abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204690922
Voor kijk.nl en diverse andere site's, ik zoek een adblocker controle (ad)blocker, vooral die reclame voor AH wil ik graag blokkeren. (nog beter zou m.i. trouwens zijn als AH in het algemeen geblokkeerd wordt, jammer dat dat niet kan.)
pi_204692049
Pi-hole gebruiken.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_204713836
Kijk wil me hiermee ook al niet helpen, wat flauw van ze!
pi_204714019
quote:
Op woensdag 11 mei 2022 23:33 schreef zoey27 het volgende:
Kijk wil me hiermee ook al niet helpen, wat flauw van ze!
pi_204716183
Het zou trouwens al ontzettend schelen als je advertentievoorkeuren zou kunnen opgeven. Dat je tenminste reclame krijgt waar je iets aan hebt, ipv. willekeurige reclames.
Ik heb bv. een bloedhekel aan AH en Jumbo, en wil daar absoluut niks kopen.
Reclame ervoor werkt vooral averecht, ik krijg een nog grotere hekel aan genoemde ketens, en krijg nog minder zin er iets te kopen. Bovendien heeft het een slechte invloed op mijn gemoedstoestand.

[ Bericht 2% gewijzigd door zoey27 op 13-05-2022 12:25:54 ]
pi_204742154
Gooi jouw computer het raam uit. Dan hoef je niet meer te kijken naar al die reclames.
pi_204771898
Helaas zie je op straat (vooral een winkelstraat) ook overal reclames.
pi_204779626
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 19:19 schreef Chinless het volgende:
Pi-hole gebruiken.
Yep. Werkt perfect. Kun je ook redelijk kant en klaar aanschaffen. Als ze weer op voorraad zijn tenminste..
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
  dinsdag 17 mei 2022 @ 15:55:34 #9
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204779885
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 15:24 schreef Mr_Belvedere het volgende:

[..]
Yep. Werkt perfect. Kun je ook redelijk kant en klaar aanschaffen. Als ze weer op voorraad zijn tenminste..
Pi-Hole is fantastisch. maar dit kitje is gewoon een Pi met een handleiding erbij om Pi-Hole te installeren volgens mij :P
Where law ends, tyrrany begins.
pi_204786115
quote:
2s.gif Op dinsdag 17 mei 2022 15:55 schreef Gunner het volgende:

[..]
Pi-Hole is fantastisch. maar dit kitje is gewoon een Pi met een handleiding erbij om Pi-Hole te installeren volgens mij :P
Dat is helemaal juist. Er is zeg maar wat pre-fab gedaan :)
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_204965183
quote:
6s.gif Op woensdag 11 mei 2022 23:58 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Shownieuws video's mag je niet bekijken met add blokker aan. Maar teksten wel lezen. (blokkeer die ook dan)
  zondag 5 juni 2022 @ 00:39:00 #12
500413 TomNook
Wil je een extra kamer?
pi_204966261
Het beste advies is natuurlijk niet naar dat soort kansloze mainstream-websites te gaan en aan de slag te gaan met nieuwsgroepen.

Als je toch wil kijken, doe dan het volgende:

Ga naar de pagina met de video die je wil bekijken met de adblocker uitgeschakeld. Schakel vervolgens de adblocker weer in en speel de video af. Je bent door de "blokkade" heen zonder al te veel gezeik en de advertentievideo kan niet meer worden opgehaald.

Veel kijkplezier!
Eerst je hypotheek afbetalen!
pi_204971604
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 00:39 schreef TomNook het volgende:
Het beste advies is natuurlijk niet naar dat soort kansloze mainstream-websites te gaan en aan de slag te gaan met nieuwsgroepen.

Als je toch wil kijken, doe dan het volgende:

Ga naar de pagina met de video die je wil bekijken met de adblocker uitgeschakeld. Schakel vervolgens de adblocker weer in en speel de video af. Je bent door de "blokkade" heen zonder al te veel gezeik en de advertentievideo kan niet meer worden opgehaald.

Veel kijkplezier!
Dat werkt bij shownieuws dus niet.. die vraag echt de pagina te vernieuwen nadat je add blocker heb uitgezet.

Die lui worden ook steeds slimmer, er was eens zo'n site die je niet alleen wilde verplichten reclame te kijken maar ook er naar te luisteren (verplicht reclame kijken met het geluid aan dus), zodra je het geluid mute van je OS werd de video gepauzeerd. enie optie daar was dus koptelefoon ontkoppelen of boxen uit doen, het moet niet gekker worden! Echt walgelijk dit....
trouwens als je daar een ander tabblad aanklikte of browser minimaliseerde werd de video daar ook gepauzeerd.
Blinddoek en gehoorbescherming klaarleggen dan maar?

[ Bericht 0% gewijzigd door zoey27 op 05-06-2022 20:25:00 ]
  dinsdag 7 juni 2022 @ 06:14:33 #14
500413 TomNook
Wil je een extra kamer?
pi_204981996
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 20:18 schreef zoey27 het volgende:

[..]
Dat werkt bij shownieuws dus niet.. die vraag echt de pagina te vernieuwen nadat je add blocker heb uitgezet.

Die lui worden ook steeds slimmer, er was eens zo'n site die je niet alleen wilde verplichten reclame te kijken maar ook er naar te luisteren (verplicht reclame kijken met het geluid aan dus), zodra je het geluid mute van je OS werd de video gepauzeerd. enie optie daar was dus koptelefoon ontkoppelen of boxen uit doen, het moet niet gekker worden! Echt walgelijk dit....
trouwens als je daar een ander tabblad aanklikte of browser minimaliseerde werd de video daar ook gepauzeerd.
Haha goed lezen:

Naar de pagina met de adblocker UIT, en net voordat je de video aanklikt zet je de blocker weer aan.
Eerst je hypotheek afbetalen!
pi_209504647
Effe kijk.nl gecontroleerd met m'n FF en adblocker (15 adds/trackers geblokkeerd). Niks nie geen problemo. Mja, hoe eikelig moet je dan ook niet zijn om met Chrome (als ik uitga van TheRealJacker) te surfen en dan ads willen blokkeren, grappenmaker :)
pi_209504661
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 mei 2022 17:39 schreef zoey27 het volgende:
Voor kijk.nl en diverse andere site's, ik zoek een adblocker controle (ad)blocker, vooral die reclame voor AH wil ik graag blokkeren. (nog beter zou m.i. trouwens zijn als AH in het algemeen geblokkeerd wordt, jammer dat dat niet kan.)
Ik zie helemaal geen reclame.
Op fok niet tot aan anime streaming .

Maar goed ik gebruik de Samsung browser met de adblockers die van uit hun kan installeren.

Maar goed ik gebruik een telefoon en Google chrome book
pi_209505273
of gebruik gewoon 1 van de gebruikelijke ad blockers met deze lijst of userscript
https://reek.github.io/anti-adblock-killer/#about

[ Bericht 69% gewijzigd door ChevyCaprice op 17-06-2023 16:58:51 ]
pi_209505320
Ze mogen de in house adblocker van Opera ook wel eens gaan updaten dan.
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_209519821
quote:
1s.gif Op woensdag 14 juni 2023 07:00 schreef mschol het volgende:

[..]
of gebruik gewoon 1 van de gebruikelijke ad blockers met deze lijst of userscript
https://reek.github.io/anti-adblock-killer/#about
There has been no activity by the author since November 2016
Roses are red
Violets are blue
Wololo Wololo
Now violets are red too
pi_209519921
Wellicht Adguard als DNS op je router instellen?
94.140.14.14 en 94.140.15.15

Ben je ook gelijk op andere devices van advertenties verlost. (In dat geval natuurlijk wel een abo op Fok nemen)
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
pi_209585817
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2022 20:18 schreef zoey27 het volgende:

[..]

Nou inderdaad, dat is echt het slechtste van het slechtste. Dergelijke sites boycot ik met plezier. Zo zonde van de moeite die de lui er in steken om de kijker een poot uit te draaien.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')