Hey GGquote:
Dotteke.quote:
Als kiespijn zekerquote:
Zeker niet.quote:
quote:
Dat geeft niks. Kan ik me wel voorstellen.quote:Op woensdag 11 mei 2022 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik had even pauze genomen. Was er even klaar mee
Ja lekker hoor thnxquote:Op woensdag 11 mei 2022 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat geeft niks. Kan ik me wel voorstellen.
Gelukkig ben je er weer. Koffie?
Soms is dat best wel goedquote:Op woensdag 11 mei 2022 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Ik had even pauze genomen. Was er even klaar mee
Ja toch,quote:
Dotjequote:
Liefquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:26 schreef engine het volgende:
[..]
Dotjeik vind het ook wel leuk dat je er weer bent
Ik heb er ook helemaal geen verstand vanquote:Op woensdag 11 mei 2022 07:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ik heb net teruggeluisterd, met koptelefoon op en gewoon op de pc. Het klonk nu eigenlijk beter dan dat het gisteren was. Ik herzie mijn mening. Het was eigenlijk helemaal niet slecht.
Ze moet in de eerste helft zaterdag. Pffff hoop niet dat ze haar niet tussen de eerste 5 plaatsen. Ergens aan het einde van de eerste helft zou mooi zijn.
jaaaquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb er ook helemaal geen verstand van
Ik vond vooral de eerste minuut beetje raar klinken maar ach, finale
Ik vind het nummer niet zo veel aan. Versta er de helft niet van.quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb er ook helemaal geen verstand van
Ik vond vooral de eerste minuut beetje raar klinken maar ach, finale
quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik vind het nummer niet zo veel aan. Versta er de helft niet van.
Maar fijn voor haar dat ze door is naar de finale.
Heb gisteren wel wat leuke nummers gehoord weet alleen niet meer van welk land dat was
DOe je goedquote:Op woensdag 11 mei 2022 08:46 schreef engine het volgende:
[..]
Ik heb niet gekeken. Toen ik inschakelde was ze net geweest en toen ik de punten wou kijken was het al afgelopen.
Help je daar mee als mod?quote:Op woensdag 11 mei 2022 08:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
DOe je goed![]()
Ik heb de punten niet gezien, wel de hele voorrond. Voor het eerst want keek het nooit maar als je meehelpt op ESF moet je wel meekijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |