Zijn spionnetjesquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:08 schreef lashatumbai het volgende:
[..]
Haha, hij is niet echt van hoor en wederhoor volgens mij.Hij is eigenlijk gewoon het juice kanaal van het songfestival
Het klopt gewoon niet. Ze zeggen niet England twelve (of no) points. Dus ook Cornald moet beter weten.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:08 schreef BlackYellow het volgende:
[..]
Zelfs Cornald zegt volgens mij Engeland, dus daar valt weinig op af te rekenen, al heb ik ook liever dat men Verenigd Koninkrijk zegt
Ik hoop dat ze net als Frankrijk volgend jaar een keer een Schotse act sturen bijvoorbeeldquote:Op woensdag 11 mei 2022 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Het klopt gewoon niet. Ze zeggen niet England twelve (of no) points. Dus ook Cornald moet beter weten.
Couldn't agree morequote:Op woensdag 11 mei 2022 23:12 schreef Em31 het volgende:
Vind het af en toe beschamend hoe Aran zo focust op wiwi-William![]()
![]()
Gisteren zat hij hem tijdens optreden van S10 ook best lang te filmen
Ja vond dat er best wel creepy uitzien toen ik S10 terugkeek.quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:12 schreef Em31 het volgende:
Vind het af en toe beschamend hoe Aran zo focust op wiwi-William![]()
![]()
Gisteren zat hij hem tijdens optreden van S10 ook best lang te filmen
Zag ook screenshots van Finland die niet kondenquote:
Dat kan juist heel makkelijk. Paar seconden knippen en plakken in paint en je hebt het al voor elkaar.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |