Moet ik even blussen?quote:
Graag hahaquote:
Ik kan soms best scherp zijn.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Graag haha
Moet maar vaker scherpe dingen eten, dan wen ik er wel aan
Zeker..quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kan soms best scherp zijn.
dry needle is echt koning bij knopen man. weet niet of je dat kent. hoop voor je dat alles snel weer los komt, vervelende bende is datquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben vandaag bij de fysio lang geweest. Waarschijnlijk heb ik toch iets verrekt in mijn schouder, er zat twee knopen in die nu beter aanvoelen na een sport massage. Heb nog sport tape eroverheen gekregen om mijn schouder in een betere houding te houden wat het herstel proces zou moeten helpen versnellen.
Ik ken het, maar mijn fysio is niet echt een voorstander ervan om de een of andere manier. Maar het voelt nu al stukken beter, dus ik vind het prima.quote:Op donderdag 12 mei 2022 20:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dry needle is echt koning bij knopen man. weet niet of je dat kent. hoop voor je dat alles snel weer los komt, vervelende bende is dat
Fijn dat het geholpen heeft.. een soort ondersteuning voor je schouder dusquote:Op donderdag 12 mei 2022 20:21 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben vandaag bij de fysio lang geweest. Waarschijnlijk heb ik toch iets verrekt in mijn schouder, er zat twee knopen in die nu beter aanvoelen na een sport massage. Heb nog sport tape eroverheen gekregen om mijn schouder in een betere houding te houden wat het herstel proces zou moeten helpen versnellen.
ah okequote:Op donderdag 12 mei 2022 20:25 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken het, maar mijn fysio is niet echt een voorstander ervan om de een of andere manier. Maar het voelt nu al stukken beter, dus ik vind het prima.
Heb ik een aantal jaren geleden ook gehad.Zeker een fijne methodequote:Op donderdag 12 mei 2022 20:22 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dry needle is echt koning bij knopen man. weet niet of je dat kent. hoop voor je dat alles snel weer los komt, vervelende bende is dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |