Ik ben er weer !!!quote:
Nee, voor mijn zusje was dat wel haar huisdier.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:03 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Oh nee, dat is natuurlijk niet iets wat je wilt zien.
In BNW zeker.quote:
Haha oké. Ik heb ook geen idee.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ken iemand hier die daar ook ergens in de buurt zat met zo'n trekhuis.. Maar of dat nog steeds zo is weet ik niet
Wat is borscht? Hahaha wel grappig dat ie borst verstond.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb borscht gemaakt en mijn vader neemt net een kommetje
Ik: 'Hoe smaakt mijn borscht?'
Papa: 'Je borst?'
Hahaha gezellig toch.quote:
Ja precies. Dat is echt zielig. Heeft je zusje hem zelf ook nog gezien?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:07 schreef aloa het volgende:
[..]
Nee, voor mijn zusje was dat wel haar huisdier.
Seisoensplek toen iig..quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:08 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Haha oké. Ik heb ook geen idee.Maar die zit er voor vakantie of ook een seizoensplek?
@Spring kan dat misschien nog taxidermerenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een dood vogeltje ja![]()
Tom, de 12-jarige balkonkat sloeg vanmorgen zo een vogeltje uit de lucht
Wel een feit dat een coyote sneller is.quote:
Jammer dat ie niet kan vliegenquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wel een feit dat een coyote sneller is.
Haha Die heeft dan bij de goede ACME shop inkopen gedaanquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maar dat is wel fijn, dan ben je er uit, maar wel lekker in de buurt. Toen mijn kinderen klein waren hadden we een stacaravan, 20 minuten van huis. Nu wonen we in dat plaatsje, maar niet in een caravanquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:01 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Hij staat niet ver van huis, maar een kwartiertje rijden. Dus bij slecht weer of als ik behoefte heb aan een goed warme douche, ben ik zo weer thuis.Wij hebben een walker. Alpen kreuzer zijn ook mooie wagens.
![]()
Ik mis die cartoons wel eens die waren gruwelijk hard en ze gingen nooit doodquote:
Ik heb laatst inderdaad gelezen dat zij dat doet, vanmorgen moest ik er ook aan denken omdat ik laatst ook een boek heb gelezen en één van de hoofdpersonen deed dat ook.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:13 schreef maily het volgende:
[..]
@:Spring kan dat misschien nog taxidermeren
Dit vond ik echt wel de meest grappige ongeveerquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mis die cartoons wel eens die waren gruwelijk hard en ze gingen nooit dood
Heerlijk simpel.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik mis die cartoons wel eens die waren gruwelijk hard en ze gingen nooit dood
Iemand heeft er werk van gemaaktquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Dit vond ik echt wel de meest grappige ongeveer
Basically 1 grap en dat dan met een heel team ook jaren uitwerken
Limbolandquote:
Geweldig ditquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Iemand heeft er werk van gemaakt [ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |