Je hebt hem in elkaar gezetquote:Op zondag 7 augustus 2022 21:54 schreef Dingest het volgende:
En één van jullie cadeautjes is terug te vinden in de foto's
Met de huidige hittegolf krijgt ie genoeg warmtequote:Op dinsdag 9 augustus 2022 09:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt hem in elkaar gezet![]()
.
Maar wat een mooi huis/thuis! En wat ben je handig en werk je netjes!
Heel veel woongeluk!
En niet onbelangrijk: Zie je het leven nu ook weer iets zonniger in?
Yep, huis is gasloos dus alleen elektrische verwarming is een optie. Ik ben benieuwd hoe ze van de winter zullen werken. De mensen die een jaar eerder al het huis kregen hebben er wisselende ervaringen mee.quote:Op maandag 8 augustus 2022 21:43 schreef Duvel het volgende:
Het ziet er erg goed uit! Zijn dat infraroodpanelen aan je plafond in de woonkamer?
Was best nog een gepriegel hoor, kleine (breekbare) deeltjes. Wagentje is ook best kleinquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 09:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Je hebt hem in elkaar gezet![]()
.
Maar wat een mooi huis/thuis! En wat ben je handig en werk je netjes!
Heel veel woongeluk!
En niet onbelangrijk: Zie je het leven nu ook weer iets zonniger in?
De 96 staat normaal in een garagebox twee dorpen verderop, die staat goed beschermdquote:Op dinsdag 9 augustus 2022 12:37 schreef lipje het volgende:
[..]
Met de huidige hittegolf krijgt ie genoeg warmte
@:Dingest:
Veel geklust al. Ziet er netjes uit.
Ga je nog een carport klussen voor de oldtimers?
Je hebt net je turbo het topic leeggeblazenquote:
Welke gek? Volgens mij heeft ie geen tijd meer vanwege onder de plak zitten, kind opvoeden etc.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 09:16 schreef Tjabbo het volgende:
Kijkt ook_gek hier nog wel eens? Project1 heeft 2 vet gave Ferrari filmpjes online gezet.
Balen! Ik heb er nu nog 2 maar met wat mazzel verlies ik er één dit komende winter.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:39 schreef lipje het volgende:
[..]
Je hebt net je turbo het topic leeggeblazen![]()
Zitten de schroefjes zo los ja?quote:Op woensdag 17 augustus 2022 23:24 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Balen! Ik heb er nu nog 2 maar met wat mazzel verlies ik er één dit komende winter.
De Supra? Niet de Lexus neem ik aanquote:Op dinsdag 23 augustus 2022 09:14 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Vooral de schoepenwielen zitten wat losjes.
Ik denk dat je hem vaker als de Rover 800-serie gezien hebtquote:Op donderdag 25 augustus 2022 08:24 schreef derLudolf het volgende:
Ik kwam vanochtend een Honda Legend tegen, ik had er nog nooit van gehoord of el eerder gezien. Gezien het kenteken toch wel zo'n 32 jaar oud, maar qua design vind ik het best een "tijdloos" model.
Nee een 2e generatie, ik had al even gekeken op Wikipediaquote:Op vrijdag 26 augustus 2022 18:35 schreef Paladijn het volgende:
Dat zal een 1st gen zijn ja, heb destijds wel een 4th gen overwogen (V6, 4WD met luxe) maar laten vallen wegens te zeldzaam en mogelijk problemen met onderdelen (plus iets met dealers in de buurt, dichtsbijzijndste zitten volgens mij in Assen en Alkmaar).
Er rijden meer Saab 9000s rond in Nederland
Ah ja ik had nog geen update geplaatst. De lexus is weg, de WRX van mijn vrouw ook.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 20:37 schreef Paladijn het volgende:
[..]
De Supra? Niet de Lexus neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |