Hier zit geen leven meer in.quote:
Ik leg over elke dooie mug een kleedjequote:
Er is nog hoopquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:48 schreef aloa het volgende:
[..]
Er is vast wel ergens iets waar je even snel een gat kan graven
Katten, honden, vogels....dat was het wel.quote:
Het was een koolmeesje, maar dat is zo'n beetje dezelfde maat.quote:
Mooie beestjesquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het was een koolmeesje, maar dat is zo'n beetje dezelfde maat.
Kat is ooit begraven in de tuin van mijn ex schoonmoeder. Eigenlijk was dat een hilarisch verhaal.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:52 schreef aloa het volgende:
[..]
Katten, honden, vogels....dat was het wel.
Konijnen ook wel begraven.
Ooit zelf nog een paar goudvissen
Ooit een hond begraven. Bloed zweet en tranen, want het was nogal een groot beest (en die grond was niet te doen).quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Kat is ooit begraven in de tuin van mijn ex schoonmoeder. Eigenlijk was dat een hilarisch verhaal.
Haha ik gelukkig niet. Ik zit snel en lang vol.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Over een uur weer trek dus
Staat je vouwwagen op een seizoensplek?
Ahhw dat is wel sneu.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een dood vogeltje ja![]()
Tom, de 12-jarige balkonkat sloeg vanmorgen zo een vogeltje uit de lucht
De honden waar ik mee opgegroeid ben zijn gecremeerd. Mijn eigen hond (zie fobo) is ingeslapen in een tuin. Dus niet binnen bij de dierenartsquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:55 schreef aloa het volgende:
[..]
Ooit een hond begraven. Bloed zweet en tranen, want het was nogal een groot beest (en die grond was niet te doen).
Dierenarts gaat er ook niet altijd even goed mee om.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:57 schreef Soury het volgende:
[..]
De honden zijn gecremeerd. Mijn eigen hond (zie fobo) is ingeslapen in een tuin. Dus niet binnen bij de dierenarts
Dan hoop ik dat we een prachtige zomer krijgen. Waar staat ie?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:55 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Haha ik gelukkig niet. Ik zit snel en lang vol.
Ja staat op een seizoensplek inderdaad. De laatste jaren is het er niet meer van gekomen, maar nu heb ik er wel weer zin in.
Weet ik niet ik was er niet bijquote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:58 schreef aloa het volgende:
[..]
Dierenarts gaat er ook niet altijd even goed mee om.
Hij staat niet ver van huis, maar een kwartiertje rijden. Dus bij slecht weer of als ik behoefte heb aan een goed warme douche, ben ik zo weer thuis.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat we een prachtige zomer krijgen. Waar staat ie?
Wij hebben jaren geleden ook een vouwwagen gehad, een Alpenkreuzer, daar gingen we dan vooral mee naar het buitenland.
Ooit een konijn voor mijn zusje opgehaald (had spuitje gekregen), maar die lag als oud vuil ergens in een hoek, vol met bloed. Dat vond ze niet zo leukquote:
In de buurt of ergens compleet anders?quote:Op dinsdag 10 mei 2022 18:55 schreef Sunsy het volgende:
[..]
Haha ik gelukkig niet. Ik zit snel en lang vol.
Ja staat op een seizoensplek inderdaad. De laatste jaren is het er niet meer van gekomen, maar nu heb ik er wel weer zin in.
Oh nee, dat is natuurlijk niet iets wat je wilt zien.quote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Ooit een konijn voor mijn zusje opgehaald (had spuitje gekregen), maar die lag als oud vuil ergens in een hoek, vol met bloed. Dat vond ze niet zo leuk![]()
Niet om alle dierenartsen naar beneden te halen natuurlijk
Ik ken iemand hier die daar ook ergens in de buurt zat met zo'n trekhuis.. Maar of dat nog steeds zo is weet ik nietquote:Op dinsdag 10 mei 2022 19:03 schreef Sunsy het volgende:
[..]
In de buurt. 15 minuten rijden van huis.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |