Alles is duurquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ook konjeloerusduur tegenwoordig. Behalve frikandellen.
Over een tijdje vinden we dit ook weer normaal.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:27 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Alles is duur![]()
Ik zag van de week dat kattengrit 10% duurder was geworden.
Nee dat is voor de USjes en andere gootpatiënten van deze wereldquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon de goedkope frituurvariant pakken en in de pan bakken
Ja ik heb ook gewoon een ovenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik ook niet maar wel een prima werkende oven.
US eet alleen maar snacks met bladgoud enz.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee dat is voor de USjes en andere gootpatiënten van deze wereld
Oh ja frikandellen koop ik juist bijna nooit.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:28 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik heb ook gewoon een ovenMaar de zeldzame keer dat ik een frikandel ofzo eet gooi ik het gewoon in de pan en ga ik geen speciale oven variant kopen die 6 keer zo duur is
Oh ja gefrituurd in elfentranen of zoquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:29 schreef Ama het volgende:
[..]
US eet alleen maar snacks met bladgoud enz.
Alleen kroketten in de oven eigenlijk (al weer veel te lang niet op)quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:29 schreef Ama het volgende:
[..]
Oh ja frikandellen koop ik juist bijna nooit.En wat ik koop is wel lekkerder uit de oven dan. Maar doe ik met diepvrieshamburgers wel soms.
Ik ben vooral fan van kip snacks.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alleen kroketten in de oven eigenlijk (al weer veel te lang niet op)
berm of bosjes / struiken in de hensquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:31 schreef Ama het volgende:
Geen idee wat dat zegt maar oke, weet alleen dat er in de straat hierachter veel brandweer is nu.
die mora vegetarische kipcorns zijn best prima eigenlijk!quote:
quote:
Matigquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
berm of bosjes / struiken in de hens
Ik ga voor dat geld toch geen vegetarische kipcorn kopen. Shit is al duur genoeg, dan koop ik met echte kip.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
die mora vegetarische kipcorns zijn best prima eigenlijk!
Kipnuggets kunnen ook prima in de panquote:
Nee, daar gaan prijzen net zo goed omhoog.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:27 schreef Ama het volgende:
Gelukkig ga ik over 2 weken naar Duitsland, hopelijk is het daar nog wel cheap.
(@:kwiwi weet dit wel denk ik)
Heb ik het geduld niet voor, in de pan is het al klaar in de tijd dat een oven is opgewarmdquote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:34 schreef Ama het volgende:
[..]
Of in de oven terwijl ik stoned op de bank lig te wachten.
Soort survival of the fittest, kan geen kwaad voor een tijdje.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 17:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, daar gaan prijzen net zo goed omhoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |