quote:
Goed dat je hem hebt laten staanquote:Op donderdag 12 mei 2022 16:16 schreef Greys het volgende:
[..]
JA JESASSSSSSS
Net die tweet gedaan. Nou ik laat hem staan hoor, iemand moet maar ff wat inzetten op Stien.
Ja!quote:Op donderdag 12 mei 2022 23:59 schreef Greys het volgende:
Voor de liefhebbers: we rijden morgenavond weer naar elkaar toe om de Juryshow finale te live streamen als jullie dat leuk vinden.
Ik gok er wel opquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:03 schreef Thrts het volgende:
Denken jullie dat we 2e zijn geworden dinsdag, net als Servië?
Net als Servië?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:03 schreef Thrts het volgende:
Denken jullie dat we 2e zijn geworden dinsdag, net als Servië?
Men denkt dat NL en Servie 2e zijn geworden en als 10e door waren. Net als zweden en oekraine als 8e door en 1e gewordenquote:
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze dat gelijk trekken in de bekendmaking.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:09 schreef Thrts het volgende:
[..]
Men denkt dat NL en Servie 2e zijn geworden en als 10e door waren. Net als zweden en oekraine als 8e door en 1e geworden
Was vorig jaar wel zo met Finland en Oekraine als televote winnaar als 10dequote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:12 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze dat gelijk trekken in de bekendmaking.
Ja ok, maar waren er verder ook matches? Ik bedoelde meer dat ik me niet kan voorstellen dat ze dat in geheel gelijk trekken.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Was vorig jaar wel zo met Finland en Oekraine als televote winnaar als 10de
Nee geheel gelijk trekken zullen ze niet doen, maar een paar van dit soort dingen is wel leuk, volgens mij waren de nummer 1 van de bekendmaking ook de nummer 10 van de ranking dacht ikquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:17 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ja ok, maar waren er verder ook matches? Ik bedoelde meer dat ik me niet kan voorstellen dat ze dat in geheel gelijk trekken.
Ik kan dat niet aan hoor, dan moet ik straks overal wat in gaan zien.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Nee geheel gelijk trekken zullen ze niet doen, maar een paar van dit soort dingen is wel leuk, volgens mij waren de nummer 1 van de bekendmaking ook de nummer 10 van de ranking dacht ik.
BNW versie van ESFquote:Op vrijdag 13 mei 2022 01:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik kan dat niet aan hoor, dan moet ik straks overal wat in gaan zien.
Dat is veel, en het zijn ca. 300.000 streams uit het buitenland. Buiten het eigen land scoort Oekraïne wel veel beter dan Nederland. Maar ook Subwoolfer doet dat. Wel een kleine kanttekening dus.quote:Op donderdag 12 mei 2022 19:35 schreef drxanax het volgende:
[..]
Is dat veel? Kun je ook zien hoeveel uit het buitenland?
Off topic; wat verdient een artiest per stream?
Je kan nu beter niet meer naar de winstmarkt kijken. Nederland staat daar nu 10e op 300-1 oftewel 0,33% kans. Het zegt natuurlijk niet zo veel als dat verandert naar 0,30% of 0,36% ofzo.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 07:46 schreef TDHS het volgende:
bij mij op oddschecker.com gaat iets vreselijk mis met NL op 17de plaats. Klopt nooit natuurlijk en er staan uitgeschakelde landen bij, maar je schrikt heh. Je schrikt gewoon.
[edit: het is de tiende plek blijkt nu]
Gezien het aantal streams dat S10 trekt ivm andere qualifiers van de eerste semi, lijkt me dat wel een aanwijzing dat de televote ook prima in orde is. Emotie scoort.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:22 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk toch weer dat we een gevalletje "veel jurypunten" (100+), "weinig televote" te pakken hebben, zoals de Nederlandse selectiecommissie zo goed kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |