Ik vind dat geen grapjes, om @Deisyy te beschuldigen van gepestquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik maak maar een grapje mij moet je niet zereneus nemen

Ik zal er mee ophoudenquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:31 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vind dat geen grapjes, om @:Deisyy te beschuldigen van gepest
Maar nou weet ik wie het zegt

Hij werd even heel hard uitgefloten.quote:

In het stadion?quote:

Ja 2 x op uitnodiging werk en 1 x tegen Madrid toen ik van een Spaanse speler kaarten kreeg en op kon halen in het Okuraquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
In het stadion?
Ben niet verder dan tv gekomen

Ik dacht dat hij altijd centum speeldequote:Op woensdag 11 mei 2022 22:43 schreef chufi het volgende:
[..]
centrum is niet aan de zijkant links of rechts

Mocht je ook meteen eten of slapen in het Okura?quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja 2 x op uitnodiging werk en 1 x tegen Madrid toen ik van een Spaanse speler kaarten kreeg en op kon halen in het Okura

Of er van af springen, schijnt ook een ding te zijnquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mocht je ook meteen eten of slapen in het Okura?

Nee dat niet ... Die speler gaf ze ook niet zelf... maar hij zat dus vroeger bij mn ex op school en is 1 van de weinige voetballers die voor zowel Barca, Real en Valencia heeft gespeeld ... daarna is ie oa trainer van de nationale jeugd gewordenquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:46 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mocht je ook meteen eten of slapen in het Okura?

Dan heb je het niet helemaal gesnapt nee.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Of er van af springen, schijnt ook een ding te zijn

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |