Huh viesmad?quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Pushbericht van de NOS, iedereen viesmad nu in Rotterdam en Eindhoven.
Bijzonder hoofd wel.quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:07 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Kan niet openen. Zijn hoofd past niet op mijn scherm.
Uh, okequote:Op donderdag 12 mei 2022 16:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Pushbericht van de NOS, iedereen viesmad nu in Rotterdam en Eindhoven.
de Belgen? hij maakt ze wel kampioen ondanks die achterstand, ik heb er op een stukje Union-Brugge na niets van gezien.quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:09 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Volgens de Belgen halen we Frank de Boer 2 binnen met het saaiste voetbal van Brugge in tijden.
Dat is wel lollig want je kunt pushberichten van de NOS niet selecteren op club...lekker manquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Het feit dat ze een pushbericht krijgen over Ajax, niet de benoeming van Schreuder an sich.
Ja ik verbaasde mij ook toen ik al die comments las op Reddit van Belgen. Maar blijkbaar speelt Brugge het saaiste voetbal in jaren.quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
de Belgen? hij maakt ze wel kampioen ondanks die achterstand, ik heb er op een stukje Union-Brugge na niets van gezien.
Laten we hopen dat het vanwege gebrek aan materiaal is, en dat hij met beter materiaal (Ajax) ook aantrekkelijker wil en durft te spelen.quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:24 schreef dimmak het volgende:
[..]
Ja ik verbaasde mij ook toen ik al die comments las op Reddit van Belgen. Maar blijkbaar speelt Brugge het saaiste voetbal in jaren.
Worden gewoon 2 kut jaren, zie:quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het vanwege gebrek aan materiaal is, en dat hij met beter materiaal (Ajax) ook aantrekkelijker wil en durft te spelen.
quote:De Amsterdammers maken zich op voor een flinke metamorfose. Daarin moeten een nieuw technische hart, staf en stuntploeg vorm krijgen.'
we weten het snel genoeg en ik denk dat hij ook wel weet wat er verwacht wordtquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:44 schreef Marcoss het volgende:
Bij Hoffenheim had hij ook geen hele aanvallende tactiek, volgens mij, al kan het ook daar wegens het materiaal zijn geweest.
Dat soort termen heb je ook nooit zoveel aan. Ook al wordt Ajax volledig leeggekocht komende zomer, alsnog hoor je gewoon mee te doen om het kampioenschap volgend seizoenquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Worden gewoon 2 kut jaren, zie:
'Titel Ajax is het einde van een cyclus'
[..]
voor 2 kutjaren zal hij niet de tijd krijgenquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[..]
Snel genoeg is dan toch bij de JC-schaal, denk ik? En mogelijk zelfs pas in de competitiequote:Op donderdag 12 mei 2022 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
we weten het snel genoeg en ik denk dat hij ook wel weet wat er verwacht wordt
Als dat op MSN.com staat zal het wel inderdaadquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:46 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[..]
winterstop zo'n beetje, of wil je hem in de voorbereiding al ontslaan?quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Snel genoeg is dan toch bij de JC-schaal, denk ik? En mogelijk zelfs pas in de competitie
Uiteraard, Ajax heeft gelukkig een goede jeugdopleiding, hopelijk komen hieruit weer wat mooie parels die nu eerder dan verwacht kunnen laten zien wat voor talenten zij in huis hebben.quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat soort termen heb je ook nooit zoveel aan. Ook al wordt Ajax volledig leeggekocht komende zomer, alsnog hoor je gewoon mee te doen om het kampioenschap volgend seizoen
Wat zijn plannen zijn qua tactiek, ging het toch over? Dat moet je toch wel eerder kunnen zien dan in de winterstop?quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
winterstop zo'n beetje, of wil je hem in de voorbereiding al ontslaan?
VI (Redactie VI - 10 uur geleden)quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat op MSN.com staat zal het wel inderdaad
het hangt ook van de selectie af maar denk niet dat hij het heel anders gaat doen dan Ten Hag, gewoon wat accentenquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wat zijn plannen zijn qua tactiek, ging het toch over? Dat moet je toch wel eerder kunnen zien dan in de winterstop?
En ik vind dat een trainer sowieso een heel seizoen de tijd moet krijgen, tenzij het echt helemaal nergens op lijkt
Natuurlijk want ook Feyenoord en ij mindere mate psv raken hun betere spelers kwijt.quote:Op donderdag 12 mei 2022 16:49 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat soort termen heb je ook nooit zoveel aan. Ook al wordt Ajax volledig leeggekocht komende zomer, alsnog hoor je gewoon mee te doen om het kampioenschap volgend seizoen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |