quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:01 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ons altijd vrolijke mrsloveabletje
heb je nog lekker rondje gefietst vandaag?
Dat zal wel meevallen toch?quote:Op donderdag 12 mei 2022 17:46 schreef maily het volgende:
[..]
*bemoei aan: kijk, ruik, proef!
*bemoei uit
ah okequote:Op donderdag 12 mei 2022 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heb boodschapjes gedaan vandaag.. denk van t weekend wel
Even naar de winkel voor een nieuwe?quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:05 schreef Schakeltopia het volgende:
damn wilde nog stukje pozza pakken terwijl hij al op was
quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Even naar de winkel voor een nieuwe?
jazeker we hebben behoorlijk mazzel met het weer. doet een mens goedquote:
Zeker wetenquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
jazeker we hebben behoorlijk mazzel met het weer. doet een mens goed
Heb er eergisteren 1 in t wild gespot toen ik m'n koe een beurt liet gevenquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:09 schreef Schakeltopia het volgende:
nee je hebt van die apparaten, die bakken je pozza af en die komt dan uit het gleufje in de doos
Oh, je bent er zoeentjequote:Op donderdag 12 mei 2022 17:58 schreef Haags het volgende:
@:nattekat
Waarom heb ik ooit jarenlang trouw op de VVD gestemd.
#helemaalklaarmee
Nog nooit gezien. Maar dat is wel handig.quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:09 schreef Schakeltopia het volgende:
nee je hebt van die apparaten, die bakken je pozza af en die komt dan uit het gleufje in de doos
nice!quote:
Ik zie echter ook geen fatsoenlijk alternatief,voor mij dan.quote:
Zullen we een kickstarter voor je beginnen, dan kun jij dit soort apparaten gaan uitbatenquote:
quote:Op donderdag 12 mei 2022 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zullen we een kickstarter voor je beginnen, dan kun jij dit soort apparaten gaan uitbaten
ik back hemquote:Op donderdag 12 mei 2022 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zullen we een kickstarter voor je beginnen, dan kun jij dit soort apparaten gaan uitbaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |