende:
[..]Dat is wel weird.
Weet z'n vrouw daar ook van?
Oh. Nee. Het gaat ze niet om de centjes en mannen met een relatie willen gewoon alleen seks. Mannen zonder relatie willen vooral een paspoort. Hun motto is een beetje dat je best vreemd mag gaan want daar voelt hun partner niets van. Nou daar doe ik dus niet aan mee. Die man van die spijkerbroek was single en niet op zoek naar een paspoort.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Soort Gambia waar getrouwde viriele jongemannen wat grijpcentjes verdienen aan witte toeristes van middelbare leeftijd.
Oh, ik begreep het eerst een beetje verkeerd. Ik dacht dat het gewoon iemand in Nederland was.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:51 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ze weet wel van mijn bestaan geloof ik. Hij was uiteraard ook niet getrouwd toen wij een relatie hadden. Maar hij was erg conservatief en een relatie met een westerse vrouw kon niet ofzo. Dus was altijd stiekem gedoe en daar had ik geen zin in dus uitgemaakt. Wel contact gehouden en nu wordt hij altijd soort van nerveus als ik hier ben.
Neequote:Op donderdag 12 mei 2022 23:55 schreef Recce het volgende:
[..]
Oh, ik begreep het eerst een beetje verkeerd. Ik dacht dat het gewoon iemand in Nederland was.
Dat zou helemaal raar zijn geweest.quote:
Dat laatste klopt wel.quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat zou helemaal raar zijn geweest.Maar je ex doet nu ook wel raar. Dat huwelijk is niet heel erg uit liefde, zou je dan denken.
Ik denk dat het wettelijk gezien best kan. Maar in dit land is de sociale controle gewoon heel groot dus not done denk ik. Nu nog even tv kijken en dan echt als een blok slapen!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Scheiden is waarschijnlijk lastig in Albanië?
Je zei ook dat-ie heel conservatief is, dus dan mag hij het waarschijnlijk van zichzelf al niet. Slaap lekker en have fun!quote:Op vrijdag 13 mei 2022 00:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wettelijk gezien best kan. Maar in dit land is de sociale controle gewoon heel groot dus not done denk ik. Nu nog even tv kijken en dan echt als een blok slapen!
Doeg!
dat hebben ze toch al maanden van tevoren al aangekondigd?quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:43 schreef CherryLips het volgende:
Even algemene klaag. Ze hebben de plastic zakjes bij de Ah weer weggehaald. Bedankt voor de waarschuwing.
quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En mezelf van tevoren insmeren met tomatensaus
dacht alleende fruit/groente zakjes? Tochniet de plastic tasjes bij de kassa?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dat hebben ze toch al maanden van tevoren al aangekondigd?
volgens mij gingen die er ook uitquote:Op vrijdag 13 mei 2022 04:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dacht alleende fruit/groente zakjes? Tochniet de plastic tasjes bij de kassa?
Oh joh. Das lastig dan als je die vergeet. Maar misschien blijven ze die herbruikbare tussen verkopenquote:
Kan je niet bij die vriendin blijven wonenquote:
Ja het ziet er goed uit voor de komende dagen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hele week 28 graden hier om de pijn te verzachten.
Nee moet terug om.geld te verdienen:pquote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan je niet bij die vriendin blijven wonen
Kan k weer een beetje acclimatiseren:pquote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Baantje daar zoekenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee moet terug om.geld te verdienen:p
uiteraard zouden ze vervangen worden door andere die beter voor het milieu zijnquote:Op vrijdag 13 mei 2022 05:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh joh. Das lastig dan als je die vergeet. Maar misschien blijven ze die herbruikbare tussen verkopen
Andere appartement ook verhuren en van die inkomsten in thailand levenquote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee moet terug om.geld te verdienen:p
Waar blijven de foto’s?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:32 schreef kwiwi het volgende:
Zo even naar hornbach en dan beginnen met muren en plafonds schilderen in huis.
Er is nog niet zoveel te zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er is nog niet zoveel te zien
O heel veel werk te verzetten dus, leuk om het stukje bij beetje te zien opknappen of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Meh.. denk dat ik het pas leuk vind als het af is. Nu is het vooral veel stress omdat je elke stap ziet en je dan steeds afvraagt "ok leuk maar gaan ze dit detail nog fixen?", "hoe gaat dit er straks uitzien?", "kut hier hebben we te laat over nagedacht".quote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O heel veel werk te verzetten dus, leuk om het stukje bij beetje te zien opknappen of niet
Aan het eind van de rit ben je vast heel blij.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh.. denk dat ik het pas leuk vind als het af is. Nu is het vooral veel stress omdat je elke stap ziet en je dan steeds afvraagt "ok leuk maar gaan ze dit detail nog fixen?", "hoe gaat dit er straks uitzien?", "kut hier hebben we te laat over nagedacht".
Bij jou zijn ze ten minste begonnen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Meh.. denk dat ik het pas leuk vind als het af is. Nu is het vooral veel stress omdat je elke stap ziet en je dan steeds afvraagt "ok leuk maar gaan ze dit detail nog fixen?", "hoe gaat dit er straks uitzien?", "kut hier hebben we te laat over nagedacht".
Goede huisvrouw ben je.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:00 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Ik ga maar een ontbijtje op bed maken voor mijn meisje. Meer slaap zit er toch niet in.
Waardeert Zoë Charlotte dat?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:00 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Ik ga maar een ontbijtje op bed maken voor mijn meisje. Meer slaap zit er toch niet in.
Nu ga ik huilen.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Er is nog niet zoveel te zien
Less is moreSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Komt goedquote:Op vrijdag 13 mei 2022 06:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Perfection is not when there is nothing left to add, but when there's nothing left take away. Steve Jobs zei het, maar de uitspraak is ouder. De ontwikkeling van de A-10 hanteerde dat, maar het staat ergens in de geschiedenisboekjes. De uitspraak is oud.quote:
Nee?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:47 schreef mschol het volgende:
[..]
dat hebben ze toch al maanden van tevoren al aangekondigd?
ze lopen al weet ik hoe lang te roepen dat de zakjes eruit gaanquote:
die zakjes zijn toch al 2 jaar eigenlijk weg maar nog steeds gewoon overal te krijgen?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:49 schreef mschol het volgende:
[..]
ze lopen al weet ik hoe lang te roepen dat de zakjes eruit gaan
of doel jij echt op de tasjes bij de kassa?
die laatste zal in het kader van minder weggooi plastic regelgeving vanuit EU nu alvast uit het zicht gehaald worden?
ik zie eerlijkgezegd geen probleem erin, zolang het er wel maar wen mogelijkheid is een tasje te krijgen (desnoods zon katoenen)
geen idee hoe lang ze het al roepen maar aanbod lijkt verschillend per AHquote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
die zakjes zijn toch al 2 jaar eigenlijk weg maar nog steeds gewoon overal te krijgen?
Er worden al kinderen geboren met meer plastic in hun lijfje dan een Playmobil poppetje.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:55 schreef LTVDK het volgende:
Ze zouden gewoon die papieren zakjes moeten terugbrengen die er waren toen je nog zelf je groenten en fruit moest afwegen en ze je op je blauwe ogen geloofden bij de kassa
ik moet nog steeds zelf afwegen?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:55 schreef LTVDK het volgende:
Ze zouden gewoon die papieren zakjes moeten terugbrengen die er waren toen je nog zelf je groenten en fruit moest afwegen en ze je op je blauwe ogen geloofden bij de kassa
In de big city wegen we gewoon onze eigen groente af hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:55 schreef LTVDK het volgende:
ik gebruik ze af en toe nog wel, al leg ik ook steeds vaker appels of kiwi's gewoon los op de band.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 08:00 schreef mschol het volgende:
[..]
geen idee hoe lang ze het al roepen maar aanbod lijkt verschillend per AH
ik gebruik ze eigenlijk niet omdat ze in de winkel al scheuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |