En jij hebt op de slagersvakschool gezeten?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En dat de plee dan verstopt raakt en ik alsnog met mijn hand een dood dier aan moet raken (want zoiets gebeurt natuurlijk als ik alleen thuis ben).
Ok. wellicht verstandigerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker het in de vuilnisbak. Niet je drollen he?
Tsjechovquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanmorgen vloog ze nog
Zo onbelemmerd en gracieus
En zo verheven
Zo'n sierlijk wezentje
Het was geschapen om te zweven
Niet om te sterven door een zinloos stukje lood
Uit het geweer van een paar lompe idioten
Die zachte veertjes
Stukgeslagen
Dood
Ik vond het ook heel heftig, maar blijkbaar hebben 12-jarige balkonkatten nog steeds instinct.quote:
Zo uit de losse polsquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:43 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Vanmorgen vloog ze nog
Zo onbelemmerd en gracieus
En zo verheven
Zo'n sierlijk wezentje
Het was geschapen om te zweven
Niet om te sterven door een zinloos stukje lood
Uit het geweer van een paar lompe idioten
Die zachte veertjes
Stukgeslagen
Dood
Denk je dat ik een tuin heb als ik het al een paar keer over een balkonkat heb?quote:
De muggen en de vliegen laten ze maar voor wat het is. Stom volk !!! Ga die mensen maar lastig vallenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vond het ook heel heftig, maar blijkbaar hebben 12-jarige balkonkatten nog steeds instinct.
Ojaquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Denk je dat ik een tuin heb als ik het al een paar keer over een balkonkat heb?
Maar dan is de kop er afquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
En jij hebt op de slagersvakschool gezeten?
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In het plaatselijke park dan?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die leg je in het bed van je ex.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Flikker het in de vuilnisbak. Niet je drollen he?
Ga je dan met je schep en een vuilniszak naar het park. Moet wel als het donker isquote:
Opgelost slotjequote:
Er is vast wel ergens iets waar je even snel een gat kan gravenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Ga je dan met je schep en een vuilniszak naar het park. Moet wel als het donker is
Over dat geweer klopt natuurlijk niet, maar het liep zo lekkerquote:
Voor een mus. Ja lijkt me een goed planquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Er is vast wel ergens iets waar je even snel een gat kan graven
Ik hoop dat dit een eenmalige actie was, dat wel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:45 schreef Soury het volgende:
[..]
De muggen en de vliegen laten ze maar voor wat het is. Stom volk !!! Ga die mensen maar lastig vallen
Ja. Ik heb de cd nog.quote:
Wat begraaf je zoalquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |