Dat soberzo.quote:Op donderdag 12 mei 2022 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het een matige actie dat ze me een bloesje verkopen dat ik eigenlijk niet wil en niet ga dragenniet erg duurzaam.
misschien staat zo'n zwart bloesje je wel leukquote:Op donderdag 12 mei 2022 13:59 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind het een matige actie dat ze me een bloesje verkopen dat ik eigenlijk niet wil en niet ga dragenniet erg duurzaam.
Ze lopen daar ook wel met alles achter hequote:Noord-Korea maakt melding van eerste coronageval
Noord-Korea heeft voor het eerst sinds het begin van de coronapandemie melding gemaakt van een uitbraak van het virus. Leider Kim Jong-un heeft de nationale noodtoestand afgekondigd en een lockdown ingesteld in het hele land.
Volgens het staatspersbureau KCNA gaat het om de zeer besmettelijke subvariant van omikron, BA.2, die is vastgesteld in hoofdstad Pyongyang. Om hoeveel besmettingen het gaat en waar het virus vandaan is gekomen is niet bekendgemaakt.
https://nos.nl/artikel/24(...)n-eerste-coronageval
Het is net of ik 2 a 3 jaar terug de tijd in ga.quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:09 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ze lopen daar ook wel met alles achter he
Nee heb nog droge worst van dinsdag en chips van gisteren. Soms eerst even opmaken wat nog open is.quote:
Lekker.quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:19 schreef Karzai het volgende:
Ik ga wel weer een borrelplankje maken vandaag ipv echt avondeten
Cool!quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:26 schreef FranticDJ het volgende:
Speeltjes zijn binnen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Afdrukken van mijn perfect symmetrische fallusquote:
Misschien is er een markt voor die afdrukken?quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Afdrukken van mijn perfect symmetrische fallus
Nee, wordt net als mijn andere 3d printer ingezet voor prototyping. Met deze kan ik veel gedetailleerder printen dan met mn FDM printer. Nog even wachten op het post proces apparaat en hars.
ongetwijfeldquote:Op donderdag 12 mei 2022 14:35 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien is er een markt voor die afdrukken?
Ookquote:Prototyping van wat? Modelbouwdingen?
ik heb een i3quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:43 schreef Recce het volgende:
Ik heb een paar jaar geleden een beetje geprutst met een 3D-printer (Prusa i3-kloon), maar dat was nog niet echt fantastisch toen.
Heb je er zelf nog veel aan gemod?quote:Op donderdag 12 mei 2022 14:44 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ik heb een i3die draait nu weer nagenoeg full time productie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |