abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:30:10 #176
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206480954
quote:
Hele grote naam met het bijna beste rock-and-roll album ever uit 1964:
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 20:53:01 #177
22565 asco
Los in deze tent
pi_206481385
Mooie re-entry wordt dat in de Top 2000.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Jerry_Lee_Lewis
pi_206481696
Zo één waarvan ik dacht dat 'ie al jaren dood was :@
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  Redactie Frontpage vrijdag 28 oktober 2022 @ 21:37:11 #179
165583 crew  bazbo
& his rubber chicken
pi_206482146

Pianopionier van de rock 'n' roll...

:Y
'Slechte gedichten bestaan niet; er bestaan alleen slechte mensen' (Willem Bierman)
Meer informatie op www.bazbo.net
pi_206492165
https://louderthanwar.com/d-h-peligro-dead-kennedys-dies/

DH Peligro overleden, thuis gevallen blijkbaar.
Semi0n is dead, long live Stress Techniques. New project: LLB - JG
http://http://llbinc.bandcamp.com/
pi_206494307
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2022 21:58 schreef bartrid het volgende:
https://louderthanwar.com/d-h-peligro-dead-kennedys-dies/

DH Peligro overleden, thuis gevallen blijkbaar.
;(
pi_206494878
Nou moe.
Well, what possible harm could one insane, mutant tentacle do?
pi_206495983
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 20:53 schreef asco het volgende:
Mooie re-entry wordt dat in de Top 2000.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Jerry_Lee_Lewis
Eén van de eerste artiesten die eigenlijk gecanceld werd, in 1958 al
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
  Manager PR/Moderator zondag 30 oktober 2022 @ 09:47:07 #184
269689 crew  Viv
pi_206496046
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 09:38 schreef nils_22 het volgende:

[..]
Eén van de eerste artiesten die eigenlijk gecanceld werd, in 1958 al
Niet zo gek, als je met je 13-jarige achternicht trouwt. :Y)

Maar hij was zijn tijd inderdaad wel vooruit wat dat betreft. :Y
  zondag 30 oktober 2022 @ 17:19:29 #186
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_206499868
Ook drummer geweest van de Peppers.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  dinsdag 1 november 2022 @ 13:17:05 #187
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206520057
Rapper Takeoff (28) van hiphopgroep Migos doodgeschoten.

De Amerikaanse rapper Takeoff is in Houston neergeschoten en overleden. De 28-jarige rapper, wiens echte naam Kirshnik Khari Ball was, is volgens entertainmentwebsite TMZ om het leven gekomen bij een dobbelspelletje.

De politie van Houston heeft bevestigd dat er een schietpartij heeft plaatsgevonden en dat daarbij ten minste één persoon om het leven is gekomen, maar wil niet bevestigen dat het om de rapper gaat. Wel bevestigt de politie dat er nog twee slachtoffers naar het ziekenhuis zijn gebracht.

Binnen de hiphopwereld wordt geschokt gereageerd op de dood van Takeoff. De rapper vormde samen met zijn oom Quavo en neef Offset het populaire hiphoptrio Migos. De groep wordt gezien als een van de grondleggers van de zogenoemde mumblerap, een meer ritmische stijl van rappen.

Takeoff had samen met de twee andere leden van Migos vele hits. Het nummer Bad and Boujee uit 2017 was hun eerste nummer één hit in de Verenigde Staten. Ook werkte de formatie samen met grote popartiesten als Katy Perry en dj Calvin Harris.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_206520731
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 13:17 schreef golfer het volgende:
Rapper Takeoff (28) van hiphopgroep Migos doodgeschoten.

[ afbeelding ]

De Amerikaanse rapper Takeoff is in Houston neergeschoten en overleden. De 28-jarige rapper, wiens echte naam Kirshnik Khari Ball was, is volgens entertainmentwebsite TMZ om het leven gekomen bij een dobbelspelletje.

De politie van Houston heeft bevestigd dat er een schietpartij heeft plaatsgevonden en dat daarbij ten minste één persoon om het leven is gekomen, maar wil niet bevestigen dat het om de rapper gaat. Wel bevestigt de politie dat er nog twee slachtoffers naar het ziekenhuis zijn gebracht.

Binnen de hiphopwereld wordt geschokt gereageerd op de dood van Takeoff. De rapper vormde samen met zijn oom Quavo en neef Offset het populaire hiphoptrio Migos. De groep wordt gezien als een van de grondleggers van de zogenoemde mumblerap, een meer ritmische stijl van rappen.

Takeoff had samen met de twee andere leden van Migos vele hits. Het nummer Bad and Boujee uit 2017 was hun eerste nummer één hit in de Verenigde Staten. Ook werkte de formatie samen met grote popartiesten als Katy Perry en dj Calvin Harris.
Heeft u daar platen van in de kast?
Denk onbegrensd en kijk verder dan je kan zien
Wij zijn unlimited barrières kennen we niet
Denk unlimited
  dinsdag 1 november 2022 @ 14:33:44 #189
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206520867
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 14:13 schreef nils_22 het volgende:

Heeft u daar platen van in de kast?
Nee. Jij wel?
Poef.....gone! ©golfer
pi_206521223
Hoe is dat nog nieuws dat een rapper / hiphopper door geweld om het leven komt ? :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_206523109
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 15:06 schreef TLC het volgende:
Hoe is dat nog nieuws dat een rapper / hiphopper door geweld om het leven komt ? :')
Het is blijkbaar wel een grote naam, want zelfs het NOS18 uur journaal besteedde er aandacht aan.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_206523342
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:13 schreef Bomenverzameling het volgende:

[..]
Het is blijkbaar wel een grote naam, want zelfs het NOS18 uur journaal besteedde er aandacht aan.
Hoewel iedereen de 3 boeren in een microfoon laat en dat op YouTube zet tegenwoordig al als rapper wordt aangeduid bij een fatale schietpartij, is dat in dit geval echt wel anders. Heel dat genre klinkt zoals het momenteel klinkt door deze 3 mannen. Of dat goed of slecht is, is natuurlijk een ander verhaal. Het is niet gek dat er wat aandacht is voor zijn dood.
All Day I Dream About Stemlijsten
  Moderator vrijdag 4 november 2022 @ 14:25:18 #193
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_206555886
quote:
Zangeres Nicole Josy is overleden, bij het brede publiek vooral bekend als Nicole van Nicole & Hugo. Ze ging al eerder de strijd aan met kanker en ze leed aan de ziekte van Alzheimer. Afgelopen nacht is ze onverwacht overleden nadat ze van de trap gevallen was in haar woning. Ze is 76 geworden. Nicole & Hugo scoorden hits als "Goeiemorgen, morgen" en "Pastorale". Hun deelname met "Baby, baby" aan het Eurovisiesongfestival van 1973, inclusief paarse kostuums, behoort tot het collectieve geheugen.

Nicole Van Palm lijkt geboren voor het podium. Wanneer ze amper 3,5 jaar oud is, staat ze al te dansen op het podium van de Folies Bergère, het grootste muziektheater van Brussel. Op haar 14e kiest ze voor de artiestennaam Nicole Josy.

Ze heeft een voorliefde voor zingen in het Frans, neemt deel aan nationale en internationale festivals en gaat op tournee met Johnny Hallyday en Adamo. In 1968 wint ze samen met onder anderen Ann Christy de Europabeker voor Zangvoordracht in Knokke. In datzelfde jaar valt ze net naast de RTBF-selectie voor het Eurovisiesongfestival. Solo brengt Nicole Josy ruim 20 liedjes uit.
n 1970 vraagt de openbare omroep aan Hugo Sigal om een zieke presentator van een liedjesshow te vervangen. Tijdens de repetities loopt hij Nicole tegen het lijf, die gevraagd was als zangeres. Hugo kende Nicole wel, maar hij had haar nog nooit ontmoet. Eén ontmoeting was genoeg voor een ware "coup de foudre tot en met"zoals hij het zelf noemt. Ook Nicole wist meteen "dit is het".
Bron: VRT NWS

Kennen de oude FOK!kers haar? Aangezien het een Vlaamse zangeres is. is ze wellicht niet gekend.

Misschien kennen jullie het liedje wel

Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_206555931
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 november 2022 14:25 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]

Kennen de oude FOK!kers haar? Aangezien het een Vlaamse zangeres is. is ze wellicht niet gekend.

Ik ken haar wel uit mijn tijd dat ik vaak in België kwam. Innige deelneming. Ik weet dat dat duo zeer geliefd is bij jullie.
  vrijdag 4 november 2022 @ 15:11:31 #195
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_206556352
quote:

Zegt me niets, maar dat is wel vaker het geval in deze rubriek waarin alles voorbij komt...
  ESF Reporter vrijdag 4 november 2022 @ 15:13:52 #196
87554 Cee
Welluk?
pi_206556366
quote:

[..]

Wij van het ESF forum kennen haar van het iconische optreden en dito outfit op het songfestival van 1973. _O_
  vrijdag 4 november 2022 @ 15:33:58 #197
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_206556512
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:13 schreef Cee het volgende:

Wij van het ESF forum kennen haar van het iconische optreden en dito outfit op het songfestival van 1973. _O_
Poef.....gone! ©golfer
pi_206556544
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 november 2022 15:13 schreef Cee het volgende:

[..]
Die ken ik wel ja :Y

Juin uit Eigen Tuin!
  Redactie Sport zaterdag 5 november 2022 @ 23:13:59 #200
274204 crew  Mexicanobakker
pi_206571095
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: