quote:Op woensdag 11 mei 2022 23:33 schreef zoey27 het volgende:
Kijk wil me hiermee ook al niet helpen, wat flauw van ze!
Yep. Werkt perfect. Kun je ook redelijk kant en klaar aanschaffen. Als ze weer op voorraad zijn tenminste..quote:
Pi-Hole is fantastisch. maar dit kitje is gewoon een Pi met een handleiding erbij om Pi-Hole te installeren volgens mijquote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:24 schreef Mr_Belvedere het volgende:
[..]
Yep. Werkt perfect. Kun je ook redelijk kant en klaar aanschaffen. Als ze weer op voorraad zijn tenminste..
Dat is helemaal juist. Er is zeg maar wat pre-fab gedaanquote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:55 schreef Gunner het volgende:
[..]
Pi-Hole is fantastisch. maar dit kitje is gewoon een Pi met een handleiding erbij om Pi-Hole te installeren volgens mij
Shownieuws video's mag je niet bekijken met add blokker aan. Maar teksten wel lezen. (blokkeer die ook dan)quote:
Dat werkt bij shownieuws dus niet.. die vraag echt de pagina te vernieuwen nadat je add blocker heb uitgezet.quote:Op zondag 5 juni 2022 00:39 schreef TomNook het volgende:
Het beste advies is natuurlijk niet naar dat soort kansloze mainstream-websites te gaan en aan de slag te gaan met nieuwsgroepen.
Als je toch wil kijken, doe dan het volgende:
Ga naar de pagina met de video die je wil bekijken met de adblocker uitgeschakeld. Schakel vervolgens de adblocker weer in en speel de video af. Je bent door de "blokkade" heen zonder al te veel gezeik en de advertentievideo kan niet meer worden opgehaald.
Veel kijkplezier!
Haha goed lezen:quote:Op zondag 5 juni 2022 20:18 schreef zoey27 het volgende:
[..]
Dat werkt bij shownieuws dus niet.. die vraag echt de pagina te vernieuwen nadat je add blocker heb uitgezet.
Die lui worden ook steeds slimmer, er was eens zo'n site die je niet alleen wilde verplichten reclame te kijken maar ook er naar te luisteren (verplicht reclame kijken met het geluid aan dus), zodra je het geluid mute van je OS werd de video gepauzeerd. enie optie daar was dus koptelefoon ontkoppelen of boxen uit doen, het moet niet gekker worden! Echt walgelijk dit....
trouwens als je daar een ander tabblad aanklikte of browser minimaliseerde werd de video daar ook gepauzeerd.
Blinddoek en gehoorbescherming klaarleggen dan maar?
Ik zie helemaal geen reclame.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:39 schreef zoey27 het volgende:
Voor kijk.nl en diverse andere site's, ik zoek een adblocker controle (ad)blocker, vooral die reclame voor AH wil ik graag blokkeren. (nog beter zou m.i. trouwens zijn als AH in het algemeen geblokkeerd wordt, jammer dat dat niet kan.)
There has been no activity by the author since November 2016quote:Op woensdag 14 juni 2023 07:00 schreef mschol het volgende:
[..]
of gebruik gewoon 1 van de gebruikelijke ad blockers met deze lijst of userscript
https://reek.github.io/anti-adblock-killer/#about
Nou inderdaad, dat is echt het slechtste van het slechtste. Dergelijke sites boycot ik met plezier. Zo zonde van de moeite die de lui er in steken om de kijker een poot uit te draaien.quote:Op zondag 5 juni 2022 20:18 schreef zoey27 het volgende:
[..]
Dat werkt bij shownieuws dus niet.. die vraag echt de pagina te vernieuwen nadat je add blocker heb uitgezet.
Die lui worden ook steeds slimmer, er was eens zo'n site die je niet alleen wilde verplichten reclame te kijken maar ook er naar te luisteren (verplicht reclame kijken met het geluid aan dus), zodra je het geluid mute van je OS werd de video gepauzeerd. enie optie daar was dus koptelefoon ontkoppelen of boxen uit doen, het moet niet gekker worden! Echt walgelijk dit....
trouwens als je daar een ander tabblad aanklikte of browser minimaliseerde werd de video daar ook gepauzeerd.
Blinddoek en gehoorbescherming klaarleggen dan maar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |