abonnement Unibet Coolblue
  Moderator zaterdag 9 juli 2022 @ 16:35:55 #76
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_205287029
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 16:31 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]
Breslau al gehad *O* en binnenkort een weekend met mijn vrouw in de Bruidssuite in een hotel op de Veluwe, midden in de bossen
Aha, viel Spaß.
Hoe lang zijn jullie nu getrouwd?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_205287181
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 16:35 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Aha, viel Spaß.
Hoe lang zijn jullie nu getrouwd?
In oktober 4 jaar.
pi_205309730
Vakantie weer voorbij :( was wel erg tof alles. O+
  maandag 11 juli 2022 @ 18:49:16 #79
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_205309772
Mooi!
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_205319429
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 18:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Vakantie weer voorbij :( was wel erg tof alles. O+
Hartelijke werkweek
pi_205320710
quote:
14s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 18:36 schreef Alfisti het volgende:

[..]
Hartelijke werkweek
Meh. Heb wat opstartproblemen merk ik.
  dinsdag 12 juli 2022 @ 21:24:44 #82
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_205321486
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 20:34 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]
Meh. Heb wat opstartproblemen merk ik.
Tis alweer bijna tijd voor zaagmans :')
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
  donderdag 14 juli 2022 @ 12:18:27 #83
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_205338817
Morgen begint de vakantie! *O*
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_205350763
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juli 2022 21:24 schreef lipje het volgende:

[..]
Tis alweer bijna tijd voor zaagmans :')
Mijn weekend is op maandag. Meestal.
pi_205352097
Succes Anne (als je nog van start gaat)!

Dat massale van de 4-Daagse trekt mij niet zo, maar ik ben wel net met het Maarten van Rossumpad begonnen (in omgekeerde richting) :Y
pi_205380287
Vandaag in Duvel zijn rayon geweest, Volkswagens fotograferen.
  maandag 18 juli 2022 @ 20:20:12 #87
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_205382003
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag in Duvel zijn rayon geweest, Volkswagens fotograferen.
Gouwa? Of zijn werkstekkie?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_205382176
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 20:20 schreef lipje het volgende:

[..]
Gouwa? Of zijn werkstekkie?
Ik was op het dieptepunt van Nederland
  maandag 18 juli 2022 @ 20:53:12 #89
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_205382393
Ah in de polder. Das niet zo ver van mijn werk.
Of was je in Rotterdahaham Aaaalexxxxanderpolder?

Daar claimen ze ook het laagste punt van Nederland te hebben
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_205384335
quote:
1s.gif Op maandag 18 juli 2022 20:53 schreef lipje het volgende:
Ah in de polder. Das niet zo ver van mijn werk.
Of was je in Rotterdahaham Aaaalexxxxanderpolder?

Daar claimen ze ook het laagste punt van Nederland te hebben
Nee de echte, bij Van Vliet in de tuin.
pi_205385074
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 juli 2022 17:25 schreef Dingest het volgende:
Succes Anne (als je nog van start gaat)!

Dat massale van de 4-Daagse trekt mij niet zo, maar ik ben wel net met het Maarten van Rossumpad begonnen (in omgekeerde richting) :Y
Dankjewel!

Jij ook veel plezier/succes!
Hoeveel dagen ga je er over doen ongeveer?
  dinsdag 19 juli 2022 @ 08:00:28 #92
132767 lipje
zeg maar nee, krijg je er twee
pi_205385319
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 06:18 schreef Anne het volgende:

[..]
Dankjewel!

Jij ook veel plezier/succes!
Hoeveel dagen ga je er over doen ongeveer?
Ben jij al een beetje opgeknapt?
Return of the Unox-muts
Bezitter van een burgerbak Voorheen Alfist
verrekte koekwaus :')
Pappa van Aafke en Onno
pi_205385387
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 08:00 schreef lipje het volgende:

[..]
Ben jij al een beetje opgeknapt?
Nog niet helemaal.
Druk op mijn borst, veel hoesten en weinig energie nog.
pi_205389366
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 06:18 schreef Anne het volgende:

[..]
Dankjewel!

Jij ook veel plezier/succes!
Hoeveel dagen ga je er over doen ongeveer?
Merci!

Ik heb het opgedeeld in 14 dagetappes, gemiddeld 28 km per dag op de hoofdroute (en vast nog wat extra's met fout-/omlopen en naar campings). Qua conditie kan ik wel meer, maar 30-35 km is praktisch qua tijd gezien wel zo'n beetje de max.
De eerste drie heb ik nog vanuit huis gedaan, de rest ga ik proberen met de rugzak/tentje. En anders stap ik weer over op zoals ik het anders doe (fiets bij het eindpunt, lopen, terug fietsen naar de auto), vanuit campings met een dagrugzak. Maar alleen daarmee ben je toch ook zo weer 1,5-2 uur per dag extra kwijt.

Eigenlijk wilde ik gisteren al beginnen, maar toen ik op de camping aankwam waar ik wilde eindigen - alvast melden, en fiets kwijt - kwam ik erachter dat ik behalve de sleutels van de camper ook de sleutel van mijn kettingslot van de sleutelbos af had gehaald. En de fiets had ik daarmee aan de fietsendrager vastgemaakt de avond ervoor :') Dus kon ik weer naar huis, en werd het te laat om te starten. Vandaag heb ik ook maar overgeslagen :+

Gebruik jij trouwens dit soort paden ook om te oefenen? Beterschap, iig!
pi_205390615
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 15:04 schreef Dingest het volgende:

[..]
Merci!

Ik heb het opgedeeld in 14 dagetappes, gemiddeld 28 km per dag op de hoofdroute (en vast nog wat extra's met fout-/omlopen en naar campings). Qua conditie kan ik wel meer, maar 30-35 km is praktisch qua tijd gezien wel zo'n beetje de max.
De eerste drie heb ik nog vanuit huis gedaan, de rest ga ik proberen met de rugzak/tentje. En anders stap ik weer over op zoals ik het anders doe (fiets bij het eindpunt, lopen, terug fietsen naar de auto), vanuit campings met een dagrugzak. Maar alleen daarmee ben je toch ook zo weer 1,5-2 uur per dag extra kwijt.

Eigenlijk wilde ik gisteren al beginnen, maar toen ik op de camping aankwam waar ik wilde eindigen - alvast melden, en fiets kwijt - kwam ik erachter dat ik behalve de sleutels van de camper ook de sleutel van mijn kettingslot van de sleutelbos af had gehaald. En de fiets had ik daarmee aan de fietsendrager vastgemaakt de avond ervoor :') Dus kon ik weer naar huis, en werd het te laat om te starten. Vandaag heb ik ook maar overgeslagen :+

Gebruik jij trouwens dit soort paden ook om te oefenen? Beterschap, iig!
Dat zijn wel lekkere afstanden om te lopen ^O^.
Leg je dat kamperen van tevoren al vast of doe je dat op de bonnefooi? Neem je trouwens ook je FOK!-goodies mee?

En heb je trouwens het wadlopen al gedaan of op de planning staan? We verwachten wel foto’s hè?

Ik heb het Maarten van Rossumpad zelf niet gelopen, maar heb met mijn vriend die wel heel goed is in de weg vinden blijkbaar wel stukjes route rondom Oosterbeek gelopen (hoorde andere mensen die hem daar liepen erover). Verder heb ik laatst met een vriendin een stukje Walk of Wisdom gelopen, maar verder liep ik (alleen) vooral compleet georganiseerde wandeltochten of doelgericht ergens naartoe (ouders bijvoorbeeld). Ik heb geen richtingsgevoel namelijk, dus ik heb bordjes nodig (en dan is zo’n georganiseerd iets helemaal top).
pi_205390656
Oh en ik loop het liefst een rondje.
Respect dat jij nog zin hebt om terug te fietsen namelijk :D.
pi_205393695
quote:
14s.gif Op dinsdag 19 juli 2022 16:36 schreef Anne het volgende:

[..]
Dat zijn wel lekkere afstanden om te lopen ^O^.
Leg je dat kamperen van tevoren al vast of doe je dat op de bonnefooi? Neem je trouwens ook je FOK!-goodies mee?

En heb je trouwens het wadlopen al gedaan of op de planning staan? We verwachten wel foto’s hè?

Ik heb het Maarten van Rossumpad zelf niet gelopen, maar heb met mijn vriend die wel heel goed is in de weg vinden blijkbaar wel stukjes route rondom Oosterbeek gelopen (hoorde andere mensen die hem daar liepen erover). Verder heb ik laatst met een vriendin een stukje Walk of Wisdom gelopen, maar verder liep ik (alleen) vooral compleet georganiseerde wandeltochten of doelgericht ergens naartoe (ouders bijvoorbeeld). Ik heb geen richtingsgevoel namelijk, dus ik heb bordjes nodig (en dan is zo’n georganiseerd iets helemaal top).
Ik zoek wel de campings van tevoren uit om de etappes te bepalen, ben ook SVR-donateur geworden, maar ik reserveer ze niet. Een trekkerstentje krijg je altijd wel ergens weg. En een volgende camping die 'maar' 5-10 km verderop ligt lijkt normaal niet zo veel, maar (zoals jij ook wel weet :P) is dat voor een wandelaar zo 1-2,5 uur extra lopen. Dus dat is wel heel handig om dat alvast gepland te hebben.
Mijn kampeerspullen had ik wel van zolder gehaald bij mijn ouders, maar de doos met goodies (en een stel nieuwe wandelkleren) bleek nog in de camper te liggen toen ik de tas aan het inpakken was. De camper moet ik sowieso nog leeghalen, maar ze gaan zeker deze zomer met het volgende pad of op vakantie mee (de bergen in) :Y

Ik heb nog maar 3 dagen gelopen, terwijl ik eigenlijk in juni al wilde beginnen. April heb ik het Overijssels Havezatenpad gelopen omdat ik even een pauze van het klussen nodig had maar kamperen kan meestal pas na 1 mei. Daarna ben ik in het nieuwe huis constant bezig geweest, vooral met de tuin (metalen garagebox compleet met de hand geschuurd en geschilderd, nieuwe tegels gelegd op het terras nadat daar een pot Hammerite op was gevallen -O-, complete zelfbouw schutting met dubbele poort en tuindeur neergezet aan het eind van de oprit, en gewoon tuinonderhoud). Het heeft ook tot 4 juni geduurd voordat de verhuisdienst tijd had om mijn spullen uit opslag te halen. Dus het wadlopen heb ik nog niet echt aan gedacht :@
Eerst ook even kijken hoe dit pad gaat op deze manier. Het Pieterpad stond dus eerst wel in de planning, en dan het wadlopen in Pieterburen eerst vooraf, maar dat had ik dan vóór het vakantieseizoen willen doen. Want het Pieterpad is wel relatief druk nu. En eigenlijk wil ik ook wel eens in een andere regio lopen dan Drenthe/Overijssel/Gelderland - ik heb namelijk ook de boekjes van het Pelgrimspad (Amsterdam-Maastricht). Ik zal wanneer ik weer terug ben van (deel) van dit pad ze eens dat bedrijfje mailen over de geldigheid, want misschien schuif ik het dan door naar volgend jaar als dat kan. En anders prik ik natuurlijk nog wel een datum, want ik wil het wel heel graag doen! Maar een paar keer 'eerst even dit af hebben' en het is al half juli...

Ja, het loopt langs dat oude kerkje en een kasteelruïne bij Oosterbeek in dat overloopgebied :Y Die camping die daar zit is één van mijn stops (hoop ik). Kennis van mij woont daar pal aan dat dijkje. Ik loop het dus noord-zuid ipv zuid-noord zoals het misschien thematisch meer de bedoeling is :P Maar het kan prima beide kanten op, ik loop nu van bekend terrein naar onbekend terrein. Dit soort routes zijn ook allemaal in het veld gemarkeerd (wit-rode markeringen voor LAWs, geel-rood voor Streekpaden, in beide richtingen) en dat vind ik ook heel prettig lopen. Met alleen een routebeschrijving kan ik het ook wel, maar ik loop ook veel liever gewoon op bordjes.
In principe hoef je dus niet te navigeren, al is het wel heel handig om het boekje (of een GPX-track) bij de hand te hebben. Heel soms is het onduidelijk, of zie je toch een markering over het hoofd, en dan is het fijn om een kaart te hebben om op terug te kunnen vallen. Meeste dagen heb ik het boekje qua route totaal niet nodig. Dus jij zou het op zich ook vrij prima kunnen volgen, maar het nadeel is wel dat je inderdaad niet terug bij het beginpunt komt - tenzij je eenzelfde stuk dubbel wilt lopen :P

Aan het begin van de etappe heb ik ook geen zin om terug te fietsen hoor :+ Aan het eind valt het meestal wel mee. Je gebruikt andere spieren dus het ontspant best wel. Je gaat ook 4-5 keer zo snel als lopen, dus het voelt snel aan. Nadelen zijn wel dat het toch tijd kost, je uit moet vogelen hoe terug te fietsen (als je geen smartphone gebruikt) en hoe verder je loopt hoe verder je ook weer terug moet. Fietspaden zijn directer, maar vaak is het toch nog rond 60-80% de afstand van de wandeletappe. En soms bijna net zo veel. Dus loop je eens 35 km, tsja...
  woensdag 20 juli 2022 @ 19:20:15 #98
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_205403986
quote:
0s.gif Op maandag 18 juli 2022 17:52 schreef Alexxxxx het volgende:
Vandaag in Duvel zijn rayon geweest, Volkswagens fotograferen.
Tof! Ik was er niet in verband met vakantie.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
pi_205438827
De Vierdaagse uitgelopen Anne?
  maandag 25 juli 2022 @ 21:00:56 #100
22957 Duvel
Gevallen engel.
pi_205457259
Help, ik ben in Drenthe.
Niet alles wat geen nut heeft
heeft geen zin.
Stijn De Paepe
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')