quote:In de afgelopen dagen hebben we bij Jumbo te maken gehad met een leveringsprobleem van zuivelproducten. Hierdoor waren verschillende zuivelproducten bij een deel van onze winkels niet verkrijgbaar. Dit is opgelost en op korte termijn zijn de schappen weer gevuld.
Een aantal van deze winkels heeft zelf communicatie opgesteld om klanten hierover te informeren. Hierbij is helaas onjuiste informatie verstrekt en dit heeft voor onduidelijkheid gezorgd. Dit was uiteraard niet de bedoeling en we vinden dit dan ook erg vervelend.
Naar aanleiding van de reacties op de foutief gedeelde informatie, willen we via deze weg graag benadrukken dat we grote waarde hechten aan de samenwerking met onze boeren en leveranciers en het belang zien van een goed verdienmodel in de hele keten. Zo kunnen onze klanten blijven genieten van de mooie, verse en gezonde producten van Nederlandse bodem.
Boh, excel lijsten met analyses en conditional formattingquote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:39 schreef Dr_Flash het volgende:
Hier ik vond nog een lijstje prijzen van standaarddingen van ruim een jaar geleden.
[ afbeelding ]
Geil hequote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:40 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Boh, excel lijsten met analyses en conditional formatting
In Duitsland zag ik laatst 4,99 per kilo voor de losse paprika'squote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:42 schreef CherryLips het volgende:
Die 3 paprika's waren hier laatst 2,39 ofzo.
Maar er staat niet "Sorry we zijn eigenlijk gewoon schraalhennies" wat wel het geval was.quote:
Een automaat met pizza? Dat heb ik nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:43 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb getwijfeld of ik een pizza uit de automaat zou halen
Bij de AH 99 cent per stukquote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
In Duitsland zag ik laatst 4,99 per kilo voor de losse paprika's
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een automaat met pizza? Dat heb ik nog nooit gezien.
Ik heb een mango gered.quote:
staat hier ook nog op de to do listquote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zal het niet gauw nemen, maar ik vind dit wel het soort initiatieven dat je toe moet juichen dus daarom zou ik er zeker wel een keertje gebruik van maken
Hier mag ook wel stormen, hebben regen te kortquote:
Je mag het hebbenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 16:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hier mag ook wel stormen, hebben regen te kort
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |