De jongens van de vlucht?quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:30 schreef NailQueen het volgende:
Is er al meer nieuws over de jongens van de vlucht?
Vertaal de vlucht naar het italiaansquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:31 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
De jongens van de vlucht?
Aahhh goedemorgenquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vertaal de vlucht naar het italiaans
Nee, ze doen ook niet meer de dress rehearsal begreep ik. Was vanochtend al bekend zei Matt maar hij zag het net pas. Ik denk dat de snel test positief is, en het is wachten op de PCR test?quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie nergens dat Il volo postief getest is? Maar ze hebben dus ook niet in de dress rehearsal opgetreden?
Waarom stopte ze dan eerder? Waar moesten ze nog op wachten?quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:38 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Nee, ze doen ook niet meer de dress rehearsal begreep ik. Was vanochtend al bekend zei Matt maar hij zag het net pas. Ik denk dat de snel test positief is, en het is wachten op de PCR test?
quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:34 schreef NailQueen het volgende:
Ik zie nergens dat Il volo postief getest is? Maar ze hebben dus ook niet in de dress rehearsal opgetreden?
Marco Mengoniquote:Op woensdag 11 mei 2022 18:45 schreef Momo het volgende:
Dikke paniek achter de schermen nu waarschijnlijk. Kunnen ze Gabbani misschien niet bellen?
Omdat de UK blijkbaar nog (een paar(?) keer ging wegens technische problemen. (En wie weet wat dan nog) Het hele laatste uur ruim was echt een mess. En dan had je nog de fake results.quote:Op woensdag 11 mei 2022 18:42 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waarom stopte ze dan eerder? Waar moesten ze nog op wachten?
Zoals Kristian Kostov in 2017: Beautiful messquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:06 schreef Fred_B het volgende:
Zijn ze nou nog steeds bezig met deze repetitie?
Ze worden volgens mij elke 72u getestquote:Op woensdag 11 mei 2022 19:05 schreef Em31 het volgende:
[..]![]()
Ik snap hier ook niets meer van bij de kandidaten zelf, want het bestaat toch niet dat S10 enzo nog worden getest? Ze knuffelen iedereen, interviews naast elkaar etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |