tnx. Ik heb het gevoel dat het even gaat duren. Maar wie weet!quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Spannend! Ik duim voor een vlotte en goede verkoop

quote:

Dat wil niet echt nee.quote:Op woensdag 11 mei 2022 21:58 schreef pullup het volgende:
Of gaat dat niet lekker samen die Leeuwarders en Heerenveeners

Ik denk het niet hoor, de huizen gaan als zoete broodjes, ik denk dat je het binnen een paar weken kwijt bent.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:01 schreef Prisha het volgende:
[..]
tnx. Ik heb het gevoel dat het even gaat duren. Maar wie weet!

Overal in Nederland behalve hier. Echt, waar ik woon loopt deze hele tijd achteraan qua huizenprijzen en verkopen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor, de huizen gaan als zoete broodjes, ik denk dat je het binnen een paar weken kwijt bent.

Hoiquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:03 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk het niet hoor, de huizen gaan als zoete broodjes, ik denk dat je het binnen een paar weken kwijt bent.

Dat zei je eerder inderdaad ook al, maar ik kon me niet voorstellen dat er zo'n verschil was, wel dusquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Overal in Nederland behalve hier. Echt, waar ik woon loopt deze hele tijd achteraan qua huizenprijzen en verkopen.

Apart welquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:05 schreef Prisha het volgende:
[..]
Overal in Nederland behalve hier. Echt, waar ik woon loopt deze hele tijd achteraan qua huizenprijzen en verkopen.

Ditzelfde huis zou aan de overkant van de rivier snel weg zijn en tegen een hogere prijs ook nog. Het is echt heel bizar.quote:Op woensdag 11 mei 2022 22:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zei je eerder inderdaad ook al, maar ik kon me niet voorstellen dat er zo'n verschil was, wel dus
Best wel ja. Maar goed. Ik mag niet klagen als ie voor de vraagrijs weggaat dan ben ik superblij.quote:

Plaagt ze je?quote:

Echt heel apart ja, dan duim ik nog wat extraquote:Op woensdag 11 mei 2022 22:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ditzelfde huis zou aan de overkant van de rivier snel weg zijn en tegen een hogere prijs ook nog. Het is echt heel bizar.
[..]
Best wel ja. Maar goed. Ik mag niet klagen als ie voor de vraagrijs weggaat dan ben ik superblij.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |