Lekker.quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:19 schreef Karzai het volgende:
Ik ga wel weer een borrelplankje maken vandaag ipv echt avondeten
Cool!quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:26 schreef FranticDJ het volgende:
Speeltjes zijn binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afdrukken van mijn perfect symmetrische fallusquote:
Misschien is er een markt voor die afdrukken?quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Afdrukken van mijn perfect symmetrische fallus
Nee, wordt net als mijn andere 3d printer ingezet voor prototyping. Met deze kan ik veel gedetailleerder printen dan met mn FDM printer. Nog even wachten op het post proces apparaat en hars.
ongetwijfeldquote:Op donderdag 12 mei 2022 14:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is er een markt voor die afdrukken?
Ookquote:Prototyping van wat? Modelbouwdingen?
ik heb een i3quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:43 schreef Recce het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden een beetje geprutst met een 3D-printer (Prusa i3-kloon), maar dat was nog niet echt fantastisch toen.
Heb je er zelf nog veel aan gemod?quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb een i3die draait nu weer nagenoeg full time productie
Hmm, met dat ding waar ik met aan het kloten was, was waarschijnlijk het één en ander mis dan.quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Behuizing om heen gemaakt.v verder helemaal niks
Janken!quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:18 schreef Crack_ het volgende:
Vanavond klassieke muziek met time lapse beelden in het omniversum, tissues be ready here i come
Ludovico Einaudi (niet hijzelf ofc)quote:
Ik kende die naam niet, maar ik denk dat ik die muziek wel eens eerder heb gehoord inderdaad.quote:Op donderdag 12 mei 2022 15:27 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ludovico Einaudi (niet hijzelf ofc)
Maar muziek is zo intens en het omniversum ook (vind ik)
Zijn muziek zit in oa Twilightquote:Op donderdag 12 mei 2022 15:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik kende die naam niet, maar ik denk dat ik die muziek wel eens eerder heb gehoord inderdaad.
Het omniversum lijkt me best gaaf, het ligt alleen niet om de hoek.
ik heb het geprobeerd.quote:
Zag deze laatst ook voorbij komen, maar ik heb al genoeg speelgoed waar ik niets mee doe.quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:26 schreef FranticDJ het volgende:
Speeltjes zijn binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |